'Stalkkaatteko' Tinder-mätsinne etäisyyden muuttumista?
Päivittyykö sijainti aina kun sovellus avataan, vai muutenkin?
Olen tavannut erään mätsini kerran, ei vaihdettu vielä numeroita. Eilen illalla myöhään oli 20km kauempana kuin normaalisti, ja tänään 100km päässä. Ei ole kuitenkaan maininnut mistään reissusta tms
Kommentit (21)
Minä käyn usein matchini kolmiomittaamassa, että missä asuu. Eli ajan autolla tiettyyn suuntaan ja käytän puhelinta tovin lentotilassa, yhdistän ja tarkistan lämpenikö vai kylmenikö kilometrit.
Stalkkasin kerran. Tämä mies väitti olevansa kotona, mutta olikin yli 50 km päässä sieltä.
Mun ainoa Match asuu 260 kilometrin päässä enkä edes ymmärrä miten tän signaali yltää niin kauas.
Hyi! Tuollaisia sitä joutuu kohtaamaan Kinderin ihmeellisessä maailmassa.
Mä onnistuin selvittämään matchini kaupunginosan tarkkuudella. Kiitos etäisyysmittauksen. Harmi vaan että lähempänä tuli vain että alle 1km, ei ilmoittanut tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnistuin selvittämään matchini kaupunginosan tarkkuudella. Kiitos etäisyysmittauksen. Harmi vaan että lähempänä tuli vain että alle 1km, ei ilmoittanut tarkemmin.
Mun mätsin näyttää että olisi alle kilometrin päässä, vaikka oikeasti on 3km päässä. Tiedän siis missä asuu ja on varmasti kotona.
Toivottavasti kaikki noi asuinpaikan selvittelijät on vain trolleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mätsin näyttää että olisi alle kilometrin päässä, vaikka oikeasti on 3km päässä. Tiedän siis missä asuu ja on varmasti kotona.
Oletko varma että itse olet siellä missä kuvittelet olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa olisikin. Ite jouduin fyysisen stalkkerin uhriksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa niin.
kuka ihmeen autisti luulee että kukaan olisi mitään tilivelvollinen mistään jonkun matchin ja yhden tapaamisen perusteella??
-m
Kyllä. Ajelen autolla ympäriinsä ja selvitän missä asuvat.
Jos tapaillaan niin todellakin stalkkaan. Lähtökohtaisesti en luota ihmisiin.
Treffikahvilan edessä kannattaa ottaa matchin auton rekkari ylös. Siitä voi olla apua.
Vierailija kirjoitti:
Treffikahvilan edessä kannattaa ottaa matchin auton rekkari ylös. Siitä voi olla apua.
Todellakin, mulla on pitkä lista eri taksien rekkareita. Jää sika kiinni vielä!
Kyllä mä katselin joskus niitä vaihtuvia kilometrejä. Eiköhän se ole aika inhimillistä. Eri asia sitten, millaisia johtopäätöksiä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Jää santaderin piuhalla kelkkovat pellet välittömästi kiinni.
Jonkun random mätsin kilometrit ei koskaan kiinnostaneet mutta siinä kohtaa kun mietin että joko tässä voisi koko tilin kohta poistaa niin myönnän käyneeni joskus tsekkaamassa tilanteen... Minusta se oli ihan luonnollista epävarmuutta tinder-suhteen alkuaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mätsini näyttää, että olisi alle kilometrin päässä, vaikka oikeasti on 3km päässä. Tiedän siis missä asuu ja on varmasti kotona.
Tinderin/jne. etäisyydet on tarkoituksella epätarkkoja, jotta ihmiset saisivat paremmin olla rauhassa ei toivotuilta ihmisiltä.
Voi jestas. Poista sovellus ja tee jotain normaalia.