Viikonloppu menee taas ilman seksiä
Kun huomenna pelipäivä ja sunnuntaina sukulaisen synttärit. Lapsi ei siis ole poissa viikonloppuna.
Kommentit (33)
Sama täällä! Sinkkuna jo pari vuotta eikä kiinnosta pelkät seksisuhteet joita olisi kyllä tarjolla. Tuntuu että en ole edes nainen enää...
Eihän se poika ole koskaan kotoa pois yötä:)
Lapsi ei ole poissa viikonloppuna? Ei pääse mukaan pelipäivään eikä sukulaisen synttäreille?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se poika ole koskaan kotoa pois yötä:)
Ei olekkaan
Joskus harvoin on viikonloppuisin pari tuntia kavereillaan.
Ap se jaksaa aina keskittyä olennaiseen. :)
Mikä estää nusauttamasta kun lapsi menee nukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei ole poissa viikonloppuna? Ei pääse mukaan pelipäivään eikä sukulaisen synttäreille?
Pääsee tottakai kaikkeen mukaan. Synttärit, pelit yms kaikki tehdään koko porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua kun lapsi on kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Puute, puhumaton mies ja yleinen kurjuus on yleisimmät aiheet:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsee tottakai kaikkeen mukaan. Synttärit, pelit yms kaikki tehdään koko porukalla.
Eli lapsi on poissa viikonloppuna, tuntitolkulla. Turhaan siis valitit, ettei lapsi liikahda kotoa viikonlopun aikana. Ja hienoa, että tekin olette lapsen mukana poissa kotoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä asia on olennaista. Kärsin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsi on poissa viikonloppuna, tuntitolkulla. Turhaan siis valitit, ettei lapsi liikahda kotoa viikonlopun aikana. Ja hienoa, että tekin olette lapsen mukana poissa kotoa. :)
Tarkoitin että ei olla taaskaan miehen kanssa yhtään kaksin kotona.
Niin meilläkin. Pistin naisen selibaattikaudelle koska erehtyi yrittämään määrätä menoistani viikko sitten.
Sen jälkeen olen puhunut hänelke max viisi lausetta päivässä ja kyllä minä pärjään nyrkkikyllikin kanssa jos tiukka paikka tulee.
(Jos minä haluan olka viikonlopun kotona rauhassa ensimmäisen kerran moneen viikkoob, silloin ei todellakaan speksata mitään perhetekemisiä muille maille, eikä etenkään kiukutella jos en halua osallistua...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä asia on olennaista. Kärsin tästä.
No, se on kuule tullut selväksi meillekin. Me ei silti sun puutteelle mitään voida tehdä. Sun täytyy ihan itse keksiä ratkaisu ongelmaan.
Hmmm.... mies tuntuu kovin aktiivisesti välttelevän joutumista kaksin ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... mies tuntuu kovin aktiivisesti välttelevän joutumista kaksin ap:n kanssa.
Onhan se yöt kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelma ei ole lapsi, vaan outo mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ongelma ei ole lapsi, vaan outo mies.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se yöt kotona.
Niin. Mutta sen ei tarvitse olla sun kanssa kaksin, kun lapsikin on silloin kotona.
Niin menee meilläkin mutta vain siksi ettei mies halua kumin kanssa. Olkoon sitten ilman ja minä leikin leluillani.