Tuli ahdistava olo treffeillä
Tapasin miehen ja en viestivaiheessa saanut kuvaa mistään outoudesta, sellainen syvällinen ja kovin asiallinen tunnelma jäi.
Tavatessamme mies olikin aika pelokkaan oloinen. Alkoi puhua meedioista ja omista kokemuksista, kuinka edellinen naisystävä oli noussut kaksi kertaa yöllä leijumaan hänen viereltään. Ja kuinka ajoittain kuulee jotain ääniä.
Lisäksi alkoi puhua minusta, että näen hänen sielunsa sisään.
Olen vieläkin aika tolaltani.
Kommentit (24)
Näen joskus enneunia ja ne toteutuvat. Tiedän myös hyvissä ajoin, milloin ihmissuhde on loppumassa, vaikkei mitään tiedostettua ongelmaa olisi. Osaan myös lukea ihmisten tunteita aika hyvin, jo lapsesta saakka. Nämä ovat kuitenkin omia asioitani, vain kahdelle olen niistä kertonut.
Jos tapaan uuden ihmisen, ei tule mieleenkään testata toista näillä kokemuksilla. Jotain ongelmaa on sosiaalisessa kanssakäymisessä, jos avautuu noin. Tai sitten oli jossain aineissa tai ahdistunut ja piti purkaa tunnot ulos.
Terveenä en pidä äänien kuulemista, liittyy psyykkisiin sairauksiin. Ilmaan kohoamisesta tulee joku manaaja mieleen.
Luulen että mies testasi kuinka suvaitsevainen olet erilaisia ihmisiä kohtaan. Et läpäissyt testiä.
Luulet että kaikki hyvässä asemassa olevat on fiksuja ja terveitä? Ei todellakaan ole.