Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä legginssien tilalle?

Vierailija
16.09.2017 |

Olen vannoutunut puuvillaleggareiden käyttäjä. Eivät kiristä. Eivät purista. Eivät hiosta.
Nyt olen kuitenkin tilanteessa, missä pitää käyttää pitkiä housuja - eivätkä ne voi olla leggarit.

Vihaan farkkuja yli kaiken. Mistä kaupasta puuvillaiset, hyvinistuvat JA mukavat päällä-housut minulle?

Ok, minulla on lievä ylipaino. Ja olen lyhyt, reitevä. Sopivien housujen löytyminen on erittäin työlästä, kun on tottunut vetäisemään luomupuuvillaiset leggarit. Mustia, paksuja puuvillasukkahousuja olen myös käyttänyt. Vaan en ole löytänyt valumatonta mallia!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon mm Braxin ja Brandtexin puuvillahousuja. Samoin tykkään Gerry Weberin ja Taifunin paksuista leggins-tyylisistä housuista, miksi niitä nyt sitten kutsutaankin.. Mulla on mm yhdet, jotka on ihan mokkanahan näköiset ja yhdet tosi lämpimät, joissa on villaa ja näyttääkin ihan paksulta villakankaalta. Noissa on kaikissa paljon joustoa ja siksi ovat tosi mukavia päällä. Kaiken lisäksi ovat laadukkaita eli kestää käyttöä ja pesua.

Paksuja sukkiksia ostan h&m:lta. Ainakin tähän saakka ovat olleet kohtuullisen hyviä hinta-laatu -suhteeltaan. Tosin kaikki mallit ja materiaalit ei ole siellä hyviä eli tarkka pitää olla.

Jos jollain on hyviä vinkkejä paksuihin puuvilla/villa sukkahousuihin, niin kiitollisena otan vinkit vastaan... hyvistä sukkiksista voin maksaa enemmänkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla