Olen 25-v nainen jota kiinnostaa vanhemmat miehet. Kysyttävää?
Oleellinen tuli ilmi.
Kysy rohkeasti mitä vain, vastaan mahd. rehellisesti kaikkiin fiksuihin kysymyksiin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteesi isääsi oli huono eikö niin? Hän ei pahemmin noteerannut sinua ja nyt haet hyväksyntää vanhemmilta miehiltä.
Tämä on aika hauska juttu, nimittäin aina joku vetää tämän kortin esiin. Miksi?
Onko se niin epänormaalia tykätä siitä "normista" poikkeavasta?
Suhteeni isääni on ollut aina todella hyvä, ei mitään ongelmia. Parempaa isää ei voisi löytää.
Eli ei ole mikään huono suhde isääni, jonka takia olisin "tälläinen". :D
Siksi, että tämä huomattavan usein on syynä.
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhojen kanssa olet harrastanut seksiä? Millaista oli vrt oman ikäisiin?
Ollessani 19-vuotias, harrastin aktia erään miehen kanssa joka silloin taisi olla 41.
Tykkäsin kovasti, tiesi kyllä mitä teki. Nyt tämän ikäisenä, "vanhin" taitaa olla 45.
En vaihtaisi oman ikäiseen milloinkaan.
Vanhemmat miehet tietää mitä tekee, ottaa huomioon, eikä hosu niinkuin ikäiseni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanhojen kanssa olet harrastanut seksiä? Millaista oli vrt oman ikäisiin?
Ollessani 19-vuotias, harrastin aktia erään miehen kanssa joka silloin taisi olla 41.
Tykkäsin kovasti, tiesi kyllä mitä teki. Nyt tämän ikäisenä, "vanhin" taitaa olla 45.
En vaihtaisi oman ikäiseen milloinkaan.
Vanhemmat miehet tietää mitä tekee, ottaa huomioon, eikä hosu niinkuin ikäiseni.
AP
Joopa joo. Uskotaanhan me.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti mies ja nimenomaan vanhempi mies. Äh, älä vaivaudu, kaikki tietää vastauksen.
Ei, en ole mies :D Mun mielestä on huvittavaa, että jotkut miehetkö oikeasti(ko?) tekee niin, että esittää täälä olevansa nainen? Siis what :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys. Minkä takia teet näitä lähes identtisiä aloituksia tänne jatkuvalla syötöllä, ja sitten poistat ketjusta kommentit, jotka eivät sinua miellytä?
Noniin, ja tämä mua sitte v*tuttaa. Tämä on ENSIMMÄINEN aloitukseni pitkiin aikoihin yhtään mistään.
Jos joku idiootti täälä on tehnyt samanlaisen (?) alotuksen, ei se ole minun vikani.
Ihan oikeasti, en tiedä edes kenestä puhut? Ja kaikenlisäksi, en ole poistanut ainuttakaan kommenttia?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa sinusta? Miten vanhoista olet kiinnostunut? Miksi olet kiinnostunut vanhemmista miehistä?:D
Kuvaa en ymmärrettävästi halua laittaa. Olen kaunis, ruskeasilmäinen ja tukkani on vaalea sekä tumma.
Vastasin numerolle 2, miksi olen kiinnostunut vanhemmista miehistä. Mutta, lyhyesti, charmi, karismaattisuus, elämänkokemus ja ovat ehdottomasti parempia sängyssä :)
AP
Et keksinyt kumpi olisit, blondi vai brunette, niin ajattelit kokeilla molempia?
Ei niinkään, juureni on tumma ja muuten vaalea. Eli ikäänkuin liukuvärjätty. Tai ainakin nyt kun juurikasvu on niin pitkällä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteesi isääsi oli huono eikö niin? Hän ei pahemmin noteerannut sinua ja nyt haet hyväksyntää vanhemmilta miehiltä.
Tämä on aika hauska juttu, nimittäin aina joku vetää tämän kortin esiin. Miksi?
Onko se niin epänormaalia tykätä siitä "normista" poikkeavasta?
Suhteeni isääni on ollut aina todella hyvä, ei mitään ongelmia. Parempaa isää ei voisi löytää.
Eli ei ole mikään huono suhde isääni, jonka takia olisin "tälläinen". :D
Siksi, että tämä huomattavan usein on syynä.
Okei, varmasti pitää paikkansa. Ei kyllä mun kohdallani :)
AP
Olen vanhempi mies joka tykkää nuorista naisista...olenko outo limainen pervo?