te joilla on hyväntuoksuinen koti ja tuoksutte hyvältä...
Mistä se tulee? Onko se joku huuhtelu tai pesuaine?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei polteta sisällä vain parvekkeella. Tykkään siivota.
Tupakoivat ihmiset ei tuoksu hyvälle vaikka katolla polttaisi.
Ei kannata selittää heille, sillä tätä asiaa he eivät tule koskaan hyväksymään tai ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä auttaa pahanhajuiseen kotiin on viemäreiden puhdistus koko talossa/asunnossa.
Eli levität niihin kunnolla ruokasoodaa ja kaadat päälle kunnolla etikkaa, annat olla jonkin aikaa ja sitten huuhtelet pois kuumalla vedellä.
Melkein aina paha haju johtuu viemäreistä ja se tarttuu hiuksiin/ihoon/vaatteisiin. Toi etikkasoodajuttu poistaa hajut ainakin viikoksi.
Täällä oli hyvä ohje joskus lavuaariin liittyen, hiukan astianpesuainetta anna vaikuttaa ja kuumaa vettä hetken päästä, auttoi kun oli tukkeentunut.
Etikkaa lasipulloon korkki auki, keittiössä.
Kämppään saa kivaa tuoksua helpoilla kikoilla:
Tuuleta ja hommaa raikastimia. Enkä nyt tarkota mitään raidin sukulaisia, vaan esimerkiksi tuoksuöljyt ja tuoksuvahat joita saa "puhtaissa" tuoksuissa.
Jos oma ominaistuoksu ei ole mukava, voi etsiä miedon mieluisen hajusteen.
Kannattaa hankkia vauva. Koko koti tuoksuu sen jälkeen ihanalta vaavilta!
Omo.
Tai nyt olen kohta puoli vuotta käynyt läpi muita pesu-, ja huuhteluaineita, mutta ei ole ainakaan vielä löytynyt yhtä hyväntuoksuista.
Vierailija kirjoitti:
Omo.
Tai nyt olen kohta puoli vuotta käynyt läpi muita pesu-, ja huuhteluaineita, mutta ei ole ainakaan vielä löytynyt yhtä hyväntuoksuista.
Hyvä vitsi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omo.
Hyvä vitsi vai?
No ei oikeastaan, mutta kirjoitin sen kyllä siksi että Omoa haukutaan palstalla.
Bioluvil on ihan ok myös.
Kyllä se hyvä ja raikas tuoksu lähtee ihan perus hygienian hoidosta. Ja nimenomaan koko perheen. Päivittäinen suihku, hammaspesut aamuin illoin, puhtaat vaatteet. Koti ja sen tekstiilit pestään ja siivotaan säännöllisesti. Ei ole rakettitiedettä, mutta vaatii toki viitseliäisyyttä.
Ehkä yksi OIKEA neuvo löytyy koko keskustelusta yllättäen kun kyse tuoksuista. Sit on nää "mä pesen hampaat joka päivä ja käyn suihkussakin" hahahaa
En tiedä mitä ap haki, minua kiinnostaisi kyllä tietää millä sellaisen erityisen hyvän tuoksun saa, täällä ei nyt porukka taida ymmärtää mistä kyse, ei kaikissa siisteissä ahkerasti siivotuissa kodeissa tunnu sellaista. Sitä ei itse haista tietenkään joten moni taitaa luulla että juuri omassa kodissa tuoksuu nimenomaan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kämppään saa kivaa tuoksua helpoilla kikoilla:
Tuuleta ja hommaa raikastimia. Enkä nyt tarkota mitään raidin sukulaisia, vaan esimerkiksi tuoksuöljyt ja tuoksuvahat joita saa "puhtaissa" tuoksuissa.
Jos oma ominaistuoksu ei ole mukava, voi etsiä miedon mieluisen hajusteen.
Miten sellaista tuoksuvahaa käytetään?
Mä taidan tietää mitä ajatte takaa.Se on joku pesuaine.Itse en kyllä siitä tuoksusta pidä.Mutta jos kaikki pestään vaatteet, tekstiilit ym.sillä niin toki koti tuoksuu sille.Joku perus bioluvil tai muu.Andy yleispuhdistusaineen tuoksu tuo myös sellaisen tosi pestyn tuoksun kotiin.Siitäkään en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Luomutuotteet ja luonnolliset huonetuoksut :)
Luomutuotteet haisevat yleensä yrteiltä ym eivät ylellisiltä.
Mun mielestäni se ihanin tuoksu on neutraalin puhdas koti (siis tuoksuttomat pesuaineet) ja joku mauste siihen päälle. Sen saa siivoamalla ja tekemällä lopuksi pikkuleipiä.
Tämä, itse seurustellut myös miehen kanssa, joka ei niin peseytymisestä välitä, ärsyttävää ja ällöttävää. Turhauttavaa on neuvoa aikuista miestä, että josko nyt kulta kävisit suihkuissa ja vaihtaisit kalsarit, kun 3 päivää kuitenkin jo viimeisestä kerrasta . Vaihtoon meni, muutoin hyvä mies.