Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heidi Klumin Lidl - mallisto!

Vierailija
15.09.2017 |

Onkohan noita nahkatakkeja missä koossa :)

Kommentit (381)

Vierailija
341/381 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pölyesteriä :D

Joo, se on mummoni inhokkimateriaali, ja perheessämme aina kulkenut tuolla nimellä 😂

Vierailija
342/381 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pölyesteriä :D

Joo, se on mummoni inhokkimateriaali, ja perheessämme aina kulkenut tuolla nimellä 😂

Älkää unohtako crimpleneä ("rimpleeniä")! Mummulla oli pitkään noita rimpleeni-mekkoja eli polyesterileninkejä. Itselle on jäänyt ehkä juuri niistä inho tekokuituja kohtaan.

"Crimplene on teryleenikuidusta valmistettua joustavaa kreppilankaa. Crimplene-kankaista valmistetut puvut olivat hyvin suosittuja 1960-luvun Suomessa,[4] josta niitä vietiin paljon myös Neuvostoliittoon." Lähde: https://fi.wikipedia.org/wiki/Polyesteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin sinisen bomberin, en tiennyt koko mallistosta kun kauppaan menin vaan bongasin ihanan takin näytillä :D

Miten ihmeessä olet voinut missata mainokset? Niitä pyöri kuukausia ennen ilmestymistä lehdissä, netissä,telkkarissa joka paikassa.. voisinpa mäkin missata ylimainostettuja brändejä!

Vierailija
344/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Suomeen tullut myyntiin niitä t-paitoja tai toppeja? Katselin hyvikseen Saksan Lidlin sivuilta kys tuotteita ja sielä oli paljon enemmän kaikkea ja varmasti olisi täällä mennyt kaupaksi..

Tuli ainakin toppeja + muuta pientä mutta vain pariin myymälään niin niitä ei mainostettu.

Aijaa no höh että ei tullut sitten kaikkialle. Mä olisin ostanut varmaan joka värissä kun näyttivät juuri sellaisilta perus topeilta, joita aina käytän.

Mun mielestä nuo vaatteet ei ollut yhtään sen huonompaa kangasta,kuin mitä kaikki rätti liikkeet myy.. (veromoda, only, hm..) siis sellaiset kaupat johon perus mammalla on rahaa (kuten minä)

Vierailija
345/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk miten halvan näköisiä vaatteita. Mainoksesta tuli mieleen vain "trashy", mikä nyt sitten olisi suomenkielinen vastike. Roskainen? :D Mauton ehkä.

Tosin näin vain telkkumainoksen, en tiedä onko mallistossa muita vaatteita ja ovatko ne siedettävämpiä.

Vierailija
346/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin sinisen bomberin, en tiennyt koko mallistosta kun kauppaan menin vaan bongasin ihanan takin näytillä :D

Miten ihmeessä olet voinut missata mainokset? Niitä pyöri kuukausia ennen ilmestymistä lehdissä, netissä,telkkarissa joka paikassa.. voisinpa mäkin missata ylimainostettuja brändejä!

Voi olla että olen sivusilmällä nähnyt mutta en rekisteröinyt näkemääni. En katso telkkaria enkä lue lehtiä, siinä suurin syy.

Vierailija
347/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sama mallisto olisi tullut Heidi Klum for H&M tuskin olisi tälläinen lynkkaus täällä menossa. Lidlillä vain on niin huono maine köyhien kauppana. Itse ostin farkut ja tykkäsin.

Vierailija
348/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sama mallisto olisi tullut Heidi Klum for H&M tuskin olisi tälläinen lynkkaus täällä menossa. Lidlillä vain on niin huono maine köyhien kauppana. Itse ostin farkut ja tykkäsin.

Puhun vain omasta puolestani, mutta itse olen kyllä lytännyt useimmat H&M:n yhteistyömallistotkin juuri siksi, että vaatteet ovat yksinkertaisesti rumia.

Tässä Lidlin tv-mainoksessa oli muistaakseni ainakin joku paljettitakki/pusero, leoparditakki ja farkut. Yläosat näyttivät aivan naamiaisasuilta ja käyttäisin korkeintaan kasaribileissä. Todella mauttomia. Farkut taas olivat ihan kuin mitkä tahansa farkut joita saa sieltä hooämmästäkin parillakympillä. Muita vaatteita en ole nähnyt mallistosta, mutta jos nuo olivat parhaimmistoa niin ei kylkä kiinnosta nähdäkään. Suoraan sanottuna tyylittömiä näyttivät olevan.

Silloin kun Lidlissä oli kasmirneuleita, olin itsekin kiinnostunut. Ne olivat kauniita ja varmaan laadukkaitakin. Tämä mallisto sen sijaan... Ei kiitos minulle.

Vierailija
349/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla leopardikuosi muotia, kun sehän oli just ja meni pois.

Vierailija
350/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut istui tosi hyvin (olen hoikka). Todellakin rahan arvoiset, ei saa Henkkamaukasta samaan hintaan. 

Vierailija
351/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö niitä vietykään käsistä? Lähi Lidlissä oli korit pullollaan muotiluomuksia.

Vierailija
352/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuleet olivat loppuneet

Vierailija
353/381 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö niitä vietykään käsistä? Lähi Lidlissä oli korit pullollaan muotiluomuksia.

Juu, sama meidän lähi-Lidlissä. Tunsin hieman ilkeämielistä huvittuneisuutta ajatellessani sitä rahanahnetta hömppää, joka nettikirpparilla päätti lyödä rahoiksi ja hamstrasi tuotteita vinon pinon.

Vierailija
354/381 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nahka, Lild on valehtelija !

Vierailija
355/381 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän kauppa kävi niillä jotka tuplahinnalla laittoi Tori.fi tms.sivuille noita myyntiin?

Vierailija
356/381 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sama meidän lähi-Lidlissä. Tunsin hieman ilkeämielistä huvittuneisuutta ajatellessani sitä rahanahnetta hömppää, joka nettikirpparilla päätti lyödä rahoiksi ja hamstrasi tuotteita vinon pinon.

Eipä hätää heilläkään, jotka on aikonut myydä eteenpäin, kun saavat vielä pitkän aikaa palauttaa ne lidliin kun huomaavat, ettei kauppa käy. Eli eivät jää ainakaan tappiolle jos nyt ei voittoakaan saa.

Vierailija
357/381 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettipaidasta 30€ ja nahkatakista 95€...torista bongattu. En kyl edes tiedä mitkä hinnat kaupas on ollu?

Vierailija
358/381 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan olleet oikeasti muotiin tulossa olevia malleja? Prinsessa Victorialla on tuossa kuvassa juuri sellainen rumasti kasaan meneväksi haukuttu clutch-laukku.

Prinsessa Victorian tyylitaju ei petä - erikoinen hame keräsi katseet H&M-omistajan juhlissa http://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/201710162200464931_kg.shtml

Ja googlaamalla esim. Klingelin sivuja huomaa leobardikuvion olevan ainakin Saksassa in.

Meillähän kun uskotaan, että syksyllä suositaan aina vain hillittyä mustaa ja harmaata, sekä laadukkaita materiaaleja nahka ja villa...

Vierailija
359/381 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidliltä on tulossa Heidin kanssa yhteistyönä toinenkin mallisto joulunaikoihin! Odotan innolla miltäköhän se sitten tulee näyttämään. Toivottavasti ei pelkkiä paljettijuttuja!

Mielestäni suurin osa tästä ekasta mallistosta oli tosi kivoja perusvaatteita jotka menee yhteen vähän kaiken kanssa. Tilasin itse mustat farkut, beigen neuleen, ruskean mokkanahkatakin ja leoparditopin ja kaikki ovat olleet tosi hyviä ja päässeet kovaan käyttöön syksyn arkivaatteina. Parempaa laatua kuin osasin odottaa. Farkut istuu todella hyvin ja niistä on tullut ihan mun suosikkihousut, takki on malliltaan todella kiva ja neule sekä toppi myös todella mukavaa materiaalia. Ainoa miinus omalla kohdallani on että neule on turhan pitkää mallia ja osuu oudosti pepun alle. Odotin kuvien perusteella että se olisi ollut lyhyempi. Mutta olrn kyllä tosi tyytyväinen että ostin nämä. Näin edullisia hyvälaatuisia vaatteita ei saa mistään muualta.

360/381 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin myös. Oli runsaasti kaikkia Klum-malliston vaatteita tarjolla vielä kampanjan viimeisinäkin päivinä. Nuo eivät sitten tainneetkaan olla niin suosittuja, mitä annettiin olettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi