Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tili tuli, laskut maksettu ja 500e jäi kuukaudeksi rahaa :/

Vierailija
15.09.2017 |

Niska limassa saa töitä painaa ja tässä tulos. Eipä paljoa juhlita!

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi 600e, mutta odotan vielä yhtä 200e laskua (toivon että siinä olisi päiväys niin, että voisi maksaa ensi palkasta).

Kesäloman jäljiltä kun ei tule lisiä, niin palkka sitten tuollainen. Ei sillä, kyllä 600 eurolla pärjää, ilman että pitää kituuttaa, mutta se 400 euroa vähän hirvittää, siitä on aikaa kun on pitänyt sellaisella summalla kuukausi selvitä.

Vierailija
2/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi 600e, mutta odotan vielä yhtä 200e laskua (toivon että siinä olisi päiväys niin, että voisi maksaa ensi palkasta).

Kesäloman jäljiltä kun ei tule lisiä, niin palkka sitten tuollainen. Ei sillä, kyllä 600 eurolla pärjää, ilman että pitää kituuttaa, mutta se 400 euroa vähän hirvittää, siitä on aikaa kun on pitänyt sellaisella summalla kuukausi selvitä.

Kyllä minäkin pärjään, sen tiedän. Olisi mukava joskus tehdä jotain ekstraa. Nytkin neljän päivän vapaat ja kotonahan se menee kun ei ole varaa minnekään sen erityisemmin lähteä. Onneks työpaikka tarjoaa muutamia liikuntaetuja paikallisiin puljuihin :)

Mulla on laskujen eräpäivien siirto onnistunut usein ihan soittamalla firmaan, kokeile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin pärjään, sen tiedän. Olisi mukava joskus tehdä jotain ekstraa. Nytkin neljän päivän vapaat ja kotonahan se menee kun ei ole varaa minnekään sen erityisemmin lähteä. Onneks työpaikka tarjoaa muutamia liikuntaetuja paikallisiin puljuihin :)

Mulla on laskujen eräpäivien siirto onnistunut usein ihan soittamalla firmaan, kokeile!

Niin, sulla varmasti kurjempi jos AINA tulee tuollainen tili. Mulla tuli siis nyt käteen 1500e, yleensä lisiä tulee sen verran, että tuohon tulee 400-500 euroa päälle, eli tiedän, että ensi kuussa helpottaa.

Firma josta lasku tulee on yhdistys, mutta voihan sitä eräpäivän siirtämistä kokeilla, aika iso lasku kuitenkin ja vaikea kun ei koskaan tiedä, että millainen eräpäivä siinä tulee olemaan. Usein ollut eräpäivä jo esim. viikon päästä laskun saapumisesta ja jos myöhässä maksaa niin tulee 20% korko laskulle, tietysti hätätapauksessa voi senkin seuraavassa kuussa maksaa.

Vierailija
4/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten monen hengen ruokiin ja menoihin tuon 400-600e pitää riittää kuukaudessa?

Vierailija
5/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tilin suuruus vaihtelee lisien mukaan, eli samassa tilanteessa ollaan. Mutta yleensä aina jotain rahanmenoa, että ei tässä rikastumaan pääse koskaan :/

Vanha okt,isoja lapsia jne.

Niin, sulla varmasti kurjempi jos AINA tulee tuollainen tili. Mulla tuli siis nyt käteen 1500e, yleensä lisiä tulee sen verran, että tuohon tulee 400-500 euroa päälle, eli tiedän, että ensi kuussa helpottaa.

Firma josta lasku tulee on yhdistys, mutta voihan sitä eräpäivän siirtämistä kokeilla, aika iso lasku kuitenkin ja vaikea kun ei koskaan tiedä, että millainen eräpäivä siinä tulee olemaan. Usein ollut eräpäivä jo esim. viikon päästä laskun saapumisesta ja jos myöhässä maksaa niin tulee 20% korko laskulle, tietysti hätätapauksessa voi senkin seuraavassa kuussa maksaa.

Vierailija
6/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuen siitä mitä noilla "laskuilla" jo sai niin ihan hyvä summahan tuo on. 200 ruokakauppaan, 100e vaatteisiin, 100 vaihtelevaan hömppään ja 100e säästötilille.

Vierailija
7/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuen siitä mitä noilla "laskuilla" jo sai niin ihan hyvä summahan tuo on. 200 ruokakauppaan, 100e vaatteisiin, 100 vaihtelevaan hömppään ja 100e säästötilille.

Mulla menee ainakin 200 ruokakauppaan, 150 bensoihin, 50-100e eläinten ruokiin, 100e satunnaiseen tavaraan (esim. imurinpusseja, pattereita, mitä nyt voikaan tulla). Säästöön meni jo osa rahasta, tosin vain 50e, en hoksannut sitä tähän laskea, kun apsille meni, eli ei ole käytettävissä vaikka hätä iskisikin.

Vierailija
8/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää 50e joten sulla menee aika hyvin.

Vierailija
9/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, olen yh, noilla saan kyllä ruuat meille.

Palkka brutto 4000, mutta kun siitä päältä lohkaisee omistusasunnon ja auton vakuutuksineen ja lainoineen, ja visalla on haettu teinille koulun alkuun vaatteet ja varusteet, niin näillä mennään.

Ei siis mitään merkkitavaraa, Dressmann, Ikea ja Verkkokauppa. Pyörä pitää vielä korjata ja kohta autoon renkaat.

Vierailija
10/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa on täälläkin. Ero takana. Tuli palkka ilman lisiä kesäloman vuoksi. Siitä vuokra, elatusmaksu, sähkö, vakuutus, opintolaina. Jää rahaa 400€ ruokaan ja muuhun. Kolme lasta oleskelee useamman päivän kuusta täällä. No eron myötä elämänlaatu muuten parempaa. Pitää yrittää kerran kuussa saada yksi ylimääräinen vuoro niin raha riittää. Lapset on teini-ikäisiä ja tottuneet saamaan kaikkea. Nyt ei enää varaa.

Vierailija
11/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee ainakin 200 ruokakauppaan, 150 bensoihin, 50-100e eläinten ruokiin, 100e satunnaiseen tavaraan (esim. imurinpusseja, pattereita, mitä nyt voikaan tulla). Säästöön meni jo osa rahasta, tosin vain 50e, en hoksannut sitä tähän laskea, kun apsille meni, eli ei ole käytettävissä vaikka hätä iskisikin.

Eli aika samoin jaoteltu kuin ehdotin. Tuo kattaa jo aika hyvin peruselämisen ja säästöönkin jää sitten isompia ylläreitä varten.

Vierailija
12/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi 100e. Pitäs käydä lääkärissäkin mutta en voi koska laskun maksuaika on kaksi viikkoa. Punkki purrut jalkaan ja siinä on iso rinkula. Toivottavasti en kuole. Ruokana nuudelia, puuroa ja kauden kasviksia.

Vierailija
13/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aika samoin jaoteltu kuin ehdotin. Tuo kattaa jo aika hyvin peruselämisen ja säästöönkin jää sitten isompia ylläreitä varten.

Niin, eikös tässä puhuttukin siitä, että ei paljoa JUHLITA, ei kukaan ole väittänytkään ettei riittäisi peruselämiseen. Lisäksi ainahan se hirvittää, että tuleekin joku yllättävä menoerä, itselläni taas tilanne,  ettei ole puskurirahaa yhtään just nyt, auto söi kesän aikana kaiken.

Vierailija
14/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös mulla palkan suuruus vaihtelee lisien mukaan. Yleensä kuitenkin aina on jotain ylimääräistä menoa. Tässäkin normaalisti maksaisin vielä lapsen harrastuksen, mutta

tälle kuulle ei tullut sitä n. 150e laskua koska syksykausi ei vielä viime kuussa ollut alkanut vaan lasku tulee vasta ensi kuussa ekan kerran.

Vanha okt, opiskelevat lapset jne. kyllä niitä kuluja on AINA! :/

Mutta joskus jää enemmän, joskus vähemmän. Joskus vaan tuntuu niin katkeralle, että oikeesti HIKI päässä tekee töitä ja missä se kiitos näkyy ei missään. Lisää vaan työaikaa ja leikataan palkoista pois ...

Vierailija
15/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetoi summa. ~15€/pv pärjää hyvin ainakin yksineläjä. Joka päivä ei edes kulu tuota summaa.

Vierailija
16/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi 100e. Pitäs käydä lääkärissäkin mutta en voi koska laskun maksuaika on kaksi viikkoa. Punkki purrut jalkaan ja siinä on iso rinkula. Toivottavasti en kuole. Ruokana nuudelia, puuroa ja kauden kasviksia.

Tulee halvemmaksi mennä lääkäriin heti, kuin jäädä odottelemaan sen rinkulan kanssa. Borrelioosi ei ole leikin asia.

Vierailija
17/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi 200 euroa. Ne menee Sri Lankan viisumiin, Ikeareissuun ja noin 100 eurolla saan tehdä mitä vaan, ostan varmaan vaatteita. Ei oo heleppoa ei.

Vierailija
18/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukkaa on täälläkin. Ero takana. Tuli palkka ilman lisiä kesäloman vuoksi. Siitä vuokra, elatusmaksu, sähkö, vakuutus, opintolaina. Jää rahaa 400€ ruokaan ja muuhun. Kolme lasta oleskelee useamman päivän kuusta täällä. No eron myötä elämänlaatu muuten parempaa. Pitää yrittää kerran kuussa saada yksi ylimääräinen vuoro niin raha riittää. Lapset on teini-ikäisiä ja tottuneet saamaan kaikkea. Nyt ei enää varaa.

Tsemppiä!

Ap

Vierailija
19/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee halvemmaksi mennä lääkäriin heti, kuin jäädä odottelemaan sen rinkulan kanssa. Borrelioosi ei ole leikin asia.

Kieltämättä luottotietojen menetys ei kuulosta enää edes pahalta. Pakko kai sitä jotain olisi keksiä.

Vierailija
20/154 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin jäi vain 200€ laskujen jälkeen (2300 asumiseen, harrastuksiin 500, autoon 1000, visaan 2500, verkkokauppaan 300).

Sähkölaskukin tulee vielä. Voi voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi