Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta kertaa teidän on huumetestattu liikenteessä?

Vierailija
15.09.2017 |

Minua ei kertaakaan, vain puhallutettu. Siltsu on vinkattu poliisille, ei ne muuten huumetestejä olisi ottaneet.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli kauan sitten oppilaitokseen poliisit ja koira. Kaikki kämpät käytiin läpi. Löytyi ruohoa, viinaa, ja lääkkeitä. Mun komerosta ei löytynyt Asperiinia kummempaa.

Se on laitonta mennä ilman pätevää syytä toisten asuntoihin, tämä on provo.

Vierailija
22/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti on ollut vuodesta 1975 lähtien, kaksi puhallutusta kaikkina näinä vuosina.

Joku on soittanut Siltsusta, koska tämä kauhea liikennetörttöily oli sitä, että oli toisen auton perässä ajaessaan ylittänyt keltaisen keskiviivan, kun väistivät pysäköityä/pysähtynyttä autoa. Eli si mikään iso toilailu. Jos olisi ollut, se edellä ajanutkin auto olisi pitänyt pysäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan ajossa puhallutettu tai  otettu huumetestejä, ajan kymmeniä tuhansia kilometrejä  vuodessa.

Vierailija
24/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole, vuosi -1992 keväällä 281

Vierailija
25/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tuli kauan sitten oppilaitokseen poliisit ja koira. Kaikki kämpät käytiin läpi. Löytyi ruohoa, viinaa, ja lääkkeitä. Mun komerosta ei löytynyt Asperiinia kummempaa.

Se on laitonta mennä ilman pätevää syytä toisten asuntoihin, tämä on provo.

Ei ole mikään provo vuosi oli 1992 kevät876

Vierailija
26/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran vuodessa puhallan, ja teen työni liikenteessä. Ei huumetestiä tehdä, ellei herää epäilys. Minä bussikuskina tunnistan aineissa olevan matkustajan, joten uskon poliisin pystyvän samaan. Heillä on varmasti asiasta vielä laajempi kokemus.

Vierailija
27/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette puhaltaneet noin harvoin?

itse olen puhaltanut ainakin 100kertaa,parhaimmillaan monta kertaa päivässä/yössä,pilluralliajo aikoihin ja yöllä liikkuessa täällä meillä päin puhallutetaan aika ahkerasti,viime yönä tulin venäjältä tankkaamasta ja kytät puhallutti suomen puolella.

M vm-75

Vierailija
28/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut olen pian 40 ja puhallutuksia on kertynyt muutamia, viimeksi alkukesästä. Aina on näyttänyt nollaa kuten pitääkin, sillä en käytä alkoholia lainkaan.

Ei Siltsusta välttämättä ole tarvinnut kenenkään vihjata poliisille. Epävarma ajotyyli kyllä osuu poliisin silmiin. Puhallus voi olla nolla, mutta kuskista näkee helposti, että ei ole tässä maailmassa. Silmät paljastavat ja ainakin joidenkin huumeiden kohdalla myös tietynlainen haju. Eivät poliisit ole niin sinisilmäisiä, etteivät tunnistaisi huumepöllyssä olevaa.

Siltsu itsehän selitteli, että hän oli vain ajanut keltaisen viivan yli ohittaessaan pysäkillä seisoneen bussin. Niinpä niin, harvoinpa sitä itse niitä törttöilyjä liikenteessä huomaakaan, ainakaan jos on pöllyssä. Miehellä tuntuu olevan monenmoisia ongelmia tällä hetkellä. Jos hän toimisi viisaasti, niin hän menisi terapiaan ja pitäisi keikkataukoa sen aikaan, että saisi itsensä kuosiin.

Vierailija
29/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kerran vuodessa puhallan, ja teen työni liikenteessä. Ei huumetestiä tehdä, ellei herää epäilys. Minä bussikuskina tunnistan aineissa olevan matkustajan, joten uskon poliisin pystyvän samaan. Heillä on varmasti asiasta vielä laajempi kokemus.

Tämä juurikin, kenellä muka olisi parempi tutka kännissä tai huumeissa olevalle, kuin poliisilla? Miettikääs nyt montako ne näkee jo yhtenä lauantai-iltana. Ja koska pikatesti on niin helppo ja nopea, on tosi matala kynnys teettää se jos alkometri näyttää nollaa.

Ja kuten joku aiempikin kirjoittaja kertoi, on minullekin käynyt niin että ostin auton jolla oli "huono historia" ja se näytti epäilyttävältä aina perässä olevan poliisipartion mielestä, jonka vuoksi minut pysäytettiin ja  puhallutettiin varmasti lähemmän 10 kertaa vuodessa niinä muutamana vuotena jona sen omistin. Puhallutukset varmasti jakaantuvat tosi epätasaisesti kansan kesken. :)

Vierailija
30/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajanut olen pian 40 ja puhallutuksia on kertynyt muutamia, viimeksi alkukesästä. Aina on näyttänyt nollaa kuten pitääkin, sillä en käytä alkoholia lainkaan.

Ei Siltsusta välttämättä ole tarvinnut kenenkään vihjata poliisille. Epävarma ajotyyli kyllä osuu poliisin silmiin. Puhallus voi olla nolla, mutta kuskista näkee helposti, että ei ole tässä maailmassa. Silmät paljastavat ja ainakin joidenkin huumeiden kohdalla myös tietynlainen haju. Eivät poliisit ole niin sinisilmäisiä, etteivät tunnistaisi huumepöllyssä olevaa.

Siltsu itsehän selitteli, että hän oli vain ajanut keltaisen viivan yli ohittaessaan pysäkillä seisoneen bussin. Niinpä niin, harvoinpa sitä itse niitä törttöilyjä liikenteessä huomaakaan, ainakaan jos on pöllyssä. Miehellä tuntuu olevan monenmoisia ongelmia tällä hetkellä. Jos hän toimisi viisaasti, niin hän menisi terapiaan ja pitäisi keikkataukoa sen aikaan, että saisi itsensä kuosiin.

Siltsu haisi pyllylle, niin poliisi alkoi heti epäilemään piriä.

Vierailija
31/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan ole edes puhallutettu.

Vierailija
32/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti on ollut vuodesta 1975 lähtien, kaksi puhallutusta kaikkina näinä vuosina.

Joku on soittanut Siltsusta, koska tämä kauhea liikennetörttöily oli sitä, että oli toisen auton perässä ajaessaan ylittänyt keltaisen keskiviivan, kun väistivät pysäköityä/pysähtynyttä autoa. Eli si mikään iso toilailu. Jos olisi ollut, se edellä ajanutkin auto olisi pitänyt pysäyttää.

Poliisi näkee koneelta rekisteritunnuksen perusteella vaikka mitö tietoja. Ovat todenneet, että kappas, Sillanpää. Otetaas tiensivuun.

Vierailija
33/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se varmasti on, raukka on kärtsätty! 

Vierailija
34/36 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetestiä ei ole otettu koskaan mutta puhaltanut olen varmaan 20 kertaa 15 ajovuoteni aikana. Ja aina tietenkin nollat.

Vierailija
35/36 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita puhallusratsioita sattuu kohdalle useemman kerran vuodessa. Viimeks puhallutettiin ehkä pari viikkoa sitten.

Vierailija
36/36 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meta-amfetaniinia käyttävä ihminen käy niin ylikierroksilla, että vaikea olla huomaamatta. Toki itsekin uskon kiitenkin siihen, että joku vinkannut Siltsusta...