Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan parisuhdetietäjät mistä johtuu naisten alaspäin pariutuminen

Vierailija
16.09.2017 |

Sellainen että ukko on koulutukseltaan ja ulkonäöltään selkeästi paria astetta alempaa tasoa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä jännä, että "laadukkuus" on sama kuin koulutus. Mutta jos otetaan vaikka laadukkuuden mittariksi bruttotulot, niin johan pääsee itku, että ei se ole mikään laadukkuuden mittari. 

Tervetuloa vauvapalstalle. Täällä koulutus on kaikki kaikessa.=D

No ei siltä kyllä aina vaikuta. :D

Vierailija
62/70 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hurmas mut hurmaamisen taidoillaan :) Piiritti mua kolme kuukautta ennen kuin lankesin. Sen jälkeen oli yhtä huumaa 6 vuotta, kunnes lapset tuli ja söi meidät pariskuntana. Mentiin siihen samaan vanhaan ansaan :( Edelleen yhdessä. 25 vuotta takana.

Jaa-a, tuon takia meillä on stalkķerit ja #metoo. Kun joskus tuollainen käytös palkitaan.

Vierailija
64/70 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rutiköyhä ja alemmin koulutettu mies, itse olen varakas ja akateeminen. Hän on kuitenkin poikkeuksellisen komea ja seksikäs ex naistenmies. Eli onkohan tässä nyt pariuduttu ylös vai alaspäin? Ap:n käsitys ihmisten tasoista on vähän mustavalkoinen.

Sekö on ylpeyden aihe että on ollut naistenmies?

Vierailija
65/70 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
66/70 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanotaan aina että saisin ihan kenet tahansa. En kuitenkaan uskalla edes ajatella mitään koulutettua alexanderstubbia, vaan otan aina peruskoulun käyneen pullukan jonka ajattelen olevan kiltti ja uskollinen. Silti suhteet kariutuvat aina ja masennun.

Kai se on jokin tyhmä ajatuskehitelmä ja oravanpyörä. Lopuksi luulee ettei kelpaa kellekään.

Vierailija
67/70 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alimmalla tasolla. Joten miehet ovat mua ylempänä. Olen vain varaton duunari.

Vierailija
68/70 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se koulutus kenenkään tasoa nosta.

Vierailija
69/70 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt jokainen jo pelkästään keskustelufoorumeita silmäilemällä tajuaa, ettei suomalaisen naisen taso nouse pätkääkään, vaikka olisi kuinka korkeasti koulutettu. Sama metsäläisjuntti siellä sisimmässä asustaa aina. Sekään ei auta, vaikka olisi syntynyt hyvään sukuun, jossa sivistystaso on hiukan parempi. Käytännössä siis suomalaisten naisten tasokkuus on pelkkä vitsi. Ulkonäön kohdalla sama ikävä tosiasia.

Ei tarvitse kovinkaan paljoa kiertää maailmaa, kun ymmärtää miten surkea naistemme taso täällä onkaan.

Vierailija
70/70 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän