Kysymyksiä vaate-, tupperi-, partylite- ym. esittelijöille
Mitä oikeasti ajattelette vieraista, jotka eivät tilaa mitään? Tai vieraista, joihin törmäätte eri kutsuilla peräjälkeen ja ovat tilauksen tehneet jo ensimmäisillä ja that's it?
Itselläni olisi tässä kuukauden sisällä kolmet pompin kutsut, joissa sama esittelijä. Haluaisin mennä, koska tapaan kutsuilla laajasti kavereita kerralla, on kiva vaihtaa kuulumiset samalla kahvikupin ääressä. Näilläkin kutsuilla olisi siis muutoin ihmiset ihan eri piireistä. Mutta postikulujen takia keskitin tilaukseni ekoille kutsuille, ja on epätodennäköistä (tokikaan ei mahdotonta) että enää tilaisin..
mietin siis kehtaanko mennä 🙃
Kommentit (5)
Vieläkö joku oikeasti harrastaa jotakin noloja partylite yms. kutsuja..? Luulin ja toivoin niiden olleen menneen talven lumia jo kymmenisen vuotta sitten, mutta ehkä jossakin perähikiällä ne ovat vielä voimissaan. Juu, en keksisi yhtään syytä järjestää tuollaisia, saati mennä sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku oikeasti harrastaa jotakin noloja partylite yms. kutsuja..? Luulin ja toivoin niiden olleen menneen talven lumia jo kymmenisen vuotta sitten, mutta ehkä jossakin perähikiällä ne ovat vielä voimissaan. Juu, en keksisi yhtään syytä järjestää tuollaisia, saati mennä sellaisiin.
Asun Helsingissä, mutta en tiedä kuinka kosmopoliitti olet ja miltä mantereelta meitä arvioit, eli ehkäpä sitten perä-hikiää sinun näkökulmastasi!
Ap
Ps. Anna kun arvaan, sulla ei taida olla lapsia?
Minusta tilanne on ihan ymmärrettävä. Itse en tunne tilannetta mitenkään hankalaksi tai loukkaavaksi näin esittelijänä. Minun saamani tulo on ihan sama, ostatpa ostosi yhdellä kertaa tai kolmella eri kerralla.
Toki illan emmälle voi olla harmi, jos kovin moni vieras ei ostakkaan mitään, jolloin illan ostot jää pieniksi ja näin emännän lahja (tai muu emännän saama muistaminen) jää vaatimattomaksi.
Itse asiassa hyvällä tuurilla voit jo kolmansilla kutsuilla kertoa kokemuksiasi tuotteista, jos ne ekoilla kutsuilla tilaamasi tuotteet on ehtineet tulla.
Menisin kyllä esittelijästä välittämättä.