Heidi Klumin Lidl - mallisto!
Kommentit (381)
Ostin pillifarkut ja puuvillaneuleen, koska vaikuttivat ok -laatuisilta. Farkut ekaa kertaa päällä ja fun fact: nää istuu paremmin kuin mitkään aiemmat pillit tätä ennen. :D Huomasin myös, että nämä ja tuo puuvillaneule on molemmat Öko tex 100 sertifioituja. Se tosin valvoo ainoastaan tuotantoprosessin kemikaaleja eikä esim. työoloja.
Vierailija kirjoitti:
Tyylitön mallisto.
Mua nauratti ne kaikki leopardi kuosit! Mulle ei ekana tuu leopardista mieleen Heidi vaan Anita Hirvonen ja Riitta "Rölli" Väisänen :D
Leopardi+ muut eläinkuvioiset ovat aina olleet in. Muistan takavuosina Ranskassa asuessani miten nuo kuosit olivat jo silloin monella käytössä. Kaikille eivät sovi, sillä tukeva mamma kun tuon kuosin pukee hänestä tulee lähinnä naurettavan näköinen. Mutta kaikillahan on onneksi kokovartalo peili mistä itse päättelee onko ok.
Aika monta miljoonaa sille Heidi Klumille on varmaan pulitettu, että on suostunut antamaan nimensä ja lärvinsä tuolle mallistolle. Ja ehkä on halunnut tukea entisen kotimaansa Saksan kauppaketjua.
Paljonkohan nämä mallistoa hehkuttavat Suomi-bloggaajat ovat kuitanneet hehkutustaan vastaan? Hieman epäilen, että noita rytkyjä ei jatkossa paljon näissä blogeissa (esim. Linda Juhola, Strictly style, Metti Forssell) näy...
Ei taida tämän malliston haukkujat käyneet Lidlissä paikan päällä.
Pysykää vaan poissa niin jää meille enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin vaatteissa, on ne sitten treeni- tai tavallisia, on sellainen outous että ne on mitoitettu kummalliselle vartalomallille. Ylhäältä kapeita ja vyötärön kohdalta leveitä. Housuissa reisistä ok, mutta mahan/persauksen kohdalta pienetkin koot on todella isoja. Onko yleinenkin vartalomalli pullohartiat-iso keskivartalo-tikkujalat?
Noissa Klum-vaatteissa oli samaa mitoitusomituisuutta, neuleen ostin koska se oli puuvillaa, ohut ja samaan aikaan istuva ja väljä.
En allekirjoittaisi outoa tulkintaasi mitoituksesta. Lähinnä kuvaus sopisi vaikkapa johkin Sittarin Jutta Gustafsberg-mallistoon missä tietysti xxl-kokoiset hyperläskit kokevat voitonriemua ahtautuessaan "M/L"-kokoon jossa mahan kohdalla käytetty enemmän luonnonvaroja kuin Talvivaaramietinnön kahvitauolla.
Sitä paitsi ekologisin vinkki noihin treenitrikoiden ja urheiluvaatteiden ostoon on ostaa muutaman kerran päällä käyneitä laatumerkkejä. Näitä bongaa varsinkin syksyllä/lopputalvesta = elämäntapamuutos kun tuppaa jäämään tähdenlennoksi..ei auta vaikka ostettu satasen kompressiojuoksuhousut yms.
Treelta Hallituskadun myymälästä tänään löytyi vielä laukkuja, mekkoja, takkeja ja neuleita. Ostin viimeisen neuletakin mustana ja sinisen neuleen, tosi kivoja oli, laadukasta materiaalia ja hinta kohdillaan. Nyt jäi harmittamaan, etten ottanut laukkua... käyn kenties vielä katselemassa lisää, nyt oli hieman kiire.
Minä ostin mustan kangastakin ja tykkään kyllä! On enemminkin kesätakki ja harmittaa ettei pääse vielä käyttämään. Tykkään sisäpuolella olevasta leopardikuviosta, vaikka en sitä muuten kyllä vaatteissa tykkää.
Olisin halunnut vielä rusettipaidan, mutta pienet koot oli loppu :( kokomitoitus on mielestäni reilua ja se vähän harmittaa takissakin, mutta saapahan paksumpaa paitaa alle. En edes ollut menossa ostamaan mitään, mutta tämän ketjun innoittamana lähdin katsomaan mistä puhutte.
Nyt en ostanut tuosta mallistosta,mutta olen ostellut aiemmin maximekkoja,urheiluvaatteita ja lastenvaatteita...niissä on hinta-laatusuhde ollut hyvä.
Menin minäkin hypetyksen mukaan ja ostin mustan mekon. Juu, on polyesteriä, mutta mekon materiaali vaikutti kuitenkin ihan miellyttävältä ja mustaa perusmekkoa olen etsinyt jo pitempään. Otin koon 32 (olen 152/55). Hihat olivat ihan liian pitkät ja mekon yläosa ja hihantiet (en tiedä oikeaa termiä) kinnasivat oudosti, niin että käsiä liikuttaessa etu- ja takapuolelle mekko kiristi ikävästi. Jokin moka mekon kaavoituksessa/leikkauksessa on pakosti tullut. Voi tietysti olla, että kohdalle sattui maanantaikappale, mutta ei kovin hyvä vaikutelma malliston laadusta jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Menin minäkin hypetyksen mukaan ja ostin mustan mekon. Juu, on polyesteriä, mutta mekon materiaali vaikutti kuitenkin ihan miellyttävältä ja mustaa perusmekkoa olen etsinyt jo pitempään. Otin koon 32 (olen 152/55). Hihat olivat ihan liian pitkät ja mekon yläosa ja hihantiet (en tiedä oikeaa termiä) kinnasivat oudosti, niin että käsiä liikuttaessa etu- ja takapuolelle mekko kiristi ikävästi. Jokin moka mekon kaavoituksessa/leikkauksessa on pakosti tullut. Voi tietysti olla, että kohdalle sattui maanantaikappale, mutta ei kovin hyvä vaikutelma malliston laadusta jäänyt.
Iltapäivälehdessä sanottiin mekosta samaa, kokeilivat malliston vaatteita etukäteen.
Yllätyin laadusta, että oli niinkin hyvä. Ostin siis mustat nahkalenkkarit ja kaksi neuletta. toinen neule pehmeää ja lämmintä, toinen napakkaa materiaalia. Lenkkarit jalassa pehmeät ja vastasivat kokoa, ei hiertänyt mistään, vaikka ensi käytöllä käveli kilometrikaupalla bussilakon takia..
Leopardikuosi on taas muotia, ja yhidstettynä vaikka mustiin housuihin tai hameeseen toimii hyvin.
Heidin itse käytti sekä leopardibleiseriä että housuja yhdessä jossain gaalassa ja sanoo saaneensa kehuja. Eläinkuosit pitää osata yhdistellä ja kantaa, niin ei näytä halvalta.
Herää kysymys, kun näin monta sivua kohkataan jostain Lidlin rättivaatemallistosta, että onko täällä korkeintaan muutama trolli, joka postaa uusia viestejä koko ajan pitääkseen yllä sitä mielikuvaa, että tämä olisi jotain ihmeellisen ihanaa. Toivon todella että epäilykseni on totta. Koska juuri tällaisten rättihysteerikkojen takia maapallo hukkuu pa$kaan.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavia tsuhnanousukkaiden rääsyjä :D:D:D
Tsunamin alle jääneiden ja sieltä nousseiden rääsyjä? Zombi saa piristystä kasvoilleen leopardihupparin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Heidin itse käytti sekä leopardibleiseriä että housuja yhdessä jossain gaalassa ja sanoo saaneensa kehuja. Eläinkuosit pitää osata yhdistellä ja kantaa, niin ei näytä halvalta.
Huippumalli siihen kykenee helpostikin, tavallinen suomipulliainen ei sitten niinkään.
Tuusulan lidlissä oli vielä paljon malliston vaatteita jäljellä. Nahkatakki näytti kivalta, mutta haisi pahalle ja oli kummallisen tuntuinen. Laukut näytti halvoilta. Farkuissa oli jäljellä enää vain kokoja 34 ja 36. Takkeja oli paljon, kaikkia kokoja. Mutta eipä ollut omaa tyyliä. En ostanut mitään.
Onkohan niitä sitten palautettu, kun yhtäkkiä joka puolella niitä onkin vielä jäljellä?
Onkohan torin myyjät saaneet saaliinsa kaupattua jo? :D
Ala-Tikkurilan Lidlissä näytti olevan k.o. vaatteita vaikka muille jakaa. Ja saavat jakaakin, itse sain vaan puoli kauppaa nauramaan pelleilemällä jonkun leopardi-rytkyn kanssa. En ottanut selvää oliko se trenssi, jakku vai aamutakki.
Eli ei kiitos, ostin mieluummin riisiä.
Ne mustat nahkatennarit oli ainoa mikä tuosta mallistosta miellytti. Ostin kun löytyi sopiva koko.
Se on kylläkin Esmara eikä mikään lidl mallisto