Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli ahdistava olo treffeillä

Vierailija
17.09.2017 |

Tapasin miehen ja en viestivaiheessa saanut kuvaa mistään outoudesta, sellainen syvällinen ja kovin asiallinen tunnelma jäi.
Tavatessamme mies olikin aika pelokkaan oloinen. Alkoi puhua meedioista ja omista kokemuksista, kuinka edellinen naisystävä oli noussut kaksi kertaa yöllä leijumaan hänen viereltään. Ja kuinka ajoittain kuulee jotain ääniä.
Lisäksi alkoi puhua minusta, että näen hänen sielunsa sisään.

Olen vieläkin aika tolaltani.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kunnon headcase. Hyvä kuitenkin, että tuli jo ekoilla treffeillä selväksi.

Vierailija
2/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikein yltyi puhuessaan noita juttuja. Sen verran kertoi, että on ollut yksi parisuhde monta vuotta sitten, jonka pilasi. Sen jälkeen jokunen lyhyt suhde itseään 10v vanhempien naisten kanssa. Kertoi, että suhteet loppuneet henkisyyteen. Mitä sitten meinaakaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä vähän surku tämän miehen ja muidenkin apua tarvitsevien puolesta (kuulostaa psykoottiselta tai jopa skitsofreniselta noiden äänien kuulemisen takia). Moni on ilman hoitokontaktia, ja vaikea tuollaiseen on ulkopuolisena puuttua.

Vierailija
4/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämä mies työskentelee hyvässä asemassa. Toki eihän se suojaa sairaudelta.

-ap

Vierailija
5/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siirry seuraavaan..

Vierailija
6/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, Forrest, run.

Vierailija
7/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi jo sana "meedio" ottamaan jalat alle ja vikkelään. Jos mies on kiinnostunut tuon tason asioista ja lisäksi edes joskus kuullut ääniä, niin huu. Ja  ilmaan nouseminen --jösses sentään.

Muuten, miksi tuollaista edes kertoisi kellekään? Kehuminen upeilla taidoilla? Tai sitten ihan oikeasti pelkää ja halusi kertoa?

Vierailija
8/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ehkä valehteli?

Vierailija
9/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se nainen ollut elossa vai kuollut, kun nousi ilmaan?

Vierailija
10/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ehkä valehteli?

Ei valehdellut.

Vierailija
11/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi jo sana "meedio" ottamaan jalat alle ja vikkelään. Jos mies on kiinnostunut tuon tason asioista ja lisäksi edes joskus kuullut ääniä, niin huu. Ja  ilmaan nouseminen --jösses sentään.

Muuten, miksi tuollaista edes kertoisi kellekään? Kehuminen upeilla taidoilla? Tai sitten ihan oikeasti pelkää ja halusi kertoa?

Ehkei hän itse pidä juttujaan mitenkään outoina (todellisuudentaju vääristynyt) ja halusi varmistaa, että treffikumppani on samalla tasolla "henkisesti"?

Vierailija
12/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaiset kokemukset itsessään eivät ole niinkään huolestuttavia, jos ihminen on sinut sen kanssa että kokee hiukan outoja asioita. Se on huolestuttavaa, että tyyppi kertoo niistä ensitreffeillä. Olen sitä mieltä, että ei kannata jatkaa tuollaisen kanssa.

Vierailija
13/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se nainen ollut elossa vai kuollut, kun nousi ilmaan?

Tällainen maasta kohoaminen on kai mahdollista. Kuulin joskus jonkun nuorisoporukan nostaneen naisen ilmaan lattiasta jonkun mantran avulla. Itse en haluaisi tätä nähdä.

Vierailija
14/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollaiset kokemukset itsessään eivät ole niinkään huolestuttavia, jos ihminen on sinut sen kanssa että kokee hiukan outoja asioita. Se on huolestuttavaa, että tyyppi kertoo niistä ensitreffeillä. Olen sitä mieltä, että ei kannata jatkaa tuollaisen kanssa.

Joo, ei kuulu noin oudot asiat ensitreffeille. Ei kyllä toisillekaan.

Vierailija
15/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jo sen verran outoa settiä, että normiseurusteluun ei kuulu. Toki moni näkee enneunia tai saa jotain vihjeitä tulevista asioista, mutta ei niitä lauota ääneen kuin kaikkein lähimmille luottoihmisille. Ja kokemus toisen nousemisesta/nostamisesta ilmaan on jotain rajatilaa tv.

Vierailija
16/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Meillä toinen saa joskus unihalvauksen ja olisihan sitä ihmetellyt, jos eka treffeillä sitä olisi alkanut mainostamaan, kun itse ei ollut edes kuullut koko ilmiöstä. Minun kanssa onneksi näitä "kohtauksia" on ollut äärimmäisen harvoin.

Vierailija
17/24 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se ei tykästynyt sinuun ja keksi omituisuuden, ettet ala ehdotella uusia treffejä. Noloa myöntää, mutta olen itse käyttäytynyt oudosti, jotta pääsin miehestä nopeasti eroon.

Vierailija
18/24 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleltään herkkä ihminen kokee asiat tavallista vahvemmin. Joku vajoaa mantran avulla pois tästä maailmasta, joku saa unissa ohjeita elämään tai ennakkoviestejä tulevista tapahtumista alitajunnan kautta. Luulen tuollaisen olevan suhteellisen tavallista.

Outona tai sairauteen viittaavana pidän äänien kuulemista, valveilla ollessa asioitten näkemistä ennakkoon ja tuo ilmaan nouseminen  kuulostaa jo niin heviltä tai pahan voimilta.

Usein tuollaiset voimakkaasti kokevat ihmiset ovat kääntyneitä itseensä päin ja tuskin kykenevät normaaliin parisuhteeseen. Tai ainakin pitäisi olla itsensä kaltainen, ehkä sitten toimii.

Vierailija
19/24 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasi kuunteletko hänen juttujaan, oletko läsnä.

Vierailija
20/24 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on paljon yliluonnollisia kokemuksia, mutten puhu niistä edes useimmilke kavereilleni. Pelottavaa ap:n treffikumppanissa on, että todellisuudentaju on hämärtynyy eikä taida käsittää, mikä on yleisesti normaalina pidettyä.