Tunnetteko/tiedättekö yhtään heteroa mieskampaajaa?
Tarkoitus ei ole vihata tai haukkua, asia tuli mieleeni kun katsoin yhden homon kampaajan videoita youtubesta. Itselleni ei tule nimittäin mieleen julkisuudesta tai tuttavistani yhtään heteroa mieskampaajaa. Jotenkin jännä, että ei taida olla oikein mitään muuta alaa, jossa toisen sukupuolen edustajat on lähes poikkeuksetta osa seksuaalivähemmistöä. 🤔
Kommentit (12)
En Suomessa. Ulkomailla ala ei ole naispainoitteinen.
Tiedän kyllä useitakin. Eräs heistä on hyvin menestynyt pk-seudulla.
Tiedän montakin. Yhtäkkiä tulee mieleen ainakin kolme. Yksi niistä on pyytänyt minua treffeillekin.
Vierailija kirjoitti:
En Suomessa. Ulkomailla ala ei ole naispainoitteinen.
Jännä miten se täällä päin sitten on, miksei suomalaiset miehet halua leikata ja värjätä hiuksia? 🤔
Itse kävin äskettäin ensimmäistä kertaa elämässäni mieskampaajalla. En tullut kysyneeksi hänen seksuaalista suuntaustaan, eikä se ainakaan päällepäin näkynyt. Ihan "normaalilta" vaikutti.
Tunnen.
Tiedän siitä että aina jotain kovaa painutuu hartiotani vasten kun kurkottelevat hiusteni kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin äskettäin ensimmäistä kertaa elämässäni mieskampaajalla. En tullut kysyneeksi hänen seksuaalista suuntaustaan, eikä se ainakaan päällepäin näkynyt. Ihan "normaalilta" vaikutti.
Ei "tökännyt" millään pullistumalla?
Tiedän, että yhdessä ammattikoulussa joskus 70-luvulla oli parturi-kampaamolinjan toisena opettajana mies, joka ainakin oli naimisissa ja isäkin. Tuollaisessa paikassa opettaja ollakseen on pitänyt ensin työskennellä tehtävissä joita opettaa. Nykyisistä en tiedä.
Tiedän. Olen ollut asiakkaanakin. Puhuttiin paljon hiusten laiton aikana ja mainitsi vaimostaan ja lapsestaan.
Tiedän. Tai on kyllä jo kuollut, mutta oli naimisissa ja lapsiakin oli.
Kyllä tunnen.