Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely abortista

Vierailija
18.09.2017 |

Otsikko kertoo :)

Kysely abortista

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisin raskaaksi tekisin abortin kaikissa tilanteissa koska en halua lasta.

Vierailija
2/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siinä tilanteessa hyväksyn abortin kenelle tahansa että vauva tulee olemaan todella sairas syntyessään tai äiti on alle 15v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain siinä tilanteessa hyväksyn abortin kenelle tahansa että vauva tulee olemaan todella sairas syntyessään tai äiti on alle 15v

Raiskauksen uhrilleko et? Entä jos raskaus uhkaa äidin henkeä tai estää esim. elintärkeät syöpähoidot? Mietipä vielä.

Sitä paitsi sille lapselle on miljardi kertaa parempi olla syntymättä kuin syntyä vanhemmille, jotka ei sitä halua. Noita lapsia kun on jo nyt mielenterveyspalvelut pullollaan.

Vierailija
4/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että joku toinen kysyy sinun hyväksyntääsi omalle abortilleen? Kuljetko myös julistamassa, millaiset kampaukset, verenpainelääkitykset tai hieromasauvat hyväksyt?

Vierailija
5/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin 18-vuotiaana ja tekisin uudestaankin jos nyt raskautuisin.

N26

Vierailija
6/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha. Jos harrastat seksiä, sinun pitää ottaa asiaasta myös vastuu.

Vierailija
7/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos joutuu raiskauksen uhriksi

Vierailija
8/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan vastuun tekemällä abortin.

Vierailija
9/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tehty abortti vuosikausia sitten. Mielestäni minulla oli silloin hyvät perustelut päätökselleni. Koin että kyse on ennen kaikkea omasta oikeudestani kehooni. Tuin myös muita heidän aborttipäätöksissään. Vähitellen asiasta tuli minulle raskas taakka, joka alkoikin painaa entistä enemmän sen sijaan että oloni helpottuisi. Aloin nähdä tekoni toisesta näkökulmasta. Vasta kun uskalsin kohdata tekoni niinkuin sen koin (murhana), pystyin käsittelemään asiaan liittyviä tunteitani, kuten syyllisyyttä, katumusta, syntymättömän lapsen ikävää... Vastuutani. Kohtaamisen hetki oli kauhea.

Tämä on minun henkilökohtainen kokemukseni, enkä tuomitse ketään samasta teosta. Koska itselläni katumus ja syyllisyys heräsivät vasta vuosien päästä, toivon kuitenkin, että mahdollisimman moni harkitsisi nyt aborttipäätöstä VIELÄ UUDELLEEN... Lapsi sylissä on keveämpi kantaa kuin kuoleman taakka omassa kehossa. Sitä taakkaa ei saa koskaan enää pois.

Vierailija
10/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--- Sitä paitsi sille lapselle on miljardi kertaa parempi olla syntymättä kuin syntyä vanhemmille, jotka ei sitä halua. Noita lapsia kun on jo nyt mielenterveyspalvelut pullollaan.

Tuo on Suomessa typerin väite, millä aborttia perustellaan. Lapsettomia ja lapsen haluavia ihmisiä on huomattavasti enemmän kuin suomalaisia adoptoitavia lapsia. Jopa useimmat kehitysvammaiset suomalaiset vauvat saavat helposti kodin. Ja äidin ei ole mikään pakko vauvaansa pitää. Lapsesta pääsee eroon ihan vain synnärille jättämällä ja kävelemällä ovesta ulos. Kukaan ei lasta tälle äidille tule palauttamaan. Toki parempi, jos kertoo asiasta etukäteen jo vaikka neuvolassa.

Naiset eivät vaan nykyaikana ole valmiita uhraamaan kehoaan, jotta toinen saisi elämän.

Vierailija
11/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos äiti sairastuu vakavasti raskausaikana, esim. leukemiaan. Tai jos 16-vuotias tulee raiskauksen seurauksena raskaaksi. Etkö hyväksy aborttia?

Vierailija
12/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisin raskaaksi silloin kun en halua tai vastoin tahtoani.

Vierailija
13/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos abortti on murha, nin on sitten ehkäisykin.

Vierailija
14/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vaan nykyaikana ole valmiita uhraamaan kehoaan, jotta toinen saisi elämän.

Miksi pitäisikään?

Vierailija
15/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin n 20 vuotta sitten ja toisen n 10 vuotta sitten. Olen edelleen tyytyväinen valintaani. Toisaalta tuo hankittu lapsi joskus kaduttaa.

Vierailija
16/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- Sitä paitsi sille lapselle on miljardi kertaa parempi olla syntymättä kuin syntyä vanhemmille, jotka ei sitä halua. Noita lapsia kun on jo nyt mielenterveyspalvelut pullollaan.

Tuo on Suomessa typerin väite, millä aborttia perustellaan. Lapsettomia ja lapsen haluavia ihmisiä on huomattavasti enemmän kuin suomalaisia adoptoitavia lapsia. Jopa useimmat kehitysvammaiset suomalaiset vauvat saavat helposti kodin. Ja äidin ei ole mikään pakko vauvaansa pitää. Lapsesta pääsee eroon ihan vain synnärille jättämällä ja kävelemällä ovesta ulos. Kukaan ei lasta tälle äidille tule palauttamaan. Toki parempi, jos kertoo asiasta etukäteen jo vaikka neuvolassa.

Hakekoot ulkomailta. Siellä niitä riittää.

Vierailija
17/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin nuorempana. Nyt kun sain lapsia, olen todella tyytväinen silloiseen valintaani. Sen verran rankkaa tää vauva-arki on, etten varmaan olisi elossa enää, mikäli olisin silloin sen pitänyt.

Vierailija
18/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakekoot ulkomailta. Siellä niitä riittää.

Aika pitkä tie tuokin. Ensin adoptioneuvonnassa pari vuotta, sitten jos hyväksytään adoptionhakijaksi, odotellaan vielä muutama vuosi. Ja rahaa palaa kymppitonneja.

Vierailija
19/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin, kun ehkäisy (kierukka) petti, abortti tehtiin lääkkeellisesti raskausviikolla 7. En ole koskaan kokenut asiasta syyllisyyttä, maailmassa on ihmisiä jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
20/34 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt abortin, kun ehkäisy (kierukka) petti, abortti tehtiin lääkkeellisesti raskausviikolla 7. En ole koskaan kokenut asiasta syyllisyyttä, maailmassa on ihmisiä jo ihan tarpeeksi.

Eiköhän maailmassa kuitenkin olisi ollut tilaa tälle yhdelle ainutlaatuiselle ihmiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme