Ajeletteko autolla huvikseen?
Käyttekö autoajeluilla? Meillä tätä harrastetaan melko paljon. Mites muilla?
Kommentit (30)
Miten voi tuntea huonoa omatuntoa autolla ajamisesta? Noh vähemmän bensan kuluttajia = enemmän bensaa minulle.
Olen nykyään yksinasuva. Eli ei perhevelvoitteita ollenkaan.
Lapset ovat omillaan ja olen eronnut. Olen normaali, työssä käyvä ihminen kuitenkin.
Harrastan ratikka- ja bussiajeluja pitkin Helsinkiä. Tämä kuulostaa ehkä vielä oudommalta kuin autoajelut. Päätepysäkillä tutustu tunnin verran kaupunginosaan ja sitten takaisin. Yleensä olen suunnitellut kohteen, käyn esim. katsomassa jotain muistomerkkiä, merkittävää rakennusta, puistoa, samalla haistelen paikan ilmapiiriä.
Ihan avartava harrastus :)
Miten voi tuntea huonoa omatuntoa autolla ajamisesta? Noh ihan sama, enemmän bensaa minulle!
Töihin ajan pakosta mutta paluumatka on silkkaa huvia.
Kuinka usein teillä horotutka piippaa? -Sinkkumies
Nää muka ekokaupunkilaiset sitten kyllä lentää huvikseen lomamatkalle sinne sun tänne, eikä huomioi että se tuhoaa luontoa paljon enemmän kuin autoilu.
Kyllä! Etenkin kesäaikaan. Kesäautolla on ihanaa nauttia, samoin kuin skootterilla.
Nuorempina miehen kanssa lähdettiin joskus lauantai-iltaisin grillille 30 kilsan päähän. Nykyään ei enää juuri turhia ajoja ajeta. Molemmilla sen verran pitkät työmatkat, ettei autolla ajo turhan takia enää niin kiinnosta.
Harrasteautolla lähinnä kesäisi tulee ajeltua ihan huvikseen.
En varta vasten, koska tunnen turhasta autonkäytöstä huonoa omaatuntoa (esim. jos autoilen 2 km:n kauppareissun). Silti joskus mennään maisemareittiä jos halutaan että lapset nukahtaa/levähtää tai nautitaan hetki siitä että lapset on penkkeihin sidottuna eikä tappele.