Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkanko tapailua? Suudelmia ja litsari.

Vierailija
18.09.2017 |

Olin deittini kanssa lauantaina yhdessä tapahtumassa. Tunnettu ollaan jo yli vuosi mutta nyt vasta alettu tapailemaan. Mies on komea ja upea luonteinen, pidän hänestä kovasti.
Tapahtuma oli miehen kotipaikkakunnan lähistöllä ja hänellä oli siis paljon tuttavia paikalla. Yhtäkkiä hänen luokseen tuli 4 naista jotka tervehtivät tuttavallisesti poskipusulla, mutta yksi suuteli suoraan suulle. Mies oli hieman vaivaantunut. Naiset juttelivat hänen kanssaan aikansa, huomasivat kyllä minut ja mies kertoi että olen hänen seurassaan. Naiset jotenkin vinoilivat asiasta, mutta poistuivat.
Mies ei puhunut heistä, mutta kun tunnin päästä kävin vessassa, näim että mieheni ja se suutelija nainen olivat yhdessä. Ja nainen suuteli taas hyvin intohimoisesti.
Menin ja revin miehen irti ja löin sitä poskelle. Ilmoitin että se vähä mitä meillä oli on siinä.
Mies anoi jäämään mutta lähdin kotiin.
Nyt tämä mies on kohta 2vrk laittanut taukoamatta viestiä, pyytänyt anteeksi, haluaa nähdä. Näen häntä viimeistään torstaina työssä.
Mitä teen? Toisaalta pidän paljon hänestä, toisaalta joku sanoo päässäni että lopeta suhde.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin naiset sitten aina lankeaa

Vierailija
22/24 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän joka kerta jatkaisi pussailua muiden kanssa, koska hänestä ei ole miestä sanomaan ei. Haluatko sellaisen?

Joka kerta? Jos jatkaisi tuota niin sitten olisi siinä. Ottakaa huomioon että tämä oli ensimmäinen tapaaminen yhdessäolo mielessä, se nainen ei aikakaan silloin tervehtiessä tiennyt että olin miehen seuralainen. Mies oli kiusaantunut siitä suudelmasta.

Sitä toista suudelmaa en tiedä, en jäänyt selityksiä kuulemaan. Varmaan mies olisi voinut sanoa ei, mutta en tiedä miksei sanonut. Nainen oli hyvin omistavan oloinen hänestä vaikka sillä sormus nimettömässä olikin.

Varmaan mies olisi voinut sanoa ei? Totta kai se olisi voinut sanoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, hän joka kerta jatkaisi pussailua muiden kanssa, koska hänestä ei ole miestä sanomaan ei. Haluatko sellaisen?

Joka kerta? Jos jatkaisi tuota niin sitten olisi siinä. Ottakaa huomioon että tämä oli ensimmäinen tapaaminen yhdessäolo mielessä, se nainen ei aikakaan silloin tervehtiessä tiennyt että olin miehen seuralainen. Mies oli kiusaantunut siitä suudelmasta.

Sitä toista suudelmaa en tiedä, en jäänyt selityksiä kuulemaan. Varmaan mies olisi voinut sanoa ei, mutta en tiedä miksei sanonut. Nainen oli hyvin omistavan oloinen hänestä vaikka sillä sormus nimettömässä olikin.

Varmaan mies olisi voinut sanoa ei? Totta kai se olisi voinut sanoa ei.

Tietty. Siis voin miehenä sanoa että jos olen johonkin todella ihastunut ei tule edes mieleenkään joku satunnainen pano. Enkä ole koskaan ihastunut kahteen yhtä kovaa samaan aikaan. Parhaassa tapauksessa hän on sinusta kiinnostunut mutta ei sano ei muillekkaan. Pahimmassa tahtoo vaan pyörittää montaa naista. Ja vielä samassa työpaikassa olette... paha tilanne!

Vierailija
24/24 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä joku biologinen juttu? Ei pysty ymmärtämään miehenä tuollaista. Jos minun treffini suutelisi toista miestä en todellakaan edes miettisi jatkaisinko vielä! Näitä 'jännämies' juttuja on palsta väärällään, mistä johtuu?

Naiset haluavat aina sen alfan joka periaatteessa voisi siittää sadoille naisillee jälkikasvua? Ja miehet tahtovat pyörittää haaremia? Kai ihminen on vielä niin eläin... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä