Kiinnostaisiko lukea blogia, kuinka yritän pärjätä toimeentulotuella loppuvuoden?
Viime keväänä jo aloitin blogin, mutta henkilökohtaisesta syystä jouduin lopettamaan kokeilun hyvin lyhyeen. Nyt heräsi ajatus kokeilla sitä uudelleen ja sopivasti olisi vuotta jäljellä 3 kk!
Mitä ajatuksia herää?
Olen siis alle 30v, yksin asuva kaupunkilainen, kerrostaloasunto, auto on, lemmikkejä ei. Päivätyö, normaalisti tulot nettona noin 2200-2500€/kk.
Tässä vielä linkki edelliseen. Olen unohtanut käyttäjätunnuksen, joten samaa en voi jatkaa, pitää perustaa uudi blogi sitten jos tämän uudelleen aloitan.
http://toimeentulotuella.omablogi.fi/lyhyt-alustus/
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Luovuta jo. Ai niin, niinhän olet tehnytkin jo kaksi kertaa. Tuliko tällä kertaa edes kuukautta täyteen kokeilua...
Ei tainnut edes aloittaa..
Paskat, ihan tylsä homma sitä on kokeilla huvikseen. Turhaa touhua. Mutta toivottavasti saat vielä ihan aidosti kokeilla joskus sitä.
Ai hitsit, nauran täällä Ap:lle ja sen yrityksille jo melkein toista minuuttia :D
Kiitos ap.
Vierailija kirjoitti:
Ai hitsit, nauran täällä Ap:lle ja sen yrityksille jo melkein toista minuuttia :D
Kiitos ap.
Ettekö te tajua että tämä on ihan selvä provo? Hyvin toteutettu, perustyhmä suomalainen ei varmaan ikinä itse huomaisi, joten sinänsä ei yllätä miten moni on mennyt tähän provoon av:lla.
Luovuta jo. Ai niin, niinhän olet tehnytkin jo kaksi kertaa. Tuliko tällä kertaa edes kuukautta täyteen kokeilua...