Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA MINUA! Ankaran uskonnollisen kasvatuksen takia en ole ikinä

Vierailija
05.04.2006 |

saanut orgasmia mieheni kanssa. Vain kaksi kertaa olen sen saanut miehen nuollessa... mutta muuten, ei mitään. En edes kiihotu kunnolla. Mikä auttaisi minua? Millä tavalla kasvatus on vaikuttanut teidän seksielämään? Jokainen meistä kun tietää, miten tärkeää se on parisuhteessa...

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan myös näköjään ympärileikkauksesta!

Hei ei jakeita voi poimia sieltä täältä,vaan pitää lukea koko luku jne.

Paavali tarkoittaa tässäkin just tuota kuinka jotkut itsepintaisesti vaativat uskoontulevia ympärileikkaamaan itsensä vanhan lakiliiton mukaisesti,vaikka näitä " tekoja" ei enää tarvittu,siis vanhan lakiliiton tekoja,vaan nyt riitti usko ilman ympärileikkausta.

Vierailija
82/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 16 Kun kuitenkin tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä lain vaatimia tekoja vaan uskomalla Jeesukseen Kristukseen, olemme mekin uskoneet Jeesukseen Kristukseen, jotta tulisimme vanhurskaiksi häneen uskomalla emmekä tekemällä lain vaatimia tekoja. Eihän kukaan ihminen tule vanhurskaaksi tekemällä mitä laki vaatii. "

Tässähän ei ollenkaan puhuta siitä,ettei ihmisen tulisi osoittaa uskoaan omilla teoillaan!

tarkoitetaan siis vain sitä,että Jeesuksen kuoleman jälkeen ihmiset eivät voi ilmentää uskoansa vain vanhaan lakiin kirjoitetuilla teoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 Älä siis häpeä todistaa Herrastamme äläkä häpeä minua, joka olen hänen takiaan vangittuna, vaan kärsi sinäkin vaivaa evankeliumin vuoksi. Siihen saat voimaa Jumalalta.

9 Hän on meidät pelastanut

ja kutsunut pyhällä kutsullaan,

ei meidän tekojemme perusteella

vaan oman päätöksensä ja armonsa mukaisesti,

jonka hän jo ennen aikojen alkua soi meille

antamalla meille Kristuksen Jeesuksen

**eli Jumala ja Jeesus eivät välitä ihmisen aiemmassa elämässään tekemistä teoista,vaan kun he kutsuvat jotakin ihmistä, he eivät katso tekoja vaan ovat armollisia.

Eli vaikka olisi tehnyt mitä niin kääntyminen Jumalan puoleen on mahdollista.

Vierailija
84/134 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vaarallista jos harrastaa au-suhteita, juo liikaa, käyttää huumeita, tappaa toisia yms. Omat tuntemani jt:t ovat erittäin vaarattomia ihmisiä ja onnellisia ja vapautuneita. Mikä ihmeen halu joillakin on leimata ja haukkua? Jos ihminen on onnellinen eikö se ole pääasia?

Vierailija
85/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on, niin minkä ihmeen vuoksi niitä syntymäpäiviä ei tosiaan saa viettää? Esimerkiksi Jumalalle hyvin rakas mies Job vietti perheineen juhlia usein, ja kuka tietää, vaikka syntymäpäiviäkin viettivät. Lisäksi syntymäpäiviä ei tosiaan ole kieltämällä kielletty, toisin kuin esim. sukurutsausta tai huorintekoa. On mielestäni melkoisen ulkokultaista jättää antamatta lahja syntymäpäivänä, ja antaa se seuraavana päivänä - kyllä Jumala näkee sydämeen, ja näkee, kuka toimii vain häntä teennäisesti miellyttääkseen, ja kuka on todella uskova sydämestään ja tunnustanut uskovansa Jeesukseen Kristukseen.

Ja tiedoksi kaikille, että Jehovan todistajien Raamattu ei TODELLAKAAN ole sama kuin esim. meillä käytössä oleva KirkkoRaamattu! Tiedän, koska minulla on molemmat. Painattamalla oman Raamatun Vartiotorniseura on kyennyt häivyttämään sen tosiasian, että Jeesus=Jumala, mm. lisäämällä aiheettomasti JHVH-tetragrammia uuteen testamenttiin, paikkoihin joissa se ei ole koskaan esiintynytkään. En tästä syytä yksittäisiä todistajia, vaan nimenomaan Vartiotorniseuraa, älkää käsittäkö väärin. Jehova-nimen ylettömästä lisäilystä on seurannut mm. se, että osa Raamatun sanomasta ymmärretään väärin, mikä ei varsinaisesti liene itse tarkoitus.

Esimerkki:

Kirkkoraamattu sanoo Johanneksen evankeliumin 1:1:ssa näin:

" Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä ja Sana oli Jumala"

Huomatkaa siis, että sekä Sana että Jumala kirjoitettuna isolla koko ajan.

Sama Uuden Maailman käännöksestä:

" Alussa oli Sana ja Sana oli Jumalan luona ja Sana oli jumala" .

Olen tarkistanut asian myös alkukielellä, kreikaksi, (kuten nykyaikana on helppoa tehdä kaikkien halukkaiden), ja todennut, että jälkimmäinen Jumala tulisi myöskin kirjoittaa isolla.

PS: Mielelläni keskustelen tästä asiasta enemmänkin, jos jotakuta kiinnostaa. YRITÄN parhaani mukaan aina keskustella hyvässä hengessä, mutta luultavasti silti loukkasin jotakuta, ja sitä pyydän anteeksi.

Vierailija
86/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vitsaa säästää vihaa lastaan" tarkoittaa sanallista kuritusta,kysyppäs huvinvuoksi isältäsi (jos hän on edelleen Jt),että tulikohan hänelle itselleen pikku käsitysvirhe...

Voi voi silloin kun olin lapsi se tarkoitti fyysistä kuritusta. Nyt on siis selitys ajanmukaistettu kun ruumiillinen kuritus on lailla kielletty. No hyvä niin.

Isäni on edelleen Jt en aio keskustella hänen kanssaan tästä.

Vierailija
87/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyke kestää hyvin. Ensinnäkin, monien ihmisten " tieto" meistä todistajista on luuloa, kuulopuheita. Toiseksi, kaikki on vapaaehtoisesti todistajia, jos ei halua olla, senkun menee sen kertomaan vanhimmille ja se on siinä.

Vierailija
88/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toisinsanoen jehovilla ja kristityillä on ERI raamattu!!!!!

Vierailija
89/134 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko perhe kuuluu Jehovan todistajiin, ja yksi eroaa, niin pahimmillaan perhe ja ystävät hylkäävät tämän eronneen totaalisesti. Tiedän muutamia ihmisiä, jotka eivät enää usko, mutta ovat todistajia sen vuoksi, että saisivat olla läheisiä rakkaidensa kanssa.

Ymmärtänet tuon varmaan itsekin, että vaikeaa se on lähteä. Toki tunnen myös heitä, jotka ovat ratkaisunsa tehneet, ja toisaalta heitä, joihin perhe on kaikesta huolimatta pitänyt yhteyttä.

Vierailija
90/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yleensäkkään puhu tollasista kuin ihan lähimpien kavereiden kanssa...

t. 17

Vierailija
91/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sinä osaisit vastata näihin (mieluusti Jehovan todistajien yleisen mielipiteen mukaisesti):

a) minkä asteen synti seksi avoliitossa on?

b) mitä jt:t ajattelevat henkilöstä, joka on tutkinut heidän kanssaan Raamattua vuosia, muttei halua mennä pidemmälle (kokouksiin)

c) miksi Jehovan todistajat eivät saa olla " osa maailmasta" , siis esimerkiksi äänestää, vaikka myös Raamatussa mainitaan monia maallisessa hallinnossa mukana olleita, myös jt-piireissä arvostettuja henkilöitä? (esimerkiksi Ester, Nehemia, Daniel ja hänen ystävänsä) Itse olen aina mieltänyt tuon asian niin, että jos sydämeltään on Jumalan yhteydessä, se on tärkeintä -eli voi olla ' osa maailmasta' esim. äänestämällä.

Kiitos jos tulee vastauksia. En ole tohtinut näitä asioita kysyä suoraan jt-ystäviltäni.

Vierailija
92/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella kiinnostunut kuulemaan,että miten olet asiaa vanhimmlta kysynyt ja mitä he ovat tarkalleen ottaen vastanneet??

Ja tuohon luopio viittaukseesi,JOS olet ollut Jt,tiedät varsin hyvin,ettei kuka tahansa ole luopio,luopioksi sanotaan vain ihmistä,joka uskontomme jätettyään alkaa tahallaan PARJATA tietoisena tosi asoista.

Minä olen siis myös aikuinen ihminen,kastettuna sen 13v ja asunut myös sekä pohjoisemmassa,että etelämmässä ja pistetään vielä kaupanpäälle noi ulkomaatkin ;) ja olen siis EDELLEEN Jt.

t. 17

Vierailija:

Ja suuseksi ON OLLUT KIELLETTY! Olen asunut todella monella paikkakunnalla! Pohjoisesta Helsinkiin, ja sama juttu! Seurakunnasta tai vanhimmista riippumatta! Joten enköhän tiedä mistä puhun?

T: AP

Vierailija
93/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) minkä asteen synti seksi avoliitossa on?

Ei synnille ole asteita. Raamattu opettaa seksin kuuluvan ainoastaan avioliittoon,joten syntiä se tosiaan on avioliiton ulkopuolella.

b) mitä jt:t ajattelevat henkilöstä, joka on tutkinut heidän kanssaan Raamattua vuosia, muttei halua mennä pidemmälle (kokouksiin)

Että toivoa heillä kuitenkin on :) ja tottakai kaikki toivovat,että hän uskaltaisi ottaa askeleen kasteelle. Oma mieheni tutki 12 vuotta ennenkuin meni kasteelle:)

c) miksi Jehovan todistajat eivät saa olla " osa maailmasta" , siis esimerkiksi äänestää, vaikka myös Raamatussa mainitaan monia maallisessa hallinnossa mukana olleita, myös jt-piireissä arvostettuja henkilöitä? (esimerkiksi Ester, Nehemia, Daniel ja hänen ystävänsä) Itse olen aina mieltänyt tuon asian niin, että jos sydämeltään on Jumalan yhteydessä, se on tärkeintä -eli voi olla ' osa maailmasta' esim. äänestämällä.

Koska maailma on paholaisesta ja nämä nykyiset hallinnot myös,vaikka Jumala ne nykyisessä asiantilassa salliikkin. Äänestäminen on nykymaailmassa kannanotto johonkin poliittiseen asiaan ja politiikka taas heijastaa tämän nykymaailman tilaa aika hyvin... Jehovan todistajat ovat ainoastaan Jehovan valtakunnan puolella. Tukeepa henkilö sitten mitä tahansa maailman ryhmäkuntaa niin kenen valvontaan hän todellisuudessa joutuu jos koko maailma on ramatun mukaan tällä hetkellä Saatanan vallassa?? Politiikka on yksi saatanan keino hallita tätä maailmaa nykyään...

Ja tuohon,että raamatussa mainitaan noita ihmisiä, valtioon nähden varhaiskristytkin olivat lojaaleja, mutta olivat ennenkaikkea Jumalanvaltakunnan alamaisia. Danielin ja hänen ystävänsä esim. olivat saaneet sen maan kasvatuksen ja asemat, mutta kieltääntyivät palvomasta sen maan jumalia. Ja tästä syystä raamatun kertomuksessa heidät yritetään polttaa...

Vierailija
94/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. aika epämääräisesti selitetty... Kaikki ei-jehovan todistajatkaan eivät varmaankaan puhuisi kanssasi seksileluista... vai onko se sinun kaveripiirissäsi sitten niin tavallista,tyyliin sinkkuelämää??

Minun ei.

Vierailija
95/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivänjatkoa sinulle :)

t.41

Vierailija
96/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos vastauksissa oli jotain valaisevaa :)

t.44

Vierailija
97/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalahan on luonut maailman.

Vierailija
98/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on kyllä luonut maailman, mutta Saatana pitää tällä hetkellä valtaa, niinkuin kyllä uutisista huomaamme..

Vierailija
99/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset käyvät koulussa, jossa heille opetetaan näitä maailmallisia asioita. Lisäksi jt:t joutuvat myös olemaan osa niiden poliitikkojen luomaa yhteiskuntaa (maksamalla veroja, käyttämällä terveydenhuoltopalveluita, jne.) vaikka eivät vaikuttaisikaan vaaleissa. Eli mitä se tarkoittaa, että ei olla osaa maailmasta?

t. pohdiskelija

Vierailija
100/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele se niin, että meidän Luojamme ja Herramme on antanut meille seksin juuri siksi, että ilman seksiä, hellyyden ja orgasmin iloa maailmassa olisi paljon vähemmän elämää. Luoja ei tarkoittanut seksiä häpeäksi vaan että nauttisimme siitä, jotta elämää voisi syntyä.

Eihän elämää olisi maailmassa tässä mittakaavassa, jos seksi olisi aina raiskaamista ja pakottamista. Kukapa suostuisi lisääntymään, jos sen alullesaattaminen olisi vastenmielistä?

Eli nauti seksistä, Luoja on antanut sinulle siihen oikeuden. Missään kohdin raamattua ei pariskuntien välistä seksiä pidetä kiellettynä, vaan sen harjoittamiselle eläinten, sukulaisten, kuukautisvuotojen kanssa ym. on kieltoja. tutki Raamattua ja nauti elämästä. Lue Korkeaa veisua. Eikö se ylistä erotiikan iloja jos mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme