miksi kaikki on nykyään trikoota?
Yritä nyt sitten etsiä mitään lämpimämpiä, ryhdikkäämpiä, laadukkaampia vaatteita, itselle ja teinille. Olen selannut koko Suomen ompelijatarten nettikaupat läpi ja KAIKKI on aina vaan trikoota ja joustofroteeta.
Eikö kukaan käytä enää puuvillaa, samettia ja farkkua?
Kommentit (3)
Mene vaatekauppaan. Nettikaupoissa myydään trikoota, koska se istuu todennäköisemmin sovittamatta päälle pelkkien mittojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaatekauppaan. Nettikaupoissa myydään trikoota, koska se istuu todennäköisemmin sovittamatta päälle pelkkien mittojen perusteella.
Olen minä joskus vaatekaupassakin käynyt. Valikoimat tuntuu niin pieniltä verraten nettikauppoihin ja kaupasta toiseen käveleminen ei houkuta kyllä yhtään.
Toki ei tästäkään nettikauppakierroksesta nyt jäänyt käteen juuri mitään.
Saa toki ehdottaa vaatekauppoja, joissa myydään
a.) muutakin kuin trikoota
b.) vaatteet on suomalaisia
+ (vaikka tämä taitaa olla jo liikaa vaadittu)
[c.) kauniita/naisellisia/tyttömäisiä, klassisia.., ei mitään androgyynejä, maskuliinisia, käytännöllisiä, epäsiistejä, muodottomia, lapsellisia (paitsi teinille voi olla vielä lapsellisia, tykkää ihan hyvää..), moderneja, outoja, retroja jne.. ]
Voin periaatteessa mennä ihan ompelimoonkin käymään, mutta ei vaan oikein repeisi... Ja ei mulla ole mitään mallikappaleita, eikä kankaita, eikä ideoitakaan oikein valmiina. Mutta paljon vaatteita puuttuu kyllä!