Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuotesi kohokohta sanotaanko nyt tähän asti!

Vierailija
14.09.2017 |

Ollaanpa positiivisia ihmisiä ja mietitään näin syyskuun kunniaksi mitä hyvää juuri sinun elämässäsi on tänävuonna tapahtunut! Mistä olet kiitollinen.

Itse olen kiitollinen avomiehestäni ja siitä tiedosta että meistä on tulossa perhe!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin kerättyä niin paljon rohkeutta, että uskalsin lähteä suhteesta, jossa minua kohdeltiin huonosti.

Vierailija
22/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa dorkalta, mutta; sain nurmikon kylvettyä😊 Pari kuukautta sitten aloitettiin pihan raivaaminen ja olen erittäin tyytyväinen, että ensvuonna voidaan viettää aikaa omalla pihalla lapsen kanssa ilman pelkoa orapihlajan piikeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Minulla on ollut aika tasainen vuosi, joten kohokohtaa vaikeahko löytää. Sanotaan, vaikka se, kun pääsin pitkästä aikaa kuulemaan suosikkiartistiani ihan livenä.

Vierailija
24/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin sisään sihteeriopistoon!

Vierailija
25/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vuosi ollut, ehkä jopa elämäni vaikein. Siitä huolimatta sain opintoni loppuun ja vieläpä puoli vuotta etuajassa.

Vierailija
26/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesän aikana kaksi kertaa miestä, johon olen ollut enemmän ja vähemmän ihastunut jo useita vuosia. Hän asuu toisella puolen suomea niin näemme harvakseltaan. Viisi yhdessä vietettyä yötä, unohtumattomia. Seuraavat kaksi kertaakin on jo sovittu syksylle ja alkutalveen. Rakkaus! Hyvänä kakkosena opiskelupaikka arvostetussa amkissa.

Vierailija
27/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain taivutettua vasemman käteni sormet melkein nyrkiksi. Kuulostaa itsestäänselvyydeltä, mutta ei ole ollut sitä minulle viimeiseen kahteen vuoteen. Olin pahassa onnettomuudessa ja muun muassa vasemman käden toiminta ollut sen jälkeen lähes olematonta. Nyt se alkaa vihdoin osoittaa toipumisen merkkejä.

Vierailija
28/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tavoite joka vuodelle on että edes kerran istoaa seksiä jostakin suunnasta ja tänä kesänä se sitten tapahtui!

Nyt on hyvä suunnata katseet kohti ensi vuotta!

Vierailija
29/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voitin maaliskuussa lähes 200 000 euroa lotossa. Sain ostettua pienen kaksion asunnon ja nyt ei ole enää työttömänä niin tiukkaa kun ei tarvitse maksaa 600 euron vuokraa. 

Vierailija
30/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloman alkaminen

Vierailija
31/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäloma ja siihen liittyvä lomamatka ja uusi vene.

Vierailija
32/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohokohtia oli kun lapseni valmistui koulusta ja saanut alalta työpaikan 😊 Siis oli kivinen tuo opintie😄

Vierailija
33/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin alkuvuodesta viinilasin äärellä pitkäaikaisen ystäväni kanssa ja yhtäkkiä tajusin rakastavani häntä. Ystäväni tajusi samalla hetkellä rakastavansa minua. Olimme puhuneet ihan arkisista asioista ja sitten yhtäkkiä...

Siitä hetkestä asti olemme olleet yhdessä. Elämäni mies olikin ollut kaikki nämä vuodet jo vierelläni.

Vierailija
34/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritin ajokortin ja sain oman auton käyttööni :)

Vierailija
35/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuotta haaveilin eräästä tietystä ammatista. Pari vuotta sitten tuli elämässä tilaisuus lähteä opiskelemaan ja tänä keväänä valmistuin :-) työpaikka oli tiedossa jo ennen valmistumista (kiitos hyvin hoidettujen työharjoittelujen) ja kaksi viikkoa kolun loppumisen jälkeen pääsin tekemään töitä haaveeni ammatissa.

Vierailija
36/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuoden yrittämisen jälkeen plussa raskaustestissä tammikuussa, se varsinainen kohokohta eli syntymä vielä hetken odotuttaa :)

Kiva ketju!!

Vierailija
37/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin unelmieni miehen jonka kanssa olen nyt onnellisessa suhteessa

Vierailija
38/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut vähän hankalaa miehen kanssa viimeaikoina, varsinkin kun minulta poistettiin kohtu viimevuonna ja masennuin koska jäimme lapsettomiksi jne. Mutta mies on ollut kokoajan tukena ja jotenkin nyt kesällä tajusin että varmasti tulee olemaan tukena jatkossakin. Se oli hyvä oivallus ja olen pitkästä aikaa onnellinen, en enää jaksa surra lapsettomuutta vaan ollaan suunniteltu kaikkea muuta tulevaisuuteen, esim pari kaukomatkaa ensitalveksi. Sain myös ihanan kummilapsen pari viikkoa sitten, häntä aion helliä paljon tulevaisuudessa. 

N32

Vierailija
39/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsenlapsi syntyi. Tomera poika. Aivan ihana kaveri.  :)

Vierailija
40/61 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kiva työpaikka vuoden alussa. Yllättäen iskenyt ihastus, vaiika suhdetta siitä ei tulekaan. Pystyn näemmä yhä ihastumaan ja haluamaan parisuhdetta. Hyvän ystävän sain hänestä.