Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo vitsaili, että puoliso kärsi miesflunssasta - mies kuoli muutaman päivän päästä.

Kommentit (243)

Vierailija
41/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko p***eleen "miesflunssa" -sana pitäisi kieltää.

Tavallaan. Toisaalta voisi vain lopettaa sen vähättelyn, koska  viime vuosinahan on tutkimuksissa havaittu että mies tosiaan sairastuu monista viruksista vakavammin kuin nainen, koska testosteroni heikentää immuunivastetta. Monet yleiset tartuntataudit, kuten esim vesirokko ja tuberkuloosi ovat miehille tästä syystä huomattavasti vaarallisempia kuin naisille, kuolleisuus voi olla jopa kaksinkertainen.

Viime vuonna julkaistiin myös mielenkiintoinen paperi, jossa esiteltiin matemaattinen malli siitä, kuinka virukset voivat myös hyökätä miehen elimistön kimppuun aggressiivisemmin. Ajatus taustalla on, että viruksen kannalta on hyödyllisempää, että naiset jäävät henkiin tuottamaan lisää isäntiä ja siirtämään viruksia samalla edelleen lapsiinsa.

Eli mies on kuin onkin se heikompi astia. Kaikki on aina naisen varassa.

Toisaalta naisilla on yleisemmin sekalaisia kroonisia vaivoja.

Kaikki olemme heikkoja omalla tavallamme, emmekä muutu yhtään paremmiksi vaikka kuinka yrittäisimme painaa muita alemmas.

Vierailija
42/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että tuollaisen pilkallisen naisen mies koittaa vaikuttaa urhealta.

Voi luoja mitä uhriutumista. :D 

Olin joskus kunnolla kipeä eikä mies paaponut ja huolehtinut yhtään, toisin kuin minä kun hän oli kipeä. Minähän olisin voinut olla vaikka kuolemansairas! Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus kunnolla kipeä eikä mies paaponut ja huolehtinut yhtään, toisin kuin minä kun hän oli kipeä. Minähän olisin voinut olla vaikka kuolemansairas! Huoh.

Miten sitä voi verrata tuollaisen besserwisserin miehenä elämiseen?

Ja ei uhriutumista, vaan että sinunkin paskaiset sanasi vaikuttavat toisiin. Mieti siis miten käyttäydyt.

Vierailija
44/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen muuten, että se miten flunssaiset menevät sitkeästi töihin pahentaa tautien oireita.

Koleran osalta on havaittu, että alkeellisissa oloissa, joissa potilas ei saa hoitoa, vaan joutuu itse menemään joelle juomaan, on tauti paljon pahempi ja tappavampi kuin oloissa joissa sairasta hoidetaan, eikä hän pääse jakamaan tautia suoraan takaisin sinne jokeen ja muiden juomaveteen. Koleran on siis ollut pakko muuttua vähemmän sairastuttavaksi, tai muuten se olisi jäänyt tarttumatta seuraavaan uhriin. Sama pätenee myös moniin muihin tauteihin.

Vierailija
45/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko p***eleen "miesflunssa" -sana pitäisi kieltää.

Tavallaan. Toisaalta voisi vain lopettaa sen vähättelyn, koska  viime vuosinahan on tutkimuksissa havaittu että mies tosiaan sairastuu monista viruksista vakavammin kuin nainen, koska testosteroni heikentää immuunivastetta. Monet yleiset tartuntataudit, kuten esim vesirokko ja tuberkuloosi ovat miehille tästä syystä huomattavasti vaarallisempia kuin naisille, kuolleisuus voi olla jopa kaksinkertainen.

Ei miesflunssan tarvitse olla vähättelevä sana. Tiedän itsekin että flunssa voi miehistä tuntua pahemmalta kuin miltä se vaikuttaa, sitä se miesflunssa kuvaa. En tosin käytä kyseistä sanaa kuin korkeintaan sen verran läheisiin miehiin, että ymmärtävät sen olevan vitsi eikä vähättelyä ja että ymmärrän heillä olevan oikeasti huono olo.

Vierailija
46/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei uhriutumista, vaan että sinunkin paskaiset sanasi vaikuttavat toisiin. Mieti siis miten käyttäydyt.

Tuossa ei ollut mitään besserwisseröintiä, mutta sinä ole täydellisen naurettava.

Vierailija
47/243 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei ollut mitään besserwisseröintiä, mutta sinä ole täydellisen naurettava.

Ai sen naisen asenteessa? No todellakin oli! Tuo on vaan miesflunssa!

Vierailija
48/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valot päälle. Kyllä aikuisen miehen pitää itse osata mennä lääkäriin, jos olo on niin kurja ettei edes  sohvalta ylös pääse! Ei vaimo tässä ole se pahis etenkään, kun oli pyytänyt menemään lääkäriin.

Ja 90% miehistä kun tuppaa esittämään kuolevaa joutsenta nuhan tai pienen lämmön takia, vaimon pitäisi hoitaa muksut vaikka miten kipeänä, mutta mies katsoo oikeudekseen lysähtää sohvalle voihkimaan kun lämpöä 37 ja  nenä vuotaa!

Vierailija
49/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt valot päälle. Kyllä aikuisen miehen pitää itse osata mennä lääkäriin, jos olo on niin kurja ettei edes  sohvalta ylös pääse! Ei vaimo tässä ole se pahis etenkään, kun oli pyytänyt menemään lääkäriin.

Ja 90% miehistä kun tuppaa esittämään kuolevaa joutsenta nuhan tai pienen lämmön takia, vaimon pitäisi hoitaa muksut vaikka miten kipeänä, mutta mies katsoo oikeudekseen lysähtää sohvalle voihkimaan kun lämpöä 37 ja  nenä vuotaa!

Ja miesten vähättely sen kuin jatkuu, vaikka ketjun aloituksessakin on kyse miehestä, joka kuoli tuollaisen vähättelyn johdosta. Olette te naiset vihamielisiä miehiä kohtaan. En voi ymmärtää tuollaista.

Vierailija
50/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy, naisen vika taas, että mies kuoli, vaikkei mennyt lääkäriin ajoissa. Nyt kukaan ei saa vitsailla mitään mistään, koska joku voi kuolla ja sitten se on sun vika!

Vitsailla saa, mutta kuolemansairaan puolison oireiden vähättely on aika tyhmää. Eikö sinustakin? Varmaan jopa naisen huumorintajulla pystyy keksimään parempiakin juttuja.

Ikävää, ettet ymmärrä itseäsi älykkäämpien ihmisten huumorintajua.

Vierailija
51/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yhyy, naisen vika taas, että mies kuoli, vaikkei mennyt lääkäriin ajoissa. Nyt kukaan ei saa vitsailla mitään mistään, koska joku voi kuolla ja sitten se on sun vika!

Vitsailla saa, mutta kuolemansairaan puolison oireiden vähättely on aika tyhmää. Eikö sinustakin? Varmaan jopa naisen huumorintajulla pystyy keksimään parempiakin juttuja.

Ikävää, ettet ymmärrä itseäsi älykkäämpien ihmisten huumorintajua.

BUAAHHAHAHAHAAA!!! :'DDD

Vierailija
52/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miesten vähättely sen kuin jatkuu, vaikka ketjun aloituksessakin on kyse miehestä, joka kuoli tuollaisen vähättelyn johdosta. Olette te naiset vihamielisiä miehiä kohtaan. En voi ymmärtää tuollaista.

Oleppa itse naimisissa tyypin kanssa, joka ulisee sohvalla olevansa niin kipeä, niin kipeä! Vaikkei kuumetta edes ole ja minä, jolla on oikeasti sitä kuumetta joudun laittamaan ruokaa lapsille ja viihdyttämään taaperoa !   15v sitä helvettiä riitti, onneksi minun ei nykyään tarvitse katsella kun  mies sairastaa.

Vierailija
53/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on paljon sitä pehmeää naisnäkökulmaa.

Vierailija
54/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vähän kurkku kipeä ja pientä lämpöä=  yrittää saada saikkua ja vaikeroi sohvalla  että keittäisikö joku hänelle kahvia? ojentaisiko joku kaukosäätimen sohvapöydältä? Tekisikö joku lettuja?

Minulla poskinontelot täynnä räkää ja  kova yskä = saan saikkua pyytämättä, mutten voi kotona levätä koska jonkun pitää kokata, pissittää koiraa, auttaa lapsia läksyissä.. Ja keittää kahvia sohvalla lojuvalle möykylle jonka teatraalinen vaikerrus kuuluu ulko-ovelle asti.

Rakastan tuota miestä, mutta syksyllä kun koulut alkavat ja niiden mukana flunssakausi.. luoja armahda.

Vierailija
55/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Vähätellään ja pilkataan miehiä, jos heillä on huono olo, ja sitten silmät isoina ihmetellään, että miksie miehet mene ajoissa lääkäriin. Naiset ovat tosian se empaattisempi sukupuoli.

Miehen pitää mennä ajoissa lääkäriin jos on tarve. Miehen pitää ymmärtää tehdä se. Mikään määrä vitsailua ei saa estää miestä käyttäytymästä kuin järkevä aikuinen. Mies on - uskomatonta mutta totta - enemmän vastuussa omasta terveydestään kuin yksikään ihminen koko planeetalla.

Ja vaikka joku nainen jossakin väittää naisten olevan empaatisempi sukupuoli, se ei velvoita MINUA yhtään mihinkään. En ole mitään velkaa miehille.

Vierailija
56/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pätee tarina sutta huutavasta pojasta. Jos mies toistuvasti käyttäytyy kuin kuolemaa tekevä, niin miten kukaan voi ottaa  vakavasti kun kerran onkin tosi kyseessä?

Vierailija
57/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää, miksi vähättelystä kuolevan miehen kohtaloa pitää kauhistella. Jos joku on niin heikko että kuolee vähättelyyn, loppu tulisi pian joka tapauksessa.

Vierailija
58/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Vähätellään ja pilkataan miehiä, jos heillä on huono olo, ja sitten silmät isoina ihmetellään, että miksie miehet mene ajoissa lääkäriin. Naiset ovat tosian se empaattisempi sukupuoli.

Miehen pitää mennä ajoissa lääkäriin jos on tarve. Miehen pitää ymmärtää tehdä se. Mikään määrä vitsailua ei saa estää miestä käyttäytymästä kuin järkevä aikuinen. Mies on - uskomatonta mutta totta - enemmän vastuussa omasta terveydestään kuin yksikään ihminen koko planeetalla.

Ja vaikka joku nainen jossakin väittää naisten olevan empaatisempi sukupuoli, se ei velvoita MINUA yhtään mihinkään. En ole mitään velkaa miehille.

Juuri näin. Mies on aikuisena vastuussa omista tekemisistään, ei miehen puoliso. Lapsia komennetaan ja vedetään perässä, aikuisille kuuluu itseohjautuvuus.

Vierailija
59/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on paljon sitä pehmeää naisnäkökulmaa.

Eikö olekin pettymys, että naiset eivät käytäkään elämäänsä sinun hoivaamiseesi? Tuollainen harhainen odotus johtuu siitä, että luulet kaikkia naisia äidiksesi. News flash: suurin osa naisista ei piittaa sinusta mitään. Eikä tunne siitä mitään syyllisyyttä. Kyynel.

Vierailija
60/243 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveyskeskuksen kansoittavat pillunnäyttäjät. Ei sinne aikamies vitsi mennä jonottamaan. Mieluummin kuolee ja pääsee pois tuollaisen linkin mainitseman kotkan kynsistä. Toivottavasti jäi paljon velkaa leskiämmän kontolle.

Aikamiehet ovat menneet sitten väärälle lääkärille, ei gynekologi hoida flunssapotilaita.

Ikinä en ole nähnyt tällä palstalla yhdenkään miehen murehtivan, miten ei saa oireista kärsivää naista lääkäriin. Sen sijaan on ollut lukemattomia ketjuja, joissa kysytää neuvoa, miten miehen tai isän saisi lääkäriin. Miehessä on jotain vikaa päässä, jos ei saa varattua aikaa yksityiselle tai jaksa jonottaa päivystyksessä muutamaa tuntia.