Mitä mieltä mun ruokavaliosta dieetti
Aamupala: Kaurapuuro veteen, 100g raejuusto, 10 g vehnäleseitä, marjoja 100g sekä kahvia
Lounas: Normaaliruoka n 300kcl, makaroonia/perunaa, 100g lihaa/kalaa/kanaa + salaattia
Välipala: Proteiini pudding kahvia
Päivällinen 400 kcl sama kuin lounas
Iltapala: ruisleipä, levitettä, kalkkunaleike, proteeini vanukas/rahka
Proteiinia saan noin 100g
Vettä juon 3-4 litraa
Liikuntaa tulee harrastettua 6x viikko aamuisin tunnin kuntopyöräily tyhjään vatsaa sekä noin 4x lihaskunto(jalat/peppu, selkä, vatsa, ja kädet)
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muuten, mutta itse korvaisin perunan ja vehnä makaronin riisillä, leivät korvaisin täysjyvä näkkärillä.
Iltapalana söisin vain maitorahkan ja omenan. Levitteenä käyttäisin vain voita.
Leivät korvaat leivällä???
Normi leivässä on kuitua 6-9g per 100g. Näkkärissä 20-22g per 100g. Ero on iso, todella iso.
Näkkäri ei myöskään turvota kehoa samalla tavalla kuin leipä. Itsellä näkyy vatsalihakset ja apollon vyö, posket lommolla, mutta pari päivää kun syö leipää niin vatsalihakset alkaa juoksemaan piiloon ja posket pöhöttyä. Toki jos on paljon rasvaa kehossa niin eihän sitä pöhötystä sitten huomaa :)
Mutta leipää se näkkärikin on.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluut polttaa nopeesti rasvaa niin otat hiilarit ainoastaan aamupuurosta sekä parsakaalista/hedelmistä. Proteiinia 1,5g per painokilo. Eli päivän hiilarit max 100g.
Käyt juoksemassa ja nostat painoja. Kun alotin kuntoilun tein näin 4kk ja keho meni laihaläskistä ihan älyttömän tikki kuntoon ja paino jopa nousi 5kg. Olo ei ollut missään vaiheessa tukala vaan energinen ja höyhenen kevyt.
Päätarkoitukseni on elämänmuutos, olen kokeillut vähähiilihydraattista, mikä on nostanut herkkuhimot korkeuksiin, ja ajanut onnistumisen epäonnistumiseen. Haluan voida henkisesti sekä fyysisesti hyvin, uskon että ruisleipä on parempi kuin suklaalevy :) Hienosti mielestäni paino on lähtenyt putoamaan, ja kasvot ovat todella kapeat sekä pöhötys poistunut.
Missä rasvat? Ja noi kaikki höttöhiilarit voisit heivaa mäkee, kuten puurot ja noi älyttömät proteiinilisät missä on pelkkä sokeria. Mulla ainaki ois nälkä tollasella syömisellä. Ja kertoo myös sen, että syöt noin monesti päivässä ja tankkaat päälle noi "proteiinirahkoja". Jos syö kunnon ruokaa, kunnon ravintoarvoilla ei tarvi olla 5x päivässä mussuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä rasvat? Ja noi kaikki höttöhiilarit voisit heivaa mäkee, kuten puurot ja noi älyttömät proteiinilisät missä on pelkkä sokeria. Mulla ainaki ois nälkä tollasella syömisellä. Ja kertoo myös sen, että syöt noin monesti päivässä ja tankkaat päälle noi "proteiinirahkoja". Jos syö kunnon ruokaa, kunnon ravintoarvoilla ei tarvi olla 5x päivässä mussuttamassa.
Tykkään syödä 5 kertaa pysyy aineenvaihdunta vilkkaana :) ja proteiini itselläni pitää nälkää, täysi olo kokoajan verensokeri pystyy tasaisena, eikä ole mielitekoja. Pääasia on oma hyvinvointi. Ja entiseen verrattuna jos saan alle 20g sokeria 300g sijasta, olen suoritukseeni tyytyväinen, ja tähän asti olen pärjännyt loistavasti, olen niin ylpeä itsestäni. Uskon, että tulen laihtumaan ja voin jo 100x paremmin verratuna reilu 2 viikkoa taaksepäin. :)
Vierailija kirjoitti:
Puuro on kaukana höttöhiilareista. Puuro ennen aamusalia ja on voimaa kuule.
Vierailija kirjoitti:
Paviaani tuli paikalle. Nimenomaan kannattaa syödä monta ateriaa päivässä itse syön 6 ateriaa.
Näkyykö sulla vatsalihakset? Onko tykinkuula olkapäät? Onko hauis yli 40cm?
Taidat olla tuulipuku kävelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään syödä 5 kertaa pysyy aineenvaihdunta vilkkaana :) ja proteiini itselläni pitää nälkää, täysi olo kokoajan verensokeri pystyy tasaisena, eikä ole mielitekoja. Pääasia on oma hyvinvointi. Ja entiseen verrattuna jos saan alle 20g sokeria 300g sijasta, olen suoritukseeni tyytyväinen, ja tähän asti olen pärjännyt loistavasti, olen niin ylpeä itsestäni. Uskon, että tulen laihtumaan ja voin jo 100x paremmin verratuna reilu 2 viikkoa taaksepäin. :)
Ok, sulla on nyt hyvä olo ja voit hyvin. mutta tulevaa silmällä pitäen toi proteiinin ylenmääräinen syönti kostautuu. Ei painonnousuna, vaan sairautena. Joo, mutta itsehän ruokasi valitset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, sulla on nyt hyvä olo ja voit hyvin. mutta tulevaa silmällä pitäen toi proteiinin ylenmääräinen syönti kostautuu. Ei painonnousuna, vaan sairautena. Joo, mutta itsehän ruokasi valitset.
Mihin perustat, että syön liikaa proteiinia, olisiko jotain lähdettä vai keksitkö päästäsi? :)
Jos haluut polttaa nopeesti rasvaa niin otat hiilarit ainoastaan aamupuurosta sekä parsakaalista/hedelmistä. Proteiinia 1,5g per painokilo. Eli päivän hiilarit max 100g.
Käyt juoksemassa ja nostat painoja. Kun alotin kuntoilun tein näin 4kk ja keho meni laihaläskistä ihan älyttömän tikki kuntoon ja paino jopa nousi 5kg. Olo ei ollut missään vaiheessa tukala vaan energinen ja höyhenen kevyt.