3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä alkanut harrastaa historiaa. Löytyi sellaisia kuin painetut kirjat, tiedättekö, mitä ne ovat? Aatella, ennen on ollut paperia ja siihen painettu tekstiä.
Oon kuullu tästä kans. Muka puista tehty paperia. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä alkanut harrastaa historiaa. Löytyi sellaisia kuin painetut kirjat, tiedättekö, mitä ne ovat? Aatella, ennen on ollut paperia ja siihen painettu tekstiä.
Oon kuullu tästä kans. Muka puista tehty paperia. En usko.
Mitä puita? Mitä he ovat? En ole ikinä nähnyt sellaista. Me asutaan täällä kuplakylässä, eikä meidän talouskoneet päivitä niin kauas historiaan.
Onhan ollut vessapaperiakin! Kokonaisia rullasettejä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ollut vessapaperiakin! Kokonaisia rullasettejä.
En usko, että ihan itse pitäisi pyyhkiä... sieltä? Miksi se paperi piti laittaa rullaan, säilyikö se niin paremmin?
Meillä on vessarobotin pyyhkijä toiminut hyvin. Mikä malli teillä on? Varmaan menisi perheen pyörittäminen sekaisin, jos se hajoaisi. Sellaista ei uskalla edes ajatella... huh!
Tilasin Ebaysta itselleni muinaisen aasialaismiehen siittiöitä ja vi**u tosta lapsesta tuli joku blondi. Ihan paskaa sekundaa myyvät. Ois sittenkin pitänyt ostaa niitä Kim Young Funin nuijapäitä. Ne ois ollut muutenki 200 bittii halvempia.
Oisko täällä joku halunnut kasvattaa yhden blonditytön? Sais puoleen hintaan.
Miten teillä jaetaan kotityöt robottien ja kuusikätisten välillä?
Kasvatatteko omaa ihmislasta vai robottia?
Vierailija kirjoitti:
Ei me tiedetä. Vietiin kummatkin tuonne Julkisen Terveydenhuollon hoitolaan. Hyvin ne jaksaa. Seurantaa voidaan katsella rannekkeesta, jos nyt sattuu kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Me valittiin hybridi. Sen sai halvemmalla verotuet huomioiden. Laskettiin tarkkaan ja saatiin myös vähän valita, mitä ominaisuuksia otetiin.
Onko kellään muulla ollut ongelmia Teslan lentoalusten kanssa? Tuntuu, että laatu laski hirveesti kun valmistus siirtyi Neptunukselle...
Nyt on muotia eliitin hankkia faraoitten kloonilapsia. Trendi on tämä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä jaetaan kotityöt robottien ja kuusikätisten välillä?
Kyllä se vaan niin on, että kotityöt kuuluvat roboteille. Sitä varten ne on luotukin. Roboteilla on luontainen taipumus siivota, järjestellä asioita, sisustaa ja palvella ihmistä. Kuusikätiset taas nauttivat fyysisestä ponnistelusta ja tehtävistä, jotka vaativat loogista ajattelua ja ongelmanratkaisukykyä. Siksi meillä kuusikätiset tekevät ne työt, jotka entisaikaan olivat "miesten töitä", ja lopun ajan ne saavat röhnöttää sohvalla robottien palvellessa meitä ihmisiä.
Meillä eletään virtuaalitodellisuudessa. Ei viitsitä kovinkaan usein astua tavis-todellisuuteen, se on kuolettavan tylsää. Mikä virtuaalitodellisuus on teidän suosikki?
Mitä on kotityöt? Onko ne jutut, mitä tapahtuu, että saa elintarvikepillerinsä aamuisin? Tai onko se pyyhkijärobotin homma kotityö? Tai pölyn- ja roskanpoistajat, onko niiden tekemä homma kotityötä? Oon kuullut, että 2000-luvulla on ihmiset imuroineet pölyjä, eikä mitään automaattista pölynpoistoa ole ollut. Mut ihmisillä on ollut myös jotain ihme asuntojakin. Mihin sitä asuntoa tarttee, kun unipaikka tuubissa riittää?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla ollut ongelmia Teslan lentoalusten kanssa? Tuntuu, että laatu laski hirveesti kun valmistus siirtyi Neptunukselle...
Ja paskat. Pakkasenkestävyys on parantunu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä eletään virtuaalitodellisuudessa. Ei viitsitä kovinkaan usein astua tavis-todellisuuteen, se on kuolettavan tylsää. Mikä virtuaalitodellisuus on teidän suosikki?
Vuoden 2017 AV on nykyisin
Ennen muinoin oli joillain aivot tiltanneet jonki dementian tai alz: in kourissa :)!
Onko 200-vuotias liian nuori äidiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä eronneilla toimii viikko-viikkosysteemi, jos toinen vanhempi asuu eri planeetalla?
Olisikin vaan kaksi vanhempaa, mutta minun Pim-Strxzyni on peräti neljän geeniyksilövanhemmuuden alainen. Sitten vielä kävi aivan hirveä moka planeettojen välisessä oikeudessa, marsilainen tuomari määräsi geohelisen viikon ja kaikkien muiden planeettojen planeettatovien muuntokertoimeksi ykkösen. Saan Pim-Strxzyn viikoksi ja muut geeniyksilövanhemmat pitävät häntä 18,3 viikkoa. Olen ihan toivoton. Harkitsen muuttoa Neptunukseen, silloin saisin edullisemman planettatovin. Mutta kun pidän tästä maapallosta ja minulla on täällä Suomen Korvatunturilla ihana merinäköala huoneistostani. Mitä tekisitte?
Mikä on Suomi? Onko se joku pikkukylä maapallolla ja vielä maapallolla pystyy joku asumaan?