Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltä, milloin on minun vuoroni nukkua viikonloppuna pitkään

Vierailija
16.09.2017 |

Miehen vastaus oli: mikäs pakko sun on nousta ylös. Meillä siis kaksi pientä lasta, joiden kanssa herään yleensä seiskaan mennessä. Mies itse vetelee unia vielä tunnin pari sen jälkeen joka viikonloppu, molempina aamuina. Ajatteli varmaan, että vaipat vaihtuu itsekseen ja aamupalat päätyy pöytään samoin itsestään...

Kommentit (240)

Vierailija
1/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä siis vielä imetän, joten pakollisia yöheräilyjä tulee vielä. Minulle, ei miehelle.

Ap

Vierailija
2/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että mies olisi ikinä meillä herännyt ennen minua. Siis, koskaan, ennen lapsiakaa. Herätään lapsen kanssa aikaisemmin kun hän lähtee edes töihin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi jokin diagnoosi? Kuulostaa jonkunasteiselta aivotoiminnan häiriöltä jos ei itsestäänselvyyksiä ymmärrä.

Vierailija
4/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta mies herää viikolla töihin?

Vierailija
5/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli samaa mieltä: Miksi nouset, nuku sinäkin. Sama kaikessa muussakin: Misi sitten siivoat, älä siivoa. Älä laita ruokaa jos et halua. Mikä vattu näitä idiootteja oikein vaivaa, ihan oikeinko ovat sitä mieltä että lapset hoitaa itsensä, kokkikeiju laittaa sapuskat ja tonttuarmeija putsaa huushollin ennenkuin se muistuttaa kaatopaikkaa. En ikinä enää asu yhdenkään vastuuttoman laiskurin kanssa, jonka ajatusmaailma pyörii vain oman vatsanseudun ympärillä. 

Vierailija
6/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi jokin diagnoosi? Kuulostaa jonkunasteiselta aivotoiminnan häiriöltä jos ei itsestäänselvyyksiä ymmärrä.

Sanopa muuta. Ei tietääkseni. Totesi hän kyllä armeliaasti, että saathan nukkua päiväunia, siihen sävyyn aivan kuin se olisi suurempikin synti.

Ap

Vierailija
7/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille että mites se luulee että ne pienet lapset sitten pärjää jos molemmat teistä makaa perä homeessa

Vierailija
8/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan lapsen aina viikonloppuisin päivä kuntoon ja keitän miehelle kahvitkin ennenkuin herää :) yleensä pyykkikone jo jyllää ja päivän ruuat valmistumassa.

Vierailija
9/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sanot miehellesi, että ihana huomenna nukkua pitkään kun hän lupasi nousta lasten kanssa. Jos ihmettelee niin muistuta, että hän lupasi, ettei sinun ole pakko herätä.

Vierailija
10/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta mies herää viikolla töihin?

Aika lailla samaan aikaan kuin minä lasten kanssa. Silti vain hän saa nukkua viikonloppuisin pidempään rauhassa. Muuta kysyttävää? 

Ap

Vierailija
11/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo vanhempi lapsi on ? Kerro että menee aamulla isin luokse ja taputtaa naamaan ja pomppii päälle ja huutelee kovaan ääneen iiiiiiiisiiiii !

Vierailija
12/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sääki niin määki. Kohta alkaa nillitys että kaikki kotityöt puoliksi. Punnitaan pyyhityt leivänmurutkin että varmasti tehdään puoliksi. Näin saa eron helposti alulle.

Ja täällä nyt kovasti näpäyttelet niin näpäytä myös miehellesi. Sanot että minä nukun huomenna myöhään. Piste. Eikä mitään v*tun nelivuotiaan ruikutusta "miks määää eeeen ssaaaa".

Vierailija
13/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies herää lähes aina viikonloppuna lasten kanssa ja mä saan nukkua pitkään. Keittää puuron ja pesee muksujen hampaat. Joskus ne on jo ulkona kun mä herään. Arkiaamuisin mies herää yleensä samaan aikaan kun minä, se lähtee töihin ja mä herättelen lapset ja laitan valmiiks ja vien päiväkotiin samalla kun suuntaan itse kouluun.

Mies sit taas nukkuu enemmän meillä päiväunia, kun minä.

N28

Vierailija
14/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sääki niin määki. Kohta alkaa nillitys että kaikki kotityöt puoliksi. Punnitaan pyyhityt leivänmurutkin että varmasti tehdään puoliksi. Näin saa eron helposti alulle.

Ja täällä nyt kovasti näpäyttelet niin näpäytä myös miehellesi. Sanot että minä nukun huomenna myöhään. Piste. Eikä mitään v*tun nelivuotiaan ruikutusta "miks määää eeeen ssaaaa".

Joo tai jos toinen saa jatkuvasti nukkua pidempään ja paremmin, niin silläpä sitä saadaan äidin väsähtäminen helposti alulle. Ja menen kyllä pakostakin aikaisin nukkumaan, silläkin mies perusteli omaa nukkumistaan. Pakkohan minun on mennä aikaisin nukkumaan, jos meinaan jaksaa yöheräilyt ja vielä herätä aina aikaisin lasten kanssa. Ja minä hoidan kyllä pääsääntöisesti suurimman osan kotitöistä, että metsään meni tuo arvaus.

Ap

Vierailija
15/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapset kasvaa ja alkaa nukkua pitkään.

Vierailija
16/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun hoidin vauvaa kotona niin oli ihan itsestäänselvää että viikonloppuisin sain nukkua vähintään toisena päivänä niin pitkään kuin nukutti. Lapsi herätteli monta kertaa yössä parivuotiaaksi ja olin todella väsynyt välillä. Silloin kun vielä imetin, pumppasin maitoa miehelle valmiiksi aamua varten. Vaikka mies kävi töissä, osallistui myös hän välillä yöherätysten hoitamisiin, vaikka pääasiassa minä hoidin ne.

Vierailija
17/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten voikin itkeä ja valittaa palstalla sitä, kun pennut vaan makaa iltapäivään, eikä tee mitään kotona eikä perheen kanssa.

Vierailija
18/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten voikin itkeä ja valittaa palstalla sitä, kun pennut vaan makaa iltapäivään, eikä tee mitään kotona eikä perheen kanssa.

Ei valita, kyllä ne heräämiset muistaa vielä tuossakin vaiheessa.

Vierailija
19/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi on tuo aika jo ohitse. Saan nukkua ihan niin pitkään kuin haluan, eikä mitään riitoja lastenhoidosta.

Vierailija
20/240 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta kuin aikuiset vai meneekö niin että sinä vaadit ja mökötät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi