Miten vähennätte ilmastonnuutosta?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Olemalla maahanmuuttovastainen.
Tämä onkin ainoa järkevä tapa. Mää vihreänä hakemassa puoli afrikkaa napapiirille.
Vierailija kirjoitti:
En sitten millään tavalla.
Ilmastonmuutos on kautta vuosituhansien kiertänyt maailmaa, ollut kylmempää ja ollut lämpimämpää.Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on preciis yhtä totta kuin joulupukki, se on vihervasemmistolaisten keksintö joka on todellisuudessa maailman ilmeisesti suurin pyramidi, millä kerätään tyhmiltä ihmisiltä ja valtioilta rahaa eliitille.
Ilmastonmuutos on jo monasti todistettu kusetusten kusetukseksi.
Miten vajaaälyisiä ihmisiä tällä palstalla on?? Huhhuh. Olet ilmeisesti henkisesti Trumpin tasolla. ei käy kateeksi. Lue toki oikeita tieteellisiä tutkimuksia ja koita sitten selittää miten ilmastonmuutos on huijausta.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sitten millään tavalla.
Ilmastonmuutos on kautta vuosituhansien kiertänyt maailmaa, ollut kylmempää ja ollut lämpimämpää.Ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos on preciis yhtä totta kuin joulupukki, se on vihervasemmistolaisten keksintö joka on todellisuudessa maailman ilmeisesti suurin pyramidi, millä kerätään tyhmiltä ihmisiltä ja valtioilta rahaa eliitille.
Ilmastonmuutos on jo monasti todistettu kusetusten kusetukseksi.
Miten vajaaälyisiä ihmisiä tällä palstalla on?? Huhhuh. Olet ilmeisesti henkisesti Trumpin tasolla. ei käy kateeksi. Lue toki oikeita tieteellisiä tutkimuksia ja koita sitten selittää miten ilmastonmuutos on huijausta.
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia
Minä taas kysyn ilman minkäänlista pilkkaa ja aivan tosissani, että mikähän sinun ÄO:si on?
En ole tehnyt jatkuvia ohjustestejä kuten Kim Jong Un.
Minulla ei ole autoa eikä tule olemaankaan lapsia. Lapsien hankkimatta jättäminen on suurin ekoteko, jonka yksilö voi tehdä.
En tee yhtikäs mitään ilmastonmuutoksen estämisen puolesta.
Matkustelemme paljon, lähes aina lentäen. Meillä on 2 isomoottorista autoa joilla ainakin minä ajan helvetin kovaa, talomme on iso ja nettikaupoista tilaillaan ympäri maailmaa. Syömme paljon lihaa jne.
Enpä usko, että minun, yhden ihmisen, tekemiset paljon asiaan vaikuttavat. En siis kiinnitä asiaan huomiota, ei ole minun elinajan murheeni.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että minun, yhden ihmisen, tekemiset paljon asiaan vaikuttavat. En siis kiinnitä asiaan huomiota, ei ole minun elinajan murheeni.
Niinhän sitä luulisi. Saa nähdä, mitä levottomuuksia puhtaan veden puute ja sään ääri-ilmiöt aiheuttavat Suomen rajoilla seuraavien vuosikymmenien aikana. Puhumattakaan leviävistä sairauksista ja muista rinnakkaisilmiöistä.
Ajamme jenkkiautolla, jossa on tietenkin V8- moottori. Syömme MacDonaldsilla ja heitämme hampurilaispaperit auton ikkunasta kadulle. Soitamme autostereoita täysillä ja heittelemme tupakanstumpit auton ikkunasta. Pidämme pihalla aina nuotiota ja röyhtäilemme paljon. Mökillä tyhjäämme ulkohuusin säiliön suoraan mereen.
Tässäpä näitä näin aluksi.
Ostin kasvispullia, jotka oli tarjouksessa :)
Kadehdin teitä, jotka eivät tiedä tai ymmärrä mitä on edessä jo meidän elinaikanamme
En juuri mitenkään, koska minun tekojeni vaikutus ilmastonmuutokseen on yhtä merkityksellinen kuin pieru Saharassa.
Kuinka niin?
9