Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kamalan huonossa parisuhteessa enkä pääse siitä irti... Olen aivan masentunut ja itsetuntoni on nollassa.

Tuomittu
14.09.2017 |

Pelkään tulevani hulluksi, oikeasti pelkään että sairastun tämän suhteen takia.
Olen miehen kanssa jolle kaikki, siis KAIKKI mitä pyydän on liikaa.
Ei halua muuttaa yhteen...ei siedä minulle tärkeitä asioita, mollaa puheitani, ei esittele perheelleen...mikään ei muutu koskaan! Silti ei päästä minua tästä suhteesta pois vaan kaunopuheillaan saa minut jäämään kerta toisensa jälkeen. Olen niin rikki, koko ajan masentunut, itsetuntoni on nollassa, mies ei koskaan kehu vaan aina mollaa vaan ja lyttää!
Miten tästä voi edes selvitä? Miten pääsisin irti? Oikeasti haluaisin päästä pois tästä mutta ei ole voimavaroja siihen :'(
Vertaistukea kellään antaa?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittu kirjoitti:

Ei halua muuttaa yhteen...ei siedä minulle tärkeitä asioita, mollaa puheitani, ei esittele perheelleen...mikään ei muutu koskaan! Silti ei päästä minua tästä suhteesta pois vaan kaunopuheillaan saa minut jäämään kerta toisensa jälkeen. Olen niin rikki, koko ajan masentunut, itsetuntoni on nollassa, mies ei koskaan kehu vaan aina mollaa vaan ja lyttää!

Miten tästä voi edes selvitä? Miten pääsisin irti? Oikeasti haluaisin päästä pois tästä mutta ei ole voimavaroja siihen :'(

Siis ette asu yhdessä? Sitten se on helppoa.Se mieshän ei rakasta sinua lainkaan.

Ilmoitat  vaikka  puhelimitse että olet nähnyt tarpeeksi, kiitos ja hyvää loppuelämää. KIellät ottamasta yhteyttä.

Sen jälkeen estät hänet joka kanavassa ja otat yhteyttä lähimpään kriisikeskukseen jossa voit käydä pari kertaa purkamassa mieltäsi. Suosittelen terapiaa koska olet jostain syystä suhteessa josta et saa muuta kuin mielipahaa muttet siltikään ymmärrä puhaltaa peliä poikki. Sinun pitää löytää syy siihen että annat miehen kohdella itseäsi kaltoin ja hyvin usein se  syy löytyy lapsuudesta. Älä  aloita uutta suhdetta ennenkuin  olet voimaantunut.Siihen voi  mennä vuosia.

Vierailija
22/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt hyvin äkkiä. Täällä joku ääliö kehottaa sua hakeutumaan psykiatriselle sairaanhoitajalle terveyskeskukseen??? Hei haloo! Ethän sinä ole hoidon tarpeessa.

Ks. vielä tämän viestin ensimmäinen lause ja LÄHE MENEE!!!

Suinä et taida ymmärtää ap:n tilannetta. Masennus ei  poistu sillä että lähtee menemään silloin kun se estää lähtemisen. Kriisiapua  ja jatkohoitoa ap tarvitsee selvittääksen miksi pysyi tuossa suhteen kuvatuksessa jottei  se syy aiheuttaisi sitä että hän toistuvasti  löytää itsensä vastaavista suhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisihoitoa siihen, että seurustelee nuijan kanssa? Säästetäänkö nuo kriisihoidot niille, joilla on oikea kriisi.

Ap on kynnysmatto. Nainen, joka ilmeisesti kokee itsensä paremmaksi miehen kautta. Nyt vaan ei ole hyvä mies, ainakaan sellainen joka ottaisi naisen vakavasti ja haluaisi sitoutua.

Näitähän riittää. Nyt sitten joko jättää tai ottaa. Kokonaanhan ei miestä näytä saavan, joten käyttöönhän voi itsensä antaa.

Voi myös ryhdistäytyä, hankkia sisältöä muualta kun parisuhteesta ja sen jälkeen hakea mies, joka tykkää takaisin, sillee oikeesti.

Vierailija
24/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomittu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihan fiksukin ihminen voi ajautua huonoon suhteeseen. Ilmeisesti jokin sussa yrittää nyt edelleen miellyttää miestä, vaikka pahaa tekee. Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä ja väitän, että mitään vikaa ei ole nyt sussa kuin tämä miellyttämisenhalu ja varmaan tarve tulla rakastetuksi. Tuolla miehellä on paha olla ja hän purkaa sitä sinuun. Älä ota siitä itseesi. Vika ei ole sinussa vaan hänessä. Häntä tuntematta on vaikea sanoa mikä häntä vaivaa, mutta veikkaisin tyypin olevan kylmä ja narsistipiirteinen kun taas sinussa on liikaa kilttiä tyttöä joka salaa haluaisi muuttaa miehen paremmaksi. Siksi todennäköisesti roikut edelleen suhteessa, koska toivot hänen muuttuvan paremmaksi. Tämä toive voi olla alitajuinen.

Katso häntä rehellisin silmin. Mitä näet? Lue aloituksesi. Mitä kerroit meille suhteestasi? Kerroitko mitään hyvää? Epäilen, että et kykene vielä tiedostamaan miten vahingollinen suhde oikein on. Millainen miehen perhemalli muuten oli? Valehteleeko mies muuten? Onko suhteessa mitään hyvää? Mitä saat suhteelta? Kysele itseltäsi kysymyksiä ja selvitä vastauksia. Voit hakeutua vaikka kunnallisen psykiatriselle sairaanhoitajalle juttelemaan, koska sinne on helppo päästä ja tarvitsisit pientä konsultointia ammattilaisen kanssa.

Jatkan. Tarkoitin ilman muuta sitä, että jätä hänet. Sun olisi hyvä vain itsesi takia miettiä näitä kysymyksiä jotta voisit tervehtyä tällaisesta parisuhdemallista. Vaarana kun on, että vaikka pääset tästä tyypistä tapaat taas samanlaisen ja taas samanlaisen ja taas samanlaisen...siksi se aivotyö pitäisi tehdä, jotta pääsisit kokonaan irti liiasta miellyttämisenhalusta. Odotat mieheltä jotain jonka pitäisi huokua itsesi sisältä. Hyvä juttu on, että sulla on jo oma kämppä. Pidä siitä kiinni. Se on etu moneen samassa tilanteessa olleeseen nähden.

Miehessä on tosiaan myös paljon hyvää, ja senkin takia varmaan vaikeaa päästää irti.

Hän on fiksu, itsenäinen, komea, ja erittäin uskollinen. Luotan häneen 100%, välillämme on todella vahva luottamus muutenkin!

Mutta tuntuu kuitenkin että haluamme eri asioita, hän ei halua suunnitella tulevaisuutta niinkuin minä, vaan elää hetkessä..

Ja tuo perheelle esittely...ei tapahdu vaikka ollaan melkein kaksi vuotta seurusteltu, yhteenmuuttoa ei halua, väheksyy asioita jotka ovat minulle tärkeitä.. Lepertelee minut aina takaisin mutta suhteessa mikään ei silti etene koskaan...olen niin väsynyt :(

-ap

Ap, fiksu mies EI käyttäydy kuten miesystäväsi. Ei koskaan eikä  missään tilanteessa solvaa ja mitätöi rakastaan eli sinä et ole hänelle rakas.Enkä  oikein usko että hän on uskollinenkaan, valitettavasti. Tee itsellesi palvelus ja lopeta suhde jossa olet ihan vääristä syistä. MItä hyötyä on miehen itsenäisyydestä ja komeudesta jos hän kohtelee sinua kuin biojätesäkkiä? Vain teot merkitsevät, sanat pettävät.Sanojaan hän ei teoillaan vahvista.

Vierailija
25/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kriisihoitoa siihen, että seurustelee nuijan kanssa? Säästetäänkö nuo kriisihoidot niille, joilla on oikea kriisi.

Ap on kynnysmatto. Nainen, joka ilmeisesti kokee itsensä paremmaksi miehen kautta. Nyt vaan ei ole hyvä mies, ainakaan sellainen joka ottaisi naisen vakavasti ja haluaisi sitoutua.

Näitähän riittää. Nyt sitten joko jättää tai ottaa. Kokonaanhan ei miestä näytä saavan, joten käyttöönhän voi itsensä antaa.

Voi myös ryhdistäytyä, hankkia sisältöä muualta kun parisuhteesta ja sen jälkeen hakea mies, joka tykkää takaisin, sillee oikeesti.

Sinä kommentoija et selkeästikään tajua mistä on kyse. Minä  tajuan ja siksi suosittelen keskusteluapua.

Ap ei ole eka eikä  viimeinen jolle käy noin.

Vierailija
26/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joko varattu tai häiriintynyt tai molempia.

Saatat masentua tai mennä raiteiltasi erossa, mutta sitten toivuttuasi alkaa uusi elämä. Miehen kanssa paha olo on pysyvä vieras.

Vierailija
27/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomittu kirjoitti:

Siis ette asu yhdessä? Sitten se on helppoa.Se mieshän ei rakasta sinua lainkaan.

Ilmoitat  vaikka  puhelimitse että olet nähnyt tarpeeksi, kiitos ja hyvää loppuelämää. KIellät ottamasta yhteyttä.

Sen jälkeen estät hänet joka kanavassa ja otat yhteyttä lähimpään kriisikeskukseen jossa voit käydä pari kertaa purkamassa mieltäsi. Suosittelen terapiaa koska olet jostain syystä suhteessa josta et saa muuta kuin mielipahaa muttet siltikään ymmärrä puhaltaa peliä poikki. Sinun pitää löytää syy siihen että annat miehen kohdella itseäsi kaltoin ja hyvin usein se  syy löytyy lapsuudesta. Älä  aloita uutta suhdetta ennenkuin  olet voimaantunut.Siihen voi  mennä vuosia.

Jep, tollanen suhde vaan täytyy katkaista kerrasta leikaten. Siihen ei keskustelu ja neuvottelut auta, mies saa muuten sun pään aina käännettyä ja puhuttua ympäri. Te olette molemmat läheisriippuvaisia. Mies ei halua sitoutua, sä koet pahaa oloa ja silti kumpikaan ei päästä irti. Tollaset suhteet on ihan sairaita.

Mä olin tollasessa suhteessa ja miehen otteessa 10 vuotta. Kolme vuotta oon ollut yksin ja koko tämä aika on mennyt erosta toipumiseen, ei oo uutta miestä löytynyt mut valtava taakka pudonnut harteilta. Nyt sentään kaikki on mahdollista. Ja kun on saanut omat elämänohjansa takaisin omiin käsiinsä, ei tässä enää ajattele "en ikinä enää löydä uutta miestä" kuten mäkin koko suhteen ajan ajattelin. Tää oli ilman sitä paskaa suhdetta on vaan niin ihana, vaikkei uutta miestä löytyiskään ikinä.

Vierailija
28/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantien tuosta suhteesta pois ennenkuin sairastutat itsesi. Kaksi vuotta jos jo jatkunut niin tuskin tulee käytös muuttumaan parempaan ainakaan. Haluat siis muuttaa yhteen mutta mies ei vielä vai ei lainkaan? Onko teillä mitään yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia?

Vierailija
29/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Miksi haluaisit jo muuttaa yhteen? Mielestäni parempi antaa suhteen kehittyä rauhassa ja vasta sitten muuttaa yhteen,ei tuo 2 vuotta vielä niin pitkä aika ole :) Miehen mielestä suhteenne ei ehkä ole vielä yhtä vakaalla pohjalla kun sinusta jos ei ole suostuvainen esittelemään perheelleen, onko hän tavannut jo sinun perheesi?

Vierailija
30/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse vertaistukea vaan ERON. Älä hyvä nainen suostu kynnysmatoksi jollekin miehelle joka ei ota sinua tosissaan. Itsehän jo sanot voit huonosti, joten nyt riuhtaise itsesi irti tuollaisesta suhteesta millä ei tulevaisuutta.

Vierailija
31/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot,että kaikki mitä pyydät on liikaa? Oletko varma ettet vaadi itse liikoja ja ahdista miestä nurkkaan? Mitä tarkalleen olet pyytänyt mitä et saa? Mitä itse teet suhteenne eteen?

Vierailija
32/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,kuulostaa erittäin paskalta tuo suhde. Lähde ja välit poikki täysin. Sairasta tuommoinnen lepertely,että saa pidettyä. Miten lie onnistuu edes...

Vierailija
33/43 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän rikkaampi kuin sinä?

Älä koskaan luota mieheen, ap.

Miehet ovat ailahtelevaisia ja tunteidensa vietävissä,

he jahtaavat aina lopulta rahaa.

Miehen aikeena on aina rikastua joko naiselta suoraan varastamalla tai hyväksikäyttämällä häntä:

olet ilmainen lapsenpiika,

kunnes saat lähteä pois,

kaikki omaisuus on miehen nimissä.

Hän keräsi huolellisesti rahaa itselleen, kun sinä kasvatit hänen lapsensa ja hoidit hänen kiinteistöään.

Varo tätä.

Ole onnellinen, ettei hän halua muuttaa yhteen.

Vierailija
34/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se lirkuttelee kaunopuheisesti?

"Olen sanonut niin, koska pelkään herkkyyttäsi ja tarkkanäköisyyttäsi..." Ym jäätävää scheissea.

T. Naistenmies

Vierailija
35/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä haluaröt yhteen muuttaa tuollasen paskakasan kanssa

Vierailija
36/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan yhdeltä tuntemaltani mieheltä. Ei halua sitoutua, vaikka on jo vuoden ajan tapaillut erästä naista. Tai ainakin puhuu tästä vähättelevästi, eikä anna tälle ihmiselle mitään asemaa. Samalla hänellä on tosi monta naispuolista ystävää, jotka ovat "vain ystäviä". Lirkuttelee kaikille, tekstailee ja antaa ymmärtää, että on kauhean kiinnostunut. 

Ei ymmärrä, että tällainen käytös satuttaa muita ihmisiä.   

Vierailija
37/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vähän jabbaa.

-Jari

Vierailija
38/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut roikkuvat surkeissa suhteissa...

Vierailija
39/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista :(

Vierailija
40/43 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot