Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Italianpata ja perunamuusi jäivät yöksi hellalle teiniltä kun olin töissä. Laitoin ne aamulla jääkaappiin. Voiko niitä syödä vielä tänään?

Vierailija
18.09.2017 |

Ei ole varaa oikein muutakaan nyt laitella. t. yh-äiti

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusi huoneemlämmössä yök. Lämmin maitoruoka ei säily, hyi saakeli. Mieti mitä maitopurkin sisällölle tapahtuu, kun on huoneenlämmössä vaikka 10 tuntia.

Ei tapahdu maitopurkin sisällölle tuossa ajassa yhtään mitään, ellei se sitten ole jo valmiiksi ollut melko vanhaa.

Vierailija
22/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis italianpadan kanssa perunamuussia!?

Kyllä. On meidän suosikki ollut aina. Sopivat hyvin yhteen. Pelkiltäänkö te muut sitä syötte vai? ap.

No hyvä salaatin esim fetasalaatin kanssa me vedetään. Mitään muusia joka täyttää mahan eikä ole edes hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele ainakaan muussia. Käymisprosessi alkaa aika lyhyessä ajassa.Padasta on vaikea sanoa,onko tärkkelyspitoisia aineita?

No heitän muusin varmuuden vuoksi pois, mutta pata varmaan menee. Sekin on tehty Pirkan Italianpata-aineksista ja jauhelihana käytetty tarjouksessa ollutta sika-nautaa. ap.

Vierailija
24/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. On meidän suosikki ollut aina. Sopivat hyvin yhteen. Pelkiltäänkö te muut sitä syötte vai? ap.

Kyllä italianpata syödään yleensä ihan pelkältään, se on siis pataruoka, pastaa ja jauhelihaa yms. ei siihen tarvitse mitään lisukkeita (paitsi ehkä salaattia). En ole koskaan kuullut että joku söisi samalla ruualla pastaa ja perunamuusia :D Mutta tapansa kullakin, jos tykäätte, niin ei mikään laki kiellä yhdistelemästä vähän erikoisemmalla tavalla ruoka-aineita.

Vierailija
25/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en söisi, mutta teinille syöttäisin ihan muistuttamistarkoituksessa...

Vierailija
26/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää on, että voi sairastumatta syödä, mutta huonolla tuurilla saatte ruokamyrkytyksen. Minä olen kerran popsinut yön yli pöydälle unohtunutta italianpataa, ja vatsataudin siitä sain.

Vierailija
27/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihahan alkaa nopeasti kerätä bakteereja lämpimässä. Kipeäksi tulemisen mahdollisuus varmaan 50-50.

Vierailija
28/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse söisi missään tapauksessa.

Vierailija
29/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä salaatin esim fetasalaatin kanssa me vedetään. Mitään muusia joka täyttää mahan eikä ole edes hyvää.

No makuasioita kait? Ruuan tarkoitus viedä nälkä kuitenkin ja feta-salaattia ei tuosta noin vaan repäistä. Mutta ei siinä mitään, kukin tavallaan. 

Vierailija
30/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan muussia. Käymisprosessi alkaa aika lyhyessä ajassa.Padasta on vaikea sanoa,onko tärkkelyspitoisia aineita?

Vierailija
31/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin. Joskus kaukaisina lihansyöntiaikoina jäi jauhelihakeitto pöydälle yöksi ja hyvällä terveydellä söin sitä seuraavat pari päivää.

Vierailija
32/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee muusista perunarieskaa. Huippuhyvää

Vierailija
33/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi syödä. Muusikin menee ihan hyvin vielä.

Vierailija
34/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen monesti syönyt lämpimään unohtuneita ruokia,eikä ikinä ole mitään tullut. Jos ruoka näyttää, haisee ja maistuu normaalilta, syön sitä. Riski ruokamyrkytyksen tms.varmasti on kuitenkin olemassa, se on hyvä tiedostaa.

Vierailija
35/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin syödä sen pois.

M

Vierailija
36/36 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just. Hyi, perunamuusia! Yök!  Eihän sitä enään kukaan ruokatrenditietoinen syö.

Me ainakin syödään se pirun italianpata hanhenmaksapalleroiden ja aidon kaviaarin kera ja vielä tryffelillä höystettynä.  Nam.