Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko outoa antaa lastenvaatteita kaverille eikä ottaa maksua niistä?

Vierailija
05.04.2006 |

kun toinen kaveri ei ymmärrä miksi en ota edes vähäsen maksua. Hyviä vaatteita annoin kaverilleni joka yh 3 lasten kanssa, miksi nyt alkaa rahaa pyytämään kun hänellä muutenkin tiukkaa rahallisesti. Mitä mieltä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin teen

Vierailija
2/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan sitten itse annettu joskus joku kiva lahja kiitokseksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rahalla!

Vierailija
4/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin teen. Tyttären vaatteet annan mieheni sisaren tyttärelle ja pojan vaatteet lähtevät johonkin keräykseen, kun ei kellään tutulla ole poikavauvaa tällä hetkellä.

Vierailija
5/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, mutta ehkä kaverisi on nolona ja luulee, että ajattelet, että hän on köyhä kuin kirkonrotta.

Itse kierrätän yhden kaverin kanssa vaatteita. Saan hänen esikoisen vaatteet omalle pojalleni ja oman pojan vaatteet annan takaisin kaverin kuopukselle.

Ja toiselle kaverille myyn kirpparihintaan sitten ne vaatteet jokta ei mene tälle toiselle kaverille.

Vierailija
6/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo on kierrätyksen ja kaveruuden ja järkevyyden idea, kun on itselle jäänyt pieneksi, eikä tarvita enää, annetaan seuraavalle joka tarvitsee. Sanot kaverillesi, että ne on kerran jo maksettu, toista kertaa ei tarvitse, vaatteista joille teillä ei ole enää käyttöä mutta hänelle on. Juuri noin minä olen aina toiminut, ja sekä antanut että saanut lastenvaatteita myös vähemmän kavereilta, esim. mennyt kysymään naapurilta, jolla sopivan ikäinen lapsi, että haluatko säkillisen vaatteita, ja myös mulle on tultu tarjoamaan lastenvaatteita, että kun meille on pieni tämä toppapuku ja saappaat, niin oisko sulla käyttöä. Tämä siis puolituttujen naapureiden kanssa, eikä rahaa ole pyyydetty eikä annettu koskaan. Tottakai se toimii myös kavereiden kanssa. Tosi outoa, jos kaverisi ei tuota tajua. Jotenkin marttyyria ja kiittämätöntä myös, sen pitäisi sanoa, että voi kiitos hirveästi, ja uskoa kerralla, kun sanotaan, että ne ANNETAAN. Niin ovat kaikki äidit tehneet maailman sivu, saa omia kaappeja tyhjemmäksi kun antaa tarvitsevalle.

Vierailija
7/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteet on jaettu aina tarvitseville kun ei itse niitä enää tarvita. Miten se voisi olla outoa! Tosi iloisia ovat vastaanottajat olleet!

Vierailija
8/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras oli kun annoin naapurille vaatteita ja meille sitten tulikin iltatähti, niin naapuri yritti myydä vaatteita minulle, siis vaatteita jotka olen saanut ilmaiseksi pojalleni hänen serkultaan ja antanut edelleen ilmaiseksi tälle naapurille...ei ilmeisesti enään muistanut että mistä oli vaatteet saanut.

Vierailija
9/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta saan ne sitten pistettyä taas uudelleen kiertoon, Varsinkin jos tiedän että vaatteille on käyttöä.

Silloin ihmisten on helppo ottaa. Ja muistan aina sanoa ettei haittaa jos menee pilalle!!!

Vierailija
10/10 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään outoa, sillä tavalla mekin kierrätetään sukulais- ja kaveriporukassa..

Mutta jos jostain olen ilmaiseksi saanut, en niitä kyllä kehtaa missään myydä, tietenkään.

Enemin laittaisin vaikka avustuksena Venäjälle tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi