Itku IL-lehdessä kannatti: helsinkiläistyttö 9v saa lahjoituksena uuden veneen
http://www.is.fi/viihde/art-2000005367499.html
En löytänyt edellistä ketjua, mutta näinhän täällä arveltiin tapahtuvan.
Mitähän minä olisin vailla.....
Kommentit (9)
Minulta varastettiin 100 jalan moottorijahti, byääääh! koko kesän olin säästänyt siihen pullorahoja.
m45
Oksettava ilmiö...
Tuollaista perhettä ei pitäisi ulkopuolisten tukea eikä keitään mediassa valittajia.
Olisivat itse menneet keräämään pulloja ja ostaneet tytölle uuden veneen. Ja vähän ihmetyttää, ettei edes kotivakuutusta ole lapsiperheessä.
Ihme että Valtteri ei ole ollut pitkiin aikoihin kinuamassa uutta pyörää.
Vierailija kirjoitti:
Ihme että Valtteri ei ole ollut pitkiin aikoihin kinuamassa uutta pyörää.
Kai neekerikortin pelaamisessakin on joku aikasääntö.
Vierailija kirjoitti:
Oksettava ilmiö...
Tuollaista perhettä ei pitäisi ulkopuolisten tukea eikä keitään mediassa valittajia.
Olisivat itse menneet keräämään pulloja ja ostaneet tytölle uuden veneen. Ja vähän ihmetyttää, ettei edes kotivakuutusta ole lapsiperheessä.
Tytön vene oli pelkkä pelastusväline isäpapan ison veneen perässä. Isäpapalla on varaa kyllä isoon veneeseen mutta tytön paatti pitää huomiokerjätä lehdissä...
Vierailija kirjoitti:
http://www.is.fi/viihde/art-2000005367499.html
En löytänyt edellistä ketjua, mutta näinhän täällä arveltiin tapahtuvan.
Mitähän minä olisin vailla.....
Ei sulle mitään anneta. Mutta lapsen kautta voi kinuta kaikenlaista. Sehän noissa jutuissa on aina takana, että saataisiin uusi. Tainnut yksi leipurikin kadota, kun ei ole enää lapsen ikäinen.
Harmi kun olen lapseton. Tarvitsisin uuden jääkaapin. Työttömänä ei ole varaa ostaa uutta tällä hetkellä. Lapsen avulla voisi sepittää nyyhkytarinan iltalehdessä, miten lapsi joutuu syömään pelkkiä kuivaruokia. Maitoakaan ei voi ostaa, koska se happanee. Jääkaappeja tulvisi ovista ja ikkunoista sen jälkeen.
"Ehdin hieman selailla samantyylisiä veneitä, niiden hinnat pyörivät muutamassa tuhannessa eurossa. Sellaisen varmaankin hankimme, yrittäjä päättää."
**tun kädettömät. Tori.fi:sta saa tytölle ihan vastaavan putputtimen muutamalla satasella.