Onko paha jos syö joka viikonloppu yhden munkin?
Muut päivät elän terveellisesti, mutta nyt alkusyksyn ajan on tullut tuollainen että viikonloppuisin mennyt yksi munkki. Se myös on jäänyt siihen yhteen. Kasvaako maha pidemmän päälle, muut päivät syön terveellisesti?
Kommentit (19)
No ei :,D voit syödä vaikka joka päivä, mitä siinä on ehkä 300 kilokaloria, saman verran kuin voileivässä päälisineen.
Syön yhden herkun joka päivä, esim. munkin. Liikun kunnolla ja syön muutenkin reippaasti. Maha on litteä, paino ei nouse.
Tuo tekee 52 mankkia vuodessa. Olen melko varma, että tulet kuolemaan munkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Muut päivät elän terveellisesti, mutta nyt alkusyksyn ajan on tullut tuollainen että viikonloppuisin mennyt yksi munkki. Se myös on jäänyt siihen yhteen. Kasvaako maha pidemmän päälle, muut päivät syön terveellisesti?
Ei ole.Paljon huolestuttavampaa on se ettei älysi riiittänyt tämän dilemman ratkaisemiseen vaan postasit kysymyksesi tänne. Normaaliälyinen olisi järkeillyt että voi ottaa vaikka yhden päivän niukemmilla kilokaloreilla jotta voi herkutella munkilla tai voi lähteä kävelylle.
Tuliko tyhmä olo?
Ei ole paha asia minun mielestäni. Se ilo, jonka munkin syöminen antaa, voittaa huonon ravintoarvon. Nauti herkustasi täysillä. Minä pidän lauantaisin karkkipäivän, ostan sen karkin, josta todella pidän. Elän niin pientä elämää, että lauantaikarkki on minulle tärkeä.
Paljon haitallisempaa terveydellesi on se, että stressaat sen munkin syömisen vuoksi.kuin itse munkin syöminen.
No ei ole paha kun muuten syö terveellisesti ja liikkuu. Mäkin syön viikonloppuisinjonkun leivonnaisen tai suklaata tai jäätelöä eikä ole vaikuttanut painoon mitenkään. Mun mielestä se on tervettä, että syö välillä herkkuja, varsinkin henkisesti. Olisin enemmän huolissaan, jos sulle tulisi kauhea morkkis tuosta yhdestä munkista.
Munkista voi tulla raskaaksi ja silloinhan se masu kasvaa ja paljon! Syö mieluummin vaikka donitsi!
Onko paha, jos joka viikonloppu juo lavallisen kaljaa ja syö pizzan?
Himon yllättäessä kannattaisi syödä nunna. Munkeissa on kemikaaleja, jotka voivat aiheuttaa syöpää.