Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankkikortti siihen tiliin, jolla rahat on vai erikseen tili kortille

Vierailija
16.09.2017 |

Olen viime aikoina miettinyt, että kannattaisiko avata ylimääräinen tili ja kytkeä pankkikortti siihen. Sitten vain siirtäisi verkkopankissa varsinaiselta käyttötililtä tulolle korttitilille tarpeellisen summan. Näin mahdolliset haitat kortin katoamisesta/kopioinnista olisi helppo eliminoida. Kellään kokemusta, toimiiko tuollainen käytännössä vaivattomasti

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pankkikortti sille tilille, mille palkka tulee. Siirrän heti palkkapäivänä rahaa säästöön ja toiseen pankkiin ruokaostoja varten. Sille tilille minulla on myös pankkikortti. En pidä korttitileillä kuin max muutaman satasen.

Vierailija
2/2 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (ja miehellä) on kolme tiliä.

Palkkatili, johon kortit on kytketty eli tähän tulee kaikki tulot. Sitä siirtyy tilipäivänä automaattisesti rahaa budjettitilille. Sieltä menee laskut ja laina.

Kolmas tili on säästötili, johon siirtyy myös tietty summa kuukausittain.

Näin pysyy hyvin talous kasassa ja aina on varaa ylimääräisiin menoihin... Laskut hoituu aina automaattisesti ja ajallaan, raha riittää aina, ei tarvi miettiä erikseen säästämisiä, tietää aina tarkkaan, minkä verran on rahaa käytettävissä normaaliin elämään sieltä palkkatililtä.

Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla