Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä ihmiset pukeutuvat niin eri lailla näillä keleillä :)

Vierailija
15.09.2017 |

Kävin äsken kaupassa ja samalla reissulla näin esim. isän vaunuilemassa t-paidassa ja shortseissa. Itse vedin jalkaani jo ohuet villasukat samalle kauppamatkalle (lenkkarit jalassa muuten), takkina päällä oli vuorillinen softshell.

Kännykän mittarissa näköjään 12 astetta.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatepoliisi, yksi rasittavimmista ihmistyypeistä! Jokainen saakoon pukeutua mieltymyksensä mukaan eikä vuodenaikojen tai säätilojen mukaan kunhan nyt ei alasti liiku. Mulla kaveri joka kahdessakymmenessä asteessa vetää villatakkia ja takkia siihen vielä päälle ylleen ihmetellen samalla eikö mulla ole kylmä. No ei oo ja jos ois laittaisin vaatetta enemmän päälle! Voi jankata asiaa vielä toisenkin kerran.

Vierailija
2/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatepoliisi, yksi rasittavimmista ihmistyypeistä! Jokainen saakoon pukeutua mieltymyksensä mukaan eikä vuodenaikojen tai säätilojen mukaan kunhan nyt ei alasti liiku. Mulla kaveri joka kahdessakymmenessä asteessa vetää villatakkia ja takkia siihen vielä päälle ylleen ihmetellen samalla eikö mulla ole kylmä. No ei oo ja jos ois laittaisin vaatetta enemmän päälle! Voi jankata asiaa vielä toisenkin kerran.

Mielensäpahoittaja on vieläkin ärsyttävämpi ihmislaji. - Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minuun viittaat vaatepoliisina, niin enhän huomannut kuin tuon yhden ihmisen kontrastina omaan pukeutumiseeni :) ap

Vierailija
4/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman jo aikaisemmin kun oli vielä reilusti lämmintä. Näin naisia toppahousuissa vaikka oli vielä teepaita kelit. Nyt näkee vielä räikeämmin eron. Osa tosiaan menee vielä kesävaatteilla ja osalla on jo pipot ja tumput ja villasukat.

Itse kuljen ihan t paidassa ja farkuissa +lenkkarit ja siihen kevyt takki. Vaihdan talvisenpaan vasta sitten kun lumet sataa.

Vierailija
5/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita aikoja. Ite meen t-paidassa

Vierailija
6/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kohta saa kaivaa talvitakit esiin <3

Vierailija
7/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet kattoo kalenterista miten pukeudutaan. Ei lämpömittarista.

Mua jostain syystä ärsyttää tämä ihan tajuttomasti. Eilenkin näin naisen pipo päässä ja sormikkaan kädessä. Ja vauvoja on puettu kevyttoppapukuihin. Haloo! Syyskuu ja +14. Samaa säätä ollut koko kesä.

Vierailija
8/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään bussissa joillain oli toppis päällä, jollain pelkkä t-paita. Bussipysäkillä eräs mummo kysyi minulta, että enkö palele, kun minulla ei ollut sukkia jalassa.😊En laita sukkia ennen pakkasia. Hauskaa tämä ihmisten erilainen lämmönsieto.

Vierailija
9/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen mekko päällä edelleen ja olen nähnyt ihmisiä kevyttoppatakeissa :D Sitten minua tuijotetaan. Tosi tuulisena päivänä olen pitänyt kyllä kaulaliinaa.

Vierailija
10/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, 82v. käyttää jo nyt pitkiä alushousuja housujen alla sekä villasukkia. Itse ilman sukkia ja varvastossuissa menen pakkasiin saakka.

Vierailija
11/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika lähtis joka aamu shortseissa kouluun. Sinäkin aamuna kun oli +3 astetta...

Enkä edes usko että hän palelisi, tulee välillä kotiin niin että on jättänyt liikuntatunnilta shortsit jalkaa. Mutta musta tehtäis varmaan se kuuluisa lasu jos laskisin sen shortseissa tonne kun maa on melkein kuurassa.

Vierailija
12/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kattoo kalenterista miten pukeudutaan. Ei lämpömittarista.

Mua jostain syystä ärsyttää tämä ihan tajuttomasti. Eilenkin näin naisen pipo päässä ja sormikkaan kädessä. Ja vauvoja on puettu kevyttoppapukuihin. Haloo! Syyskuu ja +14. Samaa säätä ollut koko kesä.

Voi olla myös kilpirauhasen vajaa- tai liikatoimintaa. Jolloin palelee tai hikoilee toisille aivan normaaleissa lämpötiloissa.

Vierailija
13/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun kohta saa kaivaa talvitakit esiin <3

Jos nyt kaivat talvitakin, niin kuolet kun Talvi tulee.

Vierailija
14/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoti kauhistelee, kun tuodaan lapset leggareissa. Vaikka ovat hikisiä kävelyn jälkeen. Lasua odotellessa.

Mekkomamma

Vierailija
15/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla erilaisia nämä ihmiset. Villasukat jalkaan? Ihan oikeastiko?! Minä liikun ulkona t-paidassa, eikä ole yhtään vilu. Minulla on mukava niin. Itsekin näin kaupassa nuoren naisen toppatakissa, enkä kyllä hänen kanssaan ole näissä pukeutumisasioissa samoilla linjoilla.

Vierailija
16/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Toinen on voinut tullaa kauppaan monen tunnin ulkonaulon jälkeen ja toinen suoraan lämpimästä autosta parkkihallin kautta.

Vierailija
17/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että laitoin tänään ensimmäistä kertaa toppatakin mutta Olin aamulla lähtenyt ohuella puserolla+ nahkatakki sekä kaulahuivi ja farkut mutta Olin aivan jäässä. Kauppaan kun Lähdin vaihdoin toppatakkiin. Olen todellinen viluinen.

Vierailija
18/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen toppatakissa, mutta näin tänään lenkkeilijän hihattomassa ja avokaulaisessa paidassa.

Vierailija
19/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnitän tuohon kesäisin huomiota, kun olen sellainen vilukissa ja itse laitan mekon päälle heti jos on päälle 20C ja silloinkin näkee vielä pipo päässä ja paksuhko takki päällä kulkijoita :D Niitä ihmettelen tuolloin ja mietin, etten ehkä sittenkään ole vilukissa.. Enkä ihmettele siksi, ettei niin saisi pukeutua.

Vierailija
20/70 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on silmät päässä, niin tekee havaintoja eri asioista. Ja eihän se, että toteaa jotain, tarkoita, että se olisi arvio asiasta. Siis onko joku pukeutuminen hyvä vai huono asia. Kunhan vain tekee havainnon... Kaikesta sinäkin mielesi pahoitat! Lepo vaan.