Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3000- luvun aihe vapaa

Vierailija
19.09.2017 |

Millaista settii? Tä?

Kommentit (586)

Vierailija
261/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun pidän tästä maapallosta ja minulla on täällä Suomen Korvatunturilla ihana merinäköala huoneistostani.   Mitä tekisitte?      [/quote]

Vittu, mikä tilanne sulla! En osaa auttaa mutta kerro sitte miten ratkaisit asian.

Vierailija
262/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko elämä teillä on menossa, oletteko kertaakaan joutuneet vaihtamaan koko ihoa? Itselläni kuudes ja nyt viimeisimmästä elinten suursiirrosta tuli sitten komplikaatioita ja lääkäri oli vähän sitä mieltä, ettei mun alkuperäinen iho välttämättä kestä enää seuraavaa. Olen lukenut, että koko ihokkeen siirrossa tuntoaisti voi heikentyä ja ulkonäkö muuttua paljon, pelottaa. Koetetaan lääkkeillä nyt kuitenkin tuota jylläävää tulehdusta parantaa, mutta peilistäkin näkyy, että iho kuultaa esim. munuaisten kohdalta tosi pahasti läpi...

En uskalla pitää lyhyitä paitojakaan enää, kun oon kuullut juttua, että elinvarkaat ovat jo pääkaupungissa alkaneet käydä tavallisten ihmisten päälle, kun on ollut kulunut iho ja helpon näköinen saalis... Olihan siitä yhdestä naisesta jo viime viikolla lähetyksessäkin ja sääliksi kävi, vaikka valtio ilmeisesti korvaakin maksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä liikaa aikaa..

Vierailija
264/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä liikaa aikaa..

Aikaa jää kun ei käy marisemassa joka paikassa...

Vierailija
265/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittiin Super Universumin Galaktisesta alennusmyynnistä RemonttiReiska-robotti. Täydellinen floppi. Se oli Made in Pluto. Kaikkihan sen tietää, miten huonoa laatua sieltä saa. Ei aletavaraan kannata luottaa. Pistettiin koko romu palasiksi ja nyt se myydään varaosina. Onko kellään tarvetta? Myydään huippuhyviä robotin varaosia pilkkahintaan!

Vierailija
266/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 200-vuotias liian nuori äidiksi? 

Ei, jos olet henkisesti valmis.

Vierailija
267/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan miehen, hän vakuutti olevansa androidi. Rakastuin ja suhteemme muuttui vakavaksi. Hiljakkoin hän paljasti olevansa ihan tavallinen ihminen, ei edes geenimuunneltu. Miten voin enää luottaa häneen? En tyydy mihinkään takaplaneetan peräkammaripoikaan. 

Vierailija
268/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko elämä teillä on menossa, oletteko kertaakaan joutuneet vaihtamaan koko ihoa? Itselläni kuudes ja nyt viimeisimmästä elinten suursiirrosta tuli sitten komplikaatioita ja lääkäri oli vähän sitä mieltä, ettei mun alkuperäinen iho välttämättä kestä enää seuraavaa. Olen lukenut, että koko ihokkeen siirrossa tuntoaisti voi heikentyä ja ulkonäkö muuttua paljon, pelottaa. Koetetaan lääkkeillä nyt kuitenkin tuota jylläävää tulehdusta parantaa, mutta peilistäkin näkyy, että iho kuultaa esim. munuaisten kohdalta tosi pahasti läpi...

En uskalla pitää lyhyitä paitojakaan enää, kun oon kuullut juttua, että elinvarkaat ovat jo pääkaupungissa alkaneet käydä tavallisten ihmisten päälle, kun on ollut kulunut iho ja helpon näköinen saalis... Olihan siitä yhdestä naisesta jo viime viikolla lähetyksessäkin ja sääliksi kävi, vaikka valtio ilmeisesti korvaakin maksan.

Viimeisin eli kahdeksas suursiirtoni olisi jäänyt viimeiseksi ellen olisi alistunut siihen että nyt on aika ottaa liskonahka. Ne eivät enää ole sellaisia tönkköjä panssareita mitä vielä joitakin aikoja sitten, niihin on saatu ihmisgeeneistä lisää joustavuutta ja tuntoa. Esteettinen vaikutelma on kieltämättä surkea mutta ikävin asia oli se että minun piti antaa muuntaa itseni neljännesvaihtolämpöiseksi. Se tarkoittaa käytännössä sitä että alan jäykistyä jos ilman lämpötila laskee alle 5 c ja saatan vaipua horrokseen. No, tää on tätä.

Vierailija
269/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin juuri aivojensiirtoleikkaus ja se epäonnistui siten, että näissä uusissa aivoissa on yhä tallessa niiden edellisen omistajan muistoja. Miten niistä pääsee eroon, sillä on hiukan kiusallista, koska minun alkaa olla jo vaikea hahmottaa, että mitkä ovat omia muistojani ja mitkä taas edellisen omistajan muistoja.

Vierailija
270/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ihanan miehen, hän vakuutti olevansa androidi. Rakastuin ja suhteemme muuttui vakavaksi. Hiljakkoin hän paljasti olevansa ihan tavallinen ihminen, ei edes geenimuunneltu. Miten voin enää luottaa häneen? En tyydy mihinkään takaplaneetan peräkammaripoikaan. 

Siis mitä? Kuka muka vielä vuonna 3017 on luomu?

Vierailija
271/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Kuka muka vielä vuonna 3017 on luomu?

Sepä se. Kuvittelee saavansa minulta hyvät ja tarkoin vanhempieni valikoimat ominaisuudet. Toiveissaan taitaa olla parantaa muinaisperimäänsä. Vastedes valikoin huolella todellisen jännähumanoidin.

Vierailija
272/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3000-luvulla tekniikka on jo niin pitkälle kehittynyttä, että AV:lla viestisi poistetaan ennen kuin olet edes lähettänyt sen.

No et ole sitten sattunut lukasemaan aikasilmukasta joita tietysti valistunut palstaaja käyttää ja estää estot :)!

Mitä voin tehdä, kun viestini poistetaan jo ennen kuin ehdin kirjoittaa ne lopp

Vierailija
273/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se ennen kamalaa aikaa, kun naiset joutuivat kantamaan lasta 9kk kohdussa ja sitten kauhealla työllä ja vaivalla tämän synnyttämään, onneksi nykyään lapset kehittyvät keinokohdussa, jossa vanhemmat pääsevät kätevästi seuraamaan lapsen kehitystä koko raskauden ajan.

Mutta minulla ja miehelläni on iso ongelma, koska olemme päättäneet hankkia tyttölapsen, jolle minä tahtoisin punaiset hiukset ja vihreät silmät, mutta mies tahtoisi violetit hiukset, oranssit silmät ja kaiken lisäksi että lapsi olisi ihonväriltään vaaleanvihreä kuten Pluton asukit ovat vaikka me asumme Jupiterissa. Miten ratkaisemme kiistan?

Vierailija
274/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä liikaa aikaa..

Mikäs ongelma, sitähän saa koneesta lisää niin paljon kuin tarvitaan.

Vierailija
275/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-((( kirjoitti:

Minulle tehtiin juuri aivojensiirtoleikkaus ja se epäonnistui siten, että näissä uusissa aivoissa on yhä tallessa niiden edellisen omistajan muistoja. Miten niistä pääsee eroon, sillä on hiukan kiusallista, koska minun alkaa olla jo vaikea hahmottaa, että mitkä ovat omia muistojani ja mitkä taas edellisen omistajan muistoja.

Buuttaa tai ihan palauta valmistajan asetukset.

Vierailija
276/586 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap käynyt täällä? Oletko tyytyväinen ketjuusi?

Vierailija
277/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-((( kirjoitti:

Tuo on käsittääkseni aika normaalia, että kaikkia muistoja ei saada poistettua... Mutta omat kuitenkin säilyi?

Yhden kaverin muuten äiti oli käynyt eräässä nimeltä mainitsemattomassa halpamaassa vaihdattamassa omansa ja alkuun kaikki näyttikin olevan ok, mutta sitten alkoi pikkuhiljaa selvitä, että oikeasti hänelle oli laitettu jostain 2000-luvun puolelta säilytetyt aivot, jotka alkaneet dementoitua ja alkuperäisellä omistajalla. Ei siinä mitään, perhe huomasi äkkiä, että nyt ei ole äidillä kaikki kunnossa ja koetti Suomen piirillä hakeutua uuteen vaihtoon, mutta olivat tuolla piip-paikassa tehneet niin huonoja juotoksia, ettei vaihto toimiviin ollut enää mahdollista.

Vierailija
278/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen nimeksi Jennica Nicholiina vai Yasmine-Maribella?

Haluan lapselleni jonkun kauniin, vanhan nimen ja nuo ovat esiäitieni nimiä.

Ällöttää kaikki wt-nimet kuten Helmi, Heini ja Siiri.

Meillä on ollut pelkät numerosarjat suvussa jo monta sukupolvea. Kätevää, koska muilla galakseilla matkaillessa äännettiin nimet ihan väärin. Eikä kaimoja sotkeka toisiinsa.

T. 459000034520012323339899

Vierailija
279/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen nimeksi Jennica Nicholiina vai Yasmine-Maribella?

Haluan lapselleni jonkun kauniin, vanhan nimen ja nuo ovat esiäitieni nimiä.

Ällöttää kaikki wt-nimet kuten Helmi, Heini ja Siiri.

Meillä on ollut pelkät numerosarjat suvussa jo monta sukupolvea. Kätevää, koska muilla galakseilla matkaillessa äännettiin nimet ihan väärin. Eikä kaimoja sotkeka toisiinsa.

T. 459000034520012323339899

Helppoa ja vaivatonta. Meidän koko perhe on koodattu ja sirutettu. Näin vältytään monelta hankaluudelta varsinkin galaksien välisillä lomareissuilla. Jostain syystä se pienin ja viimeinen numerokoodi-hännänhuippu on aina hukassa. Viimeksi se oli ängennyt itsensä androidien matkakapseliin. On se vaan keppostelija. :D

Vierailija
280/586 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletsä ajatellut ruveta vaihteeksi ihmiseksi? Ehkä tavalliseksi, niin teillä olisi taas paljon yhteistä.

Mä olin viimeksi tavallinen ihminen 450 vuotta sitten. Se oli ihan ok.

Mutta tykkäsin ehkä eniten olla androidi. Välillä olin takapiruna 73 vuotta Siriuksessa, sitten olin 87 suojelusenkelinä yhdelle ihmiselle Maassa.

Oli siinä välissä  sit muutakin, mutta niistä myöhemmin.