Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin tästä seksuaalisesta turhautumisestani?

Vierailija
18.09.2017 |

Olen 35+ nainen, ihan hoikka ja ok-näköinen, eronnut noin vuosi sitten. Mutta olen ollut ilman sksiä nyt neljä vuotta ja ilman kunnollista sksiä nyt noin seitsemän (!) vuotta. Sitä ennen oli kunnollista sellaista maksimissaan noin kahden vuoden ajan; sitä ennenkään en kokenut sellaista ja ensimmäinen kumppanini oli yli parikymppisenä ja hänenkin kanssa sitä oli harvoin ja se oli huonohkoa kannaltani (en saanut koskaan o:ta).

Miten jaksaisin ilman läheisyyttä ja intimiteettiä, kun turhautumiseni kasvaa päivä päivältä? Se häiritsee elämääni jo melko pahasti, kun ajatukset pyörivät sellaisen ympärillä kymmeniä kertoja päivässä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat joskus suositelleet e-pillereitä ja masennuslääkkeitä halujen poistamiseen, mutta siis ei ole ehkäisytarvetta, enkä ole masentunut. Haluaisin vain rakkautta ja rakastelua luotettavan kumppanin kanssa. Mun ongelmani on se, että ihastun lähes aina varattuihin tai muuten sopimattomiin henkilöihin (ikäero, asema, sukupuolinen suuntaus jne.), joten mulla ei ole mahdollisuuksia tietenkään.

Vierailija
2/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edelleenkään tiedä, miten voisin kohdata jonkun. Mun kriteerini laskevat päivä päivältä suunnilleen. Mutta en halua mennä mihinkään tyrkylle, vaan jonkun pitäisi tajuta tehdä itse se aloite mun suuntaani vaikka kaupassa, hississä, kirjastossa jne. Toki jos ketään ei kiinnosta, niin jatkan tähän tyyliin, mutta kehitän vain tätä turhautumisensietokykyäni *jotenkin*.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että terapeutti ei vaan edelleenkään vastaa sun tunteisiin...?  :)

Vierailija
4/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treffeille.

Vierailija
5/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sksiä? No voitko mennä sinne SKS:ään takaisin eiköhän sieltä joku kirjallisuusihminen löydy.

Vierailija
6/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat seksiä, harrasta sitä. Etsi itsellesi vakipano näin kauniisti sanottuna. Ei pitäisi olla naiselle vaikeaa löytää hauskanpitoseuraa, mutta aloitekykyä tarvitaan, koska kukaan tuskin tulee kotoa hakemaan. Aloita siitä, että puhut asioista niiden oikeilla nimillä ja liity vaikka tinderiin.

Vierailija
7/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sksiä? No voitko mennä sinne SKS:ään takaisin eiköhän sieltä joku kirjallisuusihminen löydy.

Itse asiassa molemmat kiinnostavat. ;D Jätin e:n välistä pois, sillä en halunnut aloitustani heti sensuurin hampaisiin.

T. Ap

Vierailija
8/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat seksiä, harrasta sitä. Etsi itsellesi vakipano näin kauniisti sanottuna. Ei pitäisi olla naiselle vaikeaa löytää hauskanpitoseuraa, mutta aloitekykyä tarvitaan, koska kukaan tuskin tulee kotoa hakemaan. Aloita siitä, että puhut asioista niiden oikeilla nimillä ja liity vaikka tinderiin.

Mutta eikös Tinder ole lihatiski eli "Lady Moon" sähköisessä muodossa? Pelottaa moinen ajatuskin.

Vierailija
9/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene treffeille.

Miten? Missä? Jos joku järkkäisi sokkotreffit, niin menisin mielelläni.

Vierailija
10/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että terapeutti ei vaan edelleenkään vastaa sun tunteisiin...?  :)

En ota kantaa ihastukseni toimenkuvaan tarkemmin. Enkä mä myöskään tiedä siitä ihanan ihastukseni tunteisiini vastaamisesta tai vastaamattomuudesta. Mutta yhdestä ihanasta ihmisestä mä kyllä unelmoin päivin ja öin 24/7.

Vierailija
11/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikös Tinder ole lihatiski eli "Lady Moon" sähköisessä muodossa? Pelottaa moinen ajatuskin.

Tinteristä löytyy monenlaista porukkaa. Osa tosimielellä, osa seksin perässä. Sinä kun seksiä haluatkin, niin missä se ongelma on?

Vierailija
12/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni eli entinen kihlattuni yrittää hieman kyllä vikitellä mua ajoittain. Hän tosin asuu melkein toisella puolella maapalloa nykyään. Hmmm. Pitäisikö tarttua tarjoukseen? T. Ap

Vierailija
13/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinteristä löytyy monenlaista porukkaa. Osa tosimielellä, osa seksin perässä. Sinä kun seksiä haluatkin, niin missä se ongelma on?

En halua pelkkää s*ksiä, vaan intohimoista rakkautta, jonka yksi fyysinen ilmenemismuoto on s*ksi. :) Oon tosi romanttinen ja ei mua kiinnosta kuka tahansa, vaikka sinänsä olisin kyllä kiinnostunut tutustumaan ihmisiin, jospa rakkauden liekkikin siinä samalla leimahtaisi. :) Yhtä ihanaa ihmistä kohtaan rakkauteni palaa voimakkaalla roihulla, mutta hmmm...hän ei ehkä oikein voi tapailla mua tjsp. t. Ap

Vierailija
14/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: et mitenkään, jos et ole valmis tekemään asialle itse jotain.

Vierailija
15/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tavallaan en haluaisi tulla rankatuksi etupäässä pärstäkertoimen mukaan. Enkä haluaisi valita lähtökohtaisesti puolisoakaam em. kriteereillä. Se tuntuu vähän karulta.

Vierailija
16/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua pelkkää s*ksiä, vaan intohimoista rakkautta, jonka yksi fyysinen ilmenemismuoto on s*ksi. :) Oon tosi romanttinen ja ei mua kiinnosta kuka tahansa, vaikka sinänsä olisin kyllä kiinnostunut tutustumaan ihmisiin, jospa rakkauden liekkikin siinä samalla leimahtaisi. :) Yhtä ihanaa ihmistä kohtaan rakkauteni palaa voimakkaalla roihulla, mutta hmmm...hän ei ehkä oikein voi tapailla mua tjsp. t. Ap

Jos olet tosissasi, niin kuulostat sellaiselta, joka lämpenee pelimiehen puheille. Jos vain on herrasmies ja osaa puhua, niin sinut voi hurmata ja heiluttaa lakanoita.

Vierailija
17/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mun siis olisi helpointa vain tarttua ainoaan tarjoukseen, joka mulla on nyt eli mua vonkaava exäni. :) Mutta tunnen pettäväni ihastustani (joka ei siis ole omani), jos tapailisin jotain muuta. Pitäiskö mun kysyä lupa siltä mun ihastukseltani suunnilleen? Tämä kuulostaa hassulta, mutta en haluaisi tuhlata itseäni kenellekään muulle, vaan säästää siltä varalta, jos vaikka sittenkin saisin ihastukseni omaksi kullakseni joskus vaikka vuosien päästä. T. Ap

Vierailija
18/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tosissasi, niin kuulostat sellaiselta, joka lämpenee pelimiehen puheille. Jos vain on herrasmies ja osaa puhua, niin sinut voi hurmata ja heiluttaa lakanoita.

Olet valitettavasti oikeassa, myönnän sen. Ensimmäinen miesystäväni oli juuri pelimies ja viimeisin exäni myös. Ja kieltämättä se aiempi mua vikittelevä exänikin juttelee vähän samaan malliin. Oon tavallaan tosi kiltti ja viaton romantikko ja pelimiehet hyväksikäyttävät kaltaisiani. T. Ap

Vierailija
19/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten käden paikka. Itse olen parisuhteessa, mutta pihtari-ukko ei anna kuin kaksi kertaa vuodessa.

Käsitöitä teen.

Vierailija
20/53 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mun siis olisi helpointa vain tarttua ainoaan tarjoukseen, joka mulla on nyt eli mua vonkaava exäni. :) Mutta tunnen pettäväni ihastustani (joka ei siis ole omani), jos tapailisin jotain muuta. Pitäiskö mun kysyä lupa siltä mun ihastukseltani suunnilleen? Tämä kuulostaa hassulta, mutta en haluaisi tuhlata itseäni kenellekään muulle, vaan säästää siltä varalta, jos vaikka sittenkin saisin ihastukseni omaksi kullakseni joskus vaikka vuosien päästä. T. Ap

Voi luoja anna tän olla provo :D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän