Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun ruokavaliosta dieetti

Vierailija
18.09.2017 |

Aamupala: Kaurapuuro veteen, 100g raejuusto, 10 g vehnäleseitä, marjoja 100g sekä kahvia
Lounas: Normaaliruoka n 300kcl, makaroonia/perunaa, 100g lihaa/kalaa/kanaa + salaattia
Välipala: Proteiini pudding kahvia
Päivällinen 400 kcl sama kuin lounas
Iltapala: ruisleipä, levitettä, kalkkunaleike, proteeini vanukas/rahka

Proteiinia saan noin 100g
Vettä juon 3-4 litraa
Liikuntaa tulee harrastettua 6x viikko aamuisin tunnin kuntopyöräily tyhjään vatsaa sekä noin 4x lihaskunto(jalat/peppu, selkä, vatsa, ja kädet)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.fineli.fi

? -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettet jaksa tuota paria viikkoa enempää noin vähillä ruokamäärillä verrattuna liikuntaan

Vierailija
4/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin helvetisti proteiinia?  Minkä kokoinen olet?

Vierailija
5/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä ettet jaksa tuota paria viikkoa enempää noin vähillä ruokamäärillä verrattuna liikuntaan

Nyt on menossa kolmas viikko ja tuntuu että vihdoin olen löytänyt oikean ruokavalion, aiemmin söin joka päiä herkkuja. Nyt olen ollyt yli kaksi viikkoa syömättä, kun syön säännöllisesti sekä lopetin jokapäiväisen pepsin litkimiset noin kuukausi sitten ja vaihdoin kahviin. Kiloja tippunut -2,5kg kahdessa viikossa.

Vierailija
6/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu! Pelkkää protenia! Se menee läskiksi, ylimääräistä proteenia ei tarvita.

Vierailija
7/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan tällä hetkellä 86 kg, mutta painokiloa kohden tulee noin 1.1kg mikä ei ole paljon, koska liikun kuitenkin todella paljon.

Vierailija
8/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö lainkaan marjoja? Tai salaatin lisäksi muita vihanneksia?

Vierailija
9/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö lainkaan marjoja? Tai salaatin lisäksi muita vihanneksia?

-Aamupuuron kanssa syön joka päivä 100g marjoja, niin kuin kirjoitin, lounaalla sekä päivällisen yhteydessä syön vaihdellen kasviksia/salaattia

Vierailija
10/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.valio.fi/ravitsemus/laskuri/proteiinilaskuri/ Laskurin mukaan proteiinitarpeeni olisi 129g/vrk, että tuskin syön liikaa :)

Vierailija
11/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muuten, mutta itse korvaisin perunan ja vehnä makaronin riisillä, leivät korvaisin täysjyvä näkkärillä.

Iltapalana söisin vain maitorahkan ja omenan. Levitteenä käyttäisin vain voita.

Vierailija
12/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta kannattaa juoda ruokajuomana, siitä saa ne ravintoaineet, jotka tuosta muuten puuttuisivat.

Vierailija
13/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan tällä hetkellä 86 kg, mutta painokiloa kohden tulee noin 1.1kg mikä ei ole paljon, koska liikun kuitenkin todella paljon.

Proteiinin tarve lasketaan rasvattomasta painosta, ei ylipainon mukaan.

Vierailija
14/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä muuten, mutta itse korvaisin perunan ja vehnä makaronin riisillä, leivät korvaisin täysjyvä näkkärillä.

Haluan syödä ruokia, mitä uskon, että syön loppuelämän, tällä hetkellä tuntuu, että ei olisi dietillä, kun saa syödä niin paljon. Syön riisiäkin viikottain, vaihtelen, jotta ei käy tylsäksi :)

Vierailija
15/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivät korvaat leivällä???

Vierailija
16/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Epäilen, hieman uskon enemmän luotettavia lähteitä, kuin sinun sanaa. Tietysti painon pudotessa, proteiinin tarpeeni vähenee, jolloin vähennän proteiinin saantiani. :)- ap

Vierailija
17/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan syödä ruokia, mitä uskon, että syön loppuelämän, tällä hetkellä tuntuu, että ei olisi dietillä, kun saa syödä niin paljon. Syön riisiäkin viikottain, vaihtelen, jotta ei käy tylsäksi :)

Sulle on tärkeää saada syödä paljon? laadusta tinkien?

Vierailija
18/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on tärkeää saada syödä paljon? laadusta tinkien?

No en syö paljon kulutukseeni nähden, mutta aiemmin olen ottanut kalorit todella rusaskalorisita tuotteista, kuten suklaasta, joten käytännössä olen syönyt vähän tähän ruokamäärään nähden, joten se tuntuu paljolta, ja tietenkään en halua tuntea nälkää, jos se on mahdollista.  Missä kohtaa sanoin, että tinkisin laadusta? Koen, ruisleivän pitävän nälkää paremmin kuin näkkärin tai omenan :)

Vierailija
19/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Epäilen, hieman uskon enemmän luotettavia lähteitä, kuin sinun sanaa. Tietysti painon pudotessa, proteiinin tarpeeni vähenee, jolloin vähennän proteiinin saantiani. :)- ap

Ihan sama mihin uskot.

Vierailija
20/29 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivät korvaat leivällä???

Normi leivässä on kuitua 6-9g per 100g. Näkkärissä 20-22g per 100g. Ero on iso, todella iso.

Näkkäri ei myöskään turvota kehoa samalla tavalla kuin leipä. Itsellä näkyy vatsalihakset ja apollon vyö, posket lommolla, mutta pari päivää kun syö leipää niin vatsalihakset alkaa juoksemaan piiloon ja posket pöhöttyä. Toki jos on paljon rasvaa kehossa niin eihän sitä pöhötystä sitten huomaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän