Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osastonsihteeri vastaa hetken ajan kysymyksiin....:)

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa osastonsihteeriksi erään suuren sairaalan vuodeosastolle ja siellä on 2-vuorotyö. Onkohan silloin viikonloput vapaat vai ei? Meneekö vuorot niin, että viikonloppuina yhtä paljon työpäiviä kuin viikolla siis esim. 5 töissä ja 2 vapaata ja viikonloppuja ei huomioida tavallaan? Minkälaiset vuorot sulla on? TYkkäätkö työstäsi?

Vierailija
2/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksinyt? Palkkasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa osastonsihteeriksi erään suuren sairaalan vuodeosastolle ja siellä on 2-vuorotyö. Onkohan silloin viikonloput vapaat vai ei? Meneekö vuorot niin, että viikonloppuina yhtä paljon työpäiviä kuin viikolla siis esim. 5 töissä ja 2 vapaata ja viikonloppuja ei huomioida tavallaan? Minkälaiset vuorot sulla on? TYkkäätkö työstäsi?

arkisin 7-15 sekä 10-18. Ei viikonlopputyötä. Kamala kiire varsinkin aamuvuorossa.

Vierailija
4/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kysyisin sulta, että sulla siis kaksivuorotyö? Jos viikonloppuja kuuluu niin tiedätkö, että onkohan silloin yhtä usein töitä kuin arkena vai vain tarpeen mukaan? Onko sulla antaa joku neuvo joka auttaa osastonsihteerin töissä?:)

Vierailija
5/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kysyisin sulta, että sulla siis kaksivuorotyö? Jos viikonloppuja kuuluu niin tiedätkö, että onkohan silloin yhtä usein töitä kuin arkena vai vain tarpeen mukaan? Onko sulla antaa joku neuvo joka auttaa osastonsihteerin töissä?:)

mutta kiire ja stressi oli niin kovaa = ( Tein tuurauksia myös poliklinikan puolella. Sen neuvon antaisin, että työnkuva täytyy selvittää etukäteen perusteellisesti, ettei se johda siihen (kuten minulla) ,että joutui tekemään töitä, jotka eivät edes kuuluneet työhön!!! Siitäosaltaan stressijaloputon kiire.