Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hakenut avioeroa, eikä mulla ole siitä muistikuvaa! Apua!

Vierailija
15.09.2017 |

Olo on kuin kauhuelokuvasta, kun tänään tuli käräjäoikeudesta lasku nimissäni. Olen hakenut miehestä avioeroa, keväällä! Kysyin mieheltä, mitä hulluutta tämä on, niin kertoi jo huhtikuussa käyneensä käräjäoikeudessa, missä kertoivat avioerohakemuksesta. Kysyin mieheltä, eikö tullut mieleen jutella asiasta, ja hän vastasi, että madellako olisi pitänyt, että älä eroa. Keväällä meillä oli tosi vaikea aika parisuhteessa. Mutta en muista hakeneeni eroa, nähdessäni laskun olin ihan varma, että kyseessä on virhe. Olenko tullut hulluksi? Mies istuu tuolla rauhassa, sanoo vaan, että mun aivot on blokannut koko asian. Mitä oikein tapahtuu?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko aito?

ei ole minun lähettämäni hakemus. Ap

Miehenkö lähettämä sitten?

Vai tekeekö joku kolmas osapuoli sinulle kiusaa? Miehen toinen nainen?

Vierailija
62/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko aito?

Minä tekisin rikosilmoituksen, jos joku esiintyisi minuna ja hakisi minun nimissä tietämättäni minulle avioeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko aito?

Eli miehesi oli väärentänyt allekirjoituksesi? Ja valehteli sulle päin naamaa?

Vierailija
64/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko aito?

Sitten seuraava osoite on poliisiasema ja rikosilmoituksen teko. Tuo on vakava rikos! Identiteettirikos.

Vierailija
65/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasku tulee kyllä jo heti eroa haettaessa, eli harkinta-ajan aluksi. Juuri itse kesällä sellaisen makselin, ja muistan sekä eron hakemisen että laskun maksamisen.

Mulla on tässä aidon näköinen lasku käräjäoikeudesta, jossa on eräpäivä lokakuun alussa. Ja mies käynyt oikeudessa huhtikuussa. En tiedä sun laskuista, mutta mulla on näin. Onko muilla tullut lasku vasta 6 kk myöhemmin?

Ei siellä oikeudessa edes tarvitse käydä. Ihan postiin 1. avioerohakemus ja pian tulee lasku.

miehelle oli tullut kutsu, ei minulle. Koska minä olen allekirjoittanut hakemuksen.

Ei tule mitään kutsua. Tulee kirjeet kotiin molemmille, jossa vahvistetaan, että harkinta-aika on alkanut.

miestä oli puhelimitse pyydetty käymään, näin väittää.

Ei varmana ole. Ainakaan tästä syystä.

oletko varma? Miksei? Ap

Työskentelin vuosia Helsingin Käräjäoikeudessa. Usko mua. Ei todellakaan soiteta!

Vierailija
66/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta (mies hakenu vaimon nimissä eroa ja salannu sen ja yhä valehtelee), niin tämä on sairainta, mitä olen vähään aikaan täältä lukenu.

Vierailija
67/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta (mies hakenu vaimon nimissä eroa ja salannu sen ja yhä valehtelee), niin tämä on sairainta, mitä olen vähään aikaan täältä lukenu.

en tiedä, paljonko on vaihtoehtoja, kun en saanut edes vahvistusta, mikä pitäisi kuulemma postitse saada.

Vierailija
68/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tiedä, paljonko on vaihtoehtoja, kun en saanut edes vahvistusta, mikä pitäisi kuulemma postitse saada.

ap

Vierailija
69/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin tää on aivan umpisairas juttu.

Vierailija
70/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa todella oudolle!! Miehen puhumattomuus kyllä kallistaa vaakaa hänen suuntaansa. Mutta miksi hän toimisi näin? Onko viitteitä että voisi puuhailla tällaista? Onko mies 'muuten outo'?

Vierailija
71/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä pitäisi tehdä? Kuulostan hullulta, jos soitan käräjäoikeuteen ja sanon, etten muista hakeneeni eroa. Vielä hullumpaa taitaa olla, jos väitän jonkun väärentäneen hakemuksen. Pitääkö mun maksaa vaan? Ap

Pitäähän se selvittää. Joku kolmas on tosiaan voinut käydä vaikka sinun nimissäsi tekemässä erohakemuksen. Voisiko olla jonkinlainen mielenterveysongelmainen stalkkari lähipiirissänne tms?

Vierailija
72/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä pitäisi tehdä? Kuulostan hullulta, jos soitan käräjäoikeuteen ja sanon, etten muista hakeneeni eroa. Vielä hullumpaa taitaa olla, jos väitän jonkun väärentäneen hakemuksen. Pitääkö mun maksaa vaan? Ap

Pitäähän se selvittää. Joku kolmas on tosiaan voinut käydä vaikka sinun nimissäsi tekemässä erohakemuksen. Voisiko olla jonkinlainen mielenterveysongelmainen stalkkari lähipiirissänne tms?

ei. Sen on pakko olla mies. Ap

Vierailija
73/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli erohakemus tuli sinulle täysin yllätyksenä? Ja mies on ollut vaiti koko ajan ja käyttäytynyt ihan normaalisti?

Vierailija
74/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas mielenkiintoinen tapaus tämä... Eli AP:n puoliso halusi säästää rahaa? Halusi että aloitteen eroon tekee puoliso, eikä hän? Vai halusi, että ero tulee yllätyksenä?

Vierailija
75/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa gaslighting. Kuulostaa erittäin vahvasti siltä. Veikkaan miehen tehneen hakemuksen puolestasi. Sairasta.

Vierailija
76/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oliko aito?

Sitten seuraava osoite on poliisiasema ja rikosilmoituksen teko. Tuo on vakava rikos! Identiteettirikos.

Näin. Egdottomasti tee rikosilmoitus! Noin vakava asia kyseessä. Ja haluat varmuudella saada asiaan selvyyden

Pidän 100% varmana, että mies on tehnyt sen. Hän on pimeä. Kaasuvalotuksesta on kyse ja tärkeästä sellaisesta. Tottakai eroat siitä miehestä lisäksi. Hänhän on aivan hullu ja psykologisesti väkivaltainen. Ja just... ei ole muka sanonut asiasta mitään koko aikana. Kun pysähdyt miettimään rauhassa, ymmärrät, ettei se ole normaalia käytöstä pelottava hullu suorastaan, hankkiudu eroon nopeasti. Onko muuten avioehtoa, miten rahoille käy? Kummalla on enemmän rahaa, jos menee jakoon?

Vierailija
77/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, teitkö rikosilmoituksen tms, ap?

Vierailija
78/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten omaisuutenne jaetaan erossa?

Vierailija
79/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasku tulee kyllä jo heti eroa haettaessa, eli harkinta-ajan aluksi. Juuri itse kesällä sellaisen makselin, ja muistan sekä eron hakemisen että laskun maksamisen.

Mulla on tässä aidon näköinen lasku käräjäoikeudesta, jossa on eräpäivä lokakuun alussa. Ja mies käynyt oikeudessa huhtikuussa. En tiedä sun laskuista, mutta mulla on näin. Onko muilla tullut lasku vasta 6 kk myöhemmin?

Ei siellä oikeudessa edes tarvitse käydä. Ihan postiin 1. avioerohakemus ja pian tulee lasku.

miehelle oli tullut kutsu, ei minulle. Koska minä olen allekirjoittanut hakemuksen.

Ei tule mitään kutsua. Tulee kirjeet kotiin molemmille, jossa vahvistetaan, että harkinta-aika on alkanut.

miestä oli puhelimitse pyydetty käymään, näin väittää.

Miehesi valehtelee. Eivät ne soita tuollaisesta asiasta. Mies on väärentänyt allekirjoituksesi jotta lasku tulisi nimelläsi.

no eikö hakijan puolison muka pidä käydä allekirjoittamassa papereita?

Ei

Vierailija
80/89 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta mikä ihmeen lasku? Laitoin itse eropaperit viime viikolla menemään, ja tänään tuli käräjäoikeudesta vahvistus harkinta-ajan alkamisesta, mutta ei ole käynyt mielessäkään, että se voisi maksaa jotakin :O

Minkähänsuuruisesta summasta on kyse ja mistä siinä tarkalleen ottaen maksetaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi