Millä autolla kovimmat panomiehet ajavat
Kommentit (37)
Kunnon panomies veivaa polkupyörällä.
Voi elämä taas... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulehden mukaan ei saa enää käyttää sanaa panomiehet. Se on panoihmiset.
Eikä pidä, sulla on ongelmia sisälukutaidossa. Kyse oli virkanimikkeistä ja vastaavista. Sehän on noissa vaan fiksua sillä kuulostaahan puhemies, palomies tmv. tosi hölmöltä jos on nainen kyseessä. Tällä ei ole varsinaisesti ole tekemistä ns. sukupuolineutraaliuuden kanssa vaan kyse on vaan tuosta että tehtävää voi hoitaa joko mies tai nainen. Niin ja miksei sitten enää käytetä vaikkapa termiä terveyssisar, mitä väliä eikö?
No entäs akatemia sitten?
Kattoikkunallisella autolla. On suorituksen jälkeen helpompi vetää housut jalkaan.
Täällä meillä päin ajavat bemareilla.
Palomies ajaa paloautolla, panomies panoautolla.
Mä panin kerran yhtä miestä joka oli kaatanut satoja naisia. Oli Helsingistä joten ei omistanut autoa.
Yhden ruppasen eskortin takapuskurisssa oli teksti: Älä naura, tyttäresi voi olla kyydissä.
"Mä panin kerran yhtä miestä joka oli kaatanut satoja naisia. Oli Helsingistä joten ei omistanut autoa."
Niin että se mies oli ennen painanu satoja naisia, kuin karjaa.
Mutta sitten ku sä tulit kohdalle niin se ei pannutkaan sua, vaan sä sitä? Ha ha anna mun nauraa.
pastillinrusakeella LADALLA! TIETENNII.
Ladaturi kirjoitti:
Kaikki ne mun kohdalla on Volvolla ajanut.
Kyllä ne on sitten olleet ihan seikkailevia perheenisiä, joilla on jääkiekkoa harrastavat lapset ja vasikan kokoinen koira.
Vierailija kirjoitti:
Hiacella
Täytyy kyllä myöntää, että monet hyvät kyydit olen juurikin hiacessa saanut.
Varmaan joku testonkäryinen Lada Niva. Sen vastakohta on taas monien steroideja vetävien bodarien suosikki BMW 300-sarja, steroidit tunnetusti nostavat rajusti myös naishormonitasoja joten bemarikuski saattaa ollakin bi-seksuaali tai muuten vaan vähän sekaisin seksuaalisuutensa kanssa.
Älkää nuoret miehet pilatko itseänne steroideilla, saattaa siinä vaiheessa kaduttaa kun se unelmien nainen löytyy, mutta hän ei olekaan kiinnostunut steroidinarkomaanista.
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/testosteroni_takoo_mies…
"Testosteronipiikkien ja -pillereiden välitön seuraus on, että oma hormonituotanto sammuu. Aivot komentavat kivekset pakkolomalle, josta toipuminen voi kestää pitkään. - Hormoni- ja siittiötuotanto palautuu normaaleille raiteille vasta kuukausien tai jopa vuosien päästä, Timo Seppälä sanoo.
Elimistö kostaa temppuilun tavalla, joka nakertaa miehistä itsetuntoa. Kivekset surkastuvat, päälaki kaljuuntuu, ja rinnat pyöristyvät kuin teinitytöllä.
Rintoja kasvattaa naishormoni. Sitä on normaalisti terveen miehen verenkierrossa pieni määrä, koska osa testosteronista muuttuu maksassa estrogeeniksi. - Kun kroppaan pumpataan jättiannoksia, estrogeenituotanto moninkertaistuu, Seppälä selittää. Lihaskimpulla saattaa olla veressään seitsemän kertaa enemmän naishormonia kuin Janina Frostellilla."
Vierailija kirjoitti:
BMW ja nykyisin myös audi.
Pärskähti kahvit näppikselle! huutonaurua!
Tulee pantua useamman kerran viikossa eri naista, mä ajan civic type-R:llä :D