Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mummot ja anopit inhoavat kun vauvan äiti nukkuu päiväunia?

Vierailija
14.09.2017 |

Minulla on vauva ja yöt ovat todella rikkonaisia. Saatan yössä herätä jopa 30 kertaa (ranneke seuraa unirytmiä). Aamulla olen väsynyt. Vauvan kanssa kahdestaan ollessa nukun päiväunet ja jaksan paremmin.

Olen huomannut että oma äitini ja anoppi eivät voi sietää sitä että nukun keskellä päivää pienet päiväunet. Pitäisi kuulemma tehdä kotitöitä senkin aikaa. Jaksan levänneenä tehdä tarvittavat kotihommat nopeammin kuin puolikuolleena. Naapurissa asuva anoppi on nyt ottanut tavaksi soittaa päiväunisikaan klo 11-13 tai jos en vastaa niin tulka soittamaan ovikelloa tai koputtamaan ikkunaan! Äitini asuu kauempana ja yöpyy meillä käydessään. Päiväuniaikaan hiipii makuuhuoneeseen ja herättää minut jalasta ravistelemalla. Ottaa oikein varpaista kiinni ja heiluttelee. Raivostuttavaa!
Monet kerrat sanonut että antakaa herrantähden nukkua mutta paapattavat että ei tarvi kokopäivää maata sängyssä. No hui 1.5 tunnin päiväunet vie rappion tielle.

Mitä tämä oikein on? Mikä noita vanhoja mummoja vaivaa? Meillä on siisti koti, pyykit pesty, ruokailut säännölliset. Ulkoiltu x 2 päivässä ja käydään vauvakerhossa. Normaali keskiluokkainen perhe joten mitään huolen aihetta ei todellakaan ole.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa ärsyttävältä!

Vierailija
2/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katkaiset kyllä justiinsa kaiken yhteudenpidon vähäksi aikaa. Minä soittaisin poliisit jos joku koputtelisi nurkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kateellisia sulle kun eivät itse voineet nukkua vaikka väsytti.

Vierailija
4/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti mitä käytöstä. Teet selväksi että koputtelu ja ovikellon soittaminen loppuu. Ihan järjetöntä tuollainen.

Vierailija
5/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttamattomia ja tietämättömiä naisia, ei se ikä vaan tieto.

Vierailija
6/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, jos väsyttää. Hoitaa nyt koti, tehdä ruoat, käydä vauvakerhossa ja ravata pienen vauvan kanssa kaksi kertaa päivässä ulkona ja heräillä puolen tunnin välein öisin.

Me käytiin yleensä kerran päivässä ulkona, ihan vauvana ei käyty välttämättä kertaakaan, vaan työnsin vauvan parvekkeelle nukkumaan. Sitten minä löhöilin niin paljon kuin huvitti, selasin nettiä ja söin. Ruokaa tehtiin yleensä useammaksi päiväksi kerralla tai jos ei jaksanut söin eineksiä ja pitsaa. Joskus saatoin siivoillakin, jos yöllä oli saanut nukkua esim. neljä tuntia. Yleensä koti oli aika kaaos, mutta illalla ja viikonloppuisin ehti siivoilla, kun mies oli kotona. Vauvakerhoissa ei käyty ollenkaan.

Tosin meillä ei kukaan käynyt tekemässä odottamattomia tupatarkastuksia ja sain elää ns. pellossa, juuri niin kuin itse itselleni parhaaksi katsoin. Ei tarvinnut kiillotella sädekehäänsä ketään varten. Nyt lapsi on jo koulussa, joka muuten sujuu erinomaisesti.

Onnea sinulle! Jos vaikka et laskisi niitä mummoja sisälle tai huutaisit heille kurkku suorana, että "menkää pois häiritsemästä minua!"?

Vierailija
7/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotain alkukantaista kaunaa ja kateutta.

Mulla tuli sisko mökille käymään ja hössötti laaten kanssa. Mitään aikuisten keskutelua ei voinut käydä koska lapset jne. Minä lähdin sitten ihan pokkana itsekseni lounaalle ja ulkoiluttamaan koirat. Siitä nousi ihan kaamea mekkala, että miten voin lähteä ihan itsekseni tuolla lailla.

Ja siis meidän lapset on 11 ja 13 joten ei heitä todellakaan tarvitse 24/7 vahtia, mutta jokin omituinen kyykytyskäsitys on sitkeässä. Äiti ei sais tehdä mitään helposti tai ainakaan itselleen.

Ja siis meillä ei ikinä kukaan ole auttanut lasten kanssa, kotona hoidettiin melkein kouluikään jne. Mutta niin vaan olen huono äiti nyt sitten.

Vierailija
8/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaivaa vahva mielikuvituksesi. Pieni vauva kun harvoin nukkuu niin tasarytmisesti, että sillä olisi tarkkaa päiväuniaikaa. Toiseksi 30 kertaa yössä herättävä vauva on sairas: tuo määrä kertoo jo jostain vakavasta häiriöstä, johon tulee puuttua, eihän se vauva saa levättyä lainkaan.

Vierailija
9/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää tunkeutumista, multa ois kyllä jo herunu muutana ärräpää molemmille. Tiedän että voi tuntua vaikealta mutta nyt asetat rajat. Käsittämättömän törkeää käytöstä molemmilta, anopilta ja äidiltäsi. Tarvitset ja ansaitset päiväunesi.

Vierailija
10/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi laittaa äitinsä järjestykseen ja sinä omasi.

Eivätkö mummot muista, että uni on kuin laittaisi rahaa pankkiin.

Terv. Mummo ja anoppi 63v

Vierailija
11/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä räjähtäisin kunnolla sillä samalla hetkellä, kun joku nappaisi minua varpaasta kiinni. Sillä hetkellä ei haittaisi vaikka vauvakin heräisi ja pelästyisi.

Jos ei sillä lopu se kiusanteko, niin sit saat heittää ne pihalle. Tai seuraavan kerran äitisi ollessa teillä herätät myös äitisi joka ikinen kerta kun heräät itsekin ja kiellät sitten nukkumasta päiväunia.

Se tekee jo mielellekin todella pahaa,jos ei saa edes paria tuntia nukkua päiväunia kun se kerran on mahdollista.

Vierailija
12/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä vaivaa vahva mielikuvituksesi. Pieni vauva kun harvoin nukkuu niin tasarytmisesti, että sillä olisi tarkkaa päiväuniaikaa. Toiseksi 30 kertaa yössä herättävä vauva on sairas: tuo määrä kertoo jo jostain vakavasta häiriöstä, johon tulee puuttua, eihän se vauva saa levättyä lainkaan.

.

Minä kyllä ymmärsin, että äiti herää 30x.

Vierailija
13/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet sanonut että irti minun jalasta ja antaa olla viimeinen kerta, kun tulette häiritsemään.

Vierailija
14/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne mummot siellä tekevät? Hoitavat lasta ja kotia puolestasi? Hengailevat sohvalla hoilottaen oopperaa, jotta et vain saisi ikinä nukkua ja varmistavat, että senkin pienen hetken, kun vauva nukkuu, kuuraat lattioita kuin tuhkimo?

Tämän on pakko olla provo. Ei kukaan anna mummojen tulla kylään joka päivä ilman, että mummoilla olisi jokin syy tulla käymään.

Vierailija
15/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valitettavasti mielikuvitusta. Olisipa.

Meillä kyllä vauva nukahtaa aamulenkin jälkeen joka päivä noihin ainoihin. Toiset päiväunet on iltapäivällä. Toisekseen se on minä joka herää yössä sen 30 kertaa, ei vauva.

Kännykkä on äänettömällä. Ovikello on kytketty pois päältä. Mummoille on sanottu hyvällä ja pahalla. Mies on keskustellut äitinsä kanssa ja kieltänyt soittamasta/käymästä. Ei tehoa. Poliisille nyt ei varmaankaan voi soitella? "Anteeksi voitteko hakea anopin pois pihalta, yritän nukkua.."

Vierailija
16/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole valitettavasti mielikuvitusta. Olisipa.

Meillä kyllä vauva nukahtaa aamulenkin jälkeen joka päivä noihin ainoihin. Toiset päiväunet on iltapäivällä. Toisekseen se on minä joka herää yössä sen 30 kertaa, ei vauva.

Kännykkä on äänettömällä. Ovikello on kytketty pois päältä. Mummoille on sanottu hyvällä ja pahalla. Mies on keskustellut äitinsä kanssa ja kieltänyt soittamasta/käymästä. Ei tehoa. Poliisille nyt ei varmaankaan voi soitella? "Anteeksi voitteko hakea anopin pois pihalta, yritän nukkua.."

Kyllä voi. Tuo on kotirauhan rikkomista. Lähestymiskieltoakin voi hakea. Tuo on täy-sin sairasta käytöstä.

Vierailija
17/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Sun lähipiirin naiset on hulluja. T: Äiti ja mummu.

Vierailija
18/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne mummot siellä tekevät? Hoitavat lasta ja kotia puolestasi? Hengailevat sohvalla hoilottaen oopperaa, jotta et vain saisi ikinä nukkua ja varmistavat, että senkin pienen hetken, kun vauva nukkuu, kuuraat lattioita kuin tuhkimo?

Tämän on pakko olla provo. Ei kukaan anna mummojen tulla kylään joka päivä ilman, että mummoilla olisi jokin syy tulla käymään.

Eivät siis ole joka päivä täällä vierailemassa! Äitin käy kerran kuukaudessa ja silloin herättelee. Anoppi soittelee päivittäin tai yrittää käydä vierailulla useammin, kun asuu naapurissa. Ei kyllä hoida vauvaa, kun vauvahan nukkuu niitä päiväunia. Lähinnä on kai tulossa kahvittelemaan ja kertomaan omia kuulumisia.

Vierailija
19/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömälle, ovi lukkoon ja ovikellosta patterit pois, sitten vain nukkumaan!

Jos tulee mitään jälkipuhetta niin kuittaat vain että anteeksi, en kuullut kun olin nukkumassa.

Toinen tietty että alat käyttää anoppia hyväksi. Aina kun hän tulee kutsumatta kylään, päästät sisään ja sanot että minäpä tästä lähdenkin nyt kauppaan, vahditko muksua sen aikaa, ja menet vaikka autolla johonkin rauhalliseen paikkaan nukkumaan.

Vierailija
20/166 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on kerran kuussa siellä käymässä, niin kai sen ajan voit pysytellä hereillä? Hassua kai äitisikin olisi olla teillä kylässä, kun kaikki vain nukkuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme