Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milli&Abe

Vierailija
16.09.2017 |

Onko tällaisia ihmisia oikeasti? En usko etteivät olisi näyttelijöitä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi? Mikä erityisesti ihmetyttää heissä?

Vierailija
2/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Mikä erityisesti ihmetyttää heissä?

Teennäisyys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietämättömän teennäisiä ja ärsyttäviä ihmisiä. Erityisesti Aben "nyt me tehdään tää beibi, ja kunhan tää beibi saapuu meidän luo, niin beibi on niin beibi että beibi beibi beibi!" *oksennan* eikö voi saatana vaan sanoa että VAUVA?

Joka tapauksessa. Ällöttävä, oksettava pariskunta, joita joudun pakosta seuraamaan kun tyttöystävä katsoo näiden paskavideoita aina sängyssä ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
4/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin epäilyttää, onko kyseessä mikään oikea perhe, vai maksettu mainos..

Olen nähnyt tosin vain muutaman videon, sillä tekopirteys ja jatkuva yeah jee mahtavaa hype -kiekuminen ärsyttää.

Vierailija
5/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty katsomaan näiden videoita, se ylipirteys saa selkäpiin karmimaan. On heilläkin varmasti joskus rauhallisempaa tuo elo, näyttäisivät myös sitä kääntöpuolta. Kaikki on aina niin HÄPII ja wihii. Ei sovi mun suomalaiselle luonteenlaadulle :D

Vierailija
6/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä heissä ärsyttää? Itse en ole mikään fani ja olen muutaman videon katsonut, mutta mitä tarkoitat teennäisyydellä? Noi youtuben vlogit on kuin insta, sinne laitetaan vain parhaat palat ja se osa elämää, jota halutaan esitellä.

Vierailija
7/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt miksi puhuvat sekaisin englantia ja äidinkieltään lapsilleen? Vai onko jompikumpi natiivi englanninkielinen?

Vierailija
8/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa noissa on. Teennäisyys ja tekopirteys paistaa läpi. Epäilen myös että ovat uskiksia ja abe on oikeasti homo.

Vierailija
9/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakko myöntää ettei vlogi ole enää läheskään niin aito kuin ennen. Kuvan laadun ja taitojen kasvaessa teennäisyyden tuntu on lisääntynyt. Minun makuuni nykyään aavistuksen liian sliipattua ja positiivista. Kun on kuitenkin heiltä toisenlaistakin nähnyt. En tykkää uudesta insertistäkään. Kuitenkin kommentit videoissa on pelkästään kehuvia ja hehkuttavia, kunpa joku sanoisi heille vähän kritiikkiäkin välillä. Pidin alun perin todella mielenkiintoisena perhevlogina, mutta nykyään meinaa olla siinä rajoilla jaksaako katsoa vai ei.

Vierailija
10/36 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormonejahan ne ovat, että kyllä ovat uskovaisia. Mutta joo aika hypereitä ovat, Amerikka vielä hyperöitänyt heitä entisestään mutta olivat molemmat jo nuorena aika "omalaatuisia", joskin mun mielestä ihan mukavaa vaihtelua jurottaviin suomalaisiin:)

Vierailija
11/36 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kundin on pakko olla homo. Toi tulee vielä päättymään niin että, toi mimmi yllättää vielä ton jäbän vehtaamassa tai imemässä jotain sälliä. Aben on pakko kärsiä jostain testosteronin vajaa toiminnasta koska se vaikuttaa sellaiselta tyypiltä että, lähtisi mielellään rintsikkaostoksille. Sinänsä harmi koska toi mimmi on kieltämättä ihan kuuman näköinen pakkaus joka tuhlaa parhaat vuotensa tuollaiseen tyhjäpussiin!!!

Vierailija
12/36 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää jollain videolla sanonut ettei oo uskovaisia?

Vierailija
13/36 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakko myöntää ettei vlogi ole enää läheskään niin aito kuin ennen. Kuvan laadun ja taitojen kasvaessa teennäisyyden tuntu on lisääntynyt. Minun makuuni nykyään aavistuksen liian sliipattua ja positiivista. Kun on kuitenkin heiltä toisenlaistakin nähnyt. En tykkää uudesta insertistäkään. Kuitenkin kommentit videoissa on pelkästään kehuvia ja hehkuttavia, kunpa joku sanoisi heille vähän kritiikkiäkin välillä. Pidin alun perin todella mielenkiintoisena perhevlogina, mutta nykyään meinaa olla siinä rajoilla jaksaako katsoa vai ei.

Voisin lisätä vielä tähän, että kaupallisten yhteistöiden todella huono ilmoittaminen on alkanut tympiä myös! Oikein korostui, kun monilla vloggaajilla on ollut tämä dna-testikampanja... Esim. Sita Salmisella oli näkyvästi teksti ”sisältää maksettua mainossisältöä” ja muutenkin oli mainittu että tämä on kaupallinen yhteistyö. No Millillä ja Abella ei mitään vastaavia tekstejä, sanoivat vaan että saivat tällaisen testin. Menee maku, jos ei voi luottaa, että kaupalliset yhteistyöt mainitaan reilusti ja selkeästi. Aina kun zoomataan jotain mehupurkkia, niin tulee nykyään mieleen, että ovatkohan saaneet tuon ilmaiseksi. Harmittaa, sillä tykkäisin kuitenkin paljon heidän videoistaan muuten. Kaiken lisäksi Abe on käsittääkseni opiskellut alaa, niin en vaan voi käsittää, miksei tämä puoli ole kunnossa.

Vierailija
14/36 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sietämättömän teennäisiä ja ärsyttäviä ihmisiä. Erityisesti Aben "nyt me tehdään tää beibi, ja kunhan tää beibi saapuu meidän luo, niin beibi on niin beibi että beibi beibi beibi!" *oksennan* eikö voi saatana vaan sanoa että VAUVA?

Joka tapauksessa. Ällöttävä, oksettava pariskunta, joita joudun pakosta seuraamaan kun tyttöystävä katsoo näiden paskavideoita aina sängyssä ennen nukkumaanmenoa.

XDDdDDd

Vierailija
15/36 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pariskunnan ja ne muutamat videot / somepostaukset mitä oon nähnyt on olleet pitkälti samanlaisia kuin mitä he ovat todellisuudessakin. Ovat asenteeltaan ja luonteeltaan tosi sosiaalisia, positiviisia ja "hehkuttavia", kivalla tavalla siis. Tuli yllätyksenä että vlogista on tullut näin suosittu, luulin että katsojakunta on koostunut vain mormoneista. Milli ja Abe ovat siis mormoneja, kuten keskustelussa on jo mainittu.

Vierailija
16/36 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milli&Abe ehkä seuraavat näitä kommentteja, sillä seuraavaan yhteistyöhön tuli asialliset merkinnät, mutta nopeasti se unohtui, sillä nyt on kaupallinen yhteistyö Huikian kanssa eikä mitään mainintaa. Huoh. Ihan moraalitonta kun heidän seuraajistaan taitaa iso osa olla alaikäisiäkin.

Vierailija
17/36 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en seuraa, sillä omassa elämässä on meneillään jo niin paljon etten ehdi muiden elämää seurata sivusilmällä. Samaa voisivat muut tehdä jos puolestaan katsoo videot ja sen jälkeen jauhaa paskaa näillä keskustelupalstoilla. Hohhoijaa ja jumalauta te Suomalaiset, joilla ei taida muuta elämää olla kuin seurata ja kommentoida muiden elämää...

Vierailija
18/36 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en seuraa, sillä omassa elämässä on meneillään jo niin paljon etten ehdi muiden elämää seurata sivusilmällä. Samaa voisivat muut tehdä jos puolestaan katsoo videot ja sen jälkeen jauhaa paskaa näillä keskustelupalstoilla. Hohhoijaa ja jumalauta te Suomalaiset, joilla ei taida muuta elämää olla kuin seurata ja kommentoida muiden elämää...

Perisuomalainen ei vaan muutu.

Vierailija
19/36 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vlogi.

Vierailija
20/36 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannut tämän perheen henkilökohtaisesti muutaman kerran oman puolisoni kautta, se ovat vanhoja tuttuja. Ja mun on pakko sanoa, että mua oksettaa se ristiriita, minkä he antavat itsestään mediassa vs. millaisia ovat todellisuudessa. Some on täynnä tätä ”just sä olet tärkeä ja elä hetkessä ja blaa blaa”. Todellisuudessa roikkuvat puhelimillaan, jättävät lapsensa komentamatta (kyllä sitäkin tarvitaan, vaikka olis kuinka hauskaa kun poika apinoi ja heittelee leluja esim. meidän koiran päälle). Esittävät olevansa kiinnostuneita, mutta amerikkalaiseen tyyliin ovat oikeasti kiinnostuneita vain itsestään ja kertovat, kuinka paljon seuraajia heillä missäkin kanavassa on. En voisi vähempää arvostaa tai ihailla. Ja nainen on kuulemma ollut ainakin joskus aivan psyko ja mm. heitellyt miestään tavaroilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan