Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA MINUA! Ankaran uskonnollisen kasvatuksen takia en ole ikinä

Vierailija
05.04.2006 |

saanut orgasmia mieheni kanssa. Vain kaksi kertaa olen sen saanut miehen nuollessa... mutta muuten, ei mitään. En edes kiihotu kunnolla. Mikä auttaisi minua? Millä tavalla kasvatus on vaikuttanut teidän seksielämään? Jokainen meistä kun tietää, miten tärkeää se on parisuhteessa...

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas mua pyydetään selittämään menneisyyttä, ja sitä että muka olisin niin kovin väärässä...

Voi, uskon edelleen moniin juttuihin joihin jt:tkin. Mutta se, miten MINUUN on iskostettu tiettyjä asioita, on tehnyt MINUN liitostani mieheni kanssa vähemmän nautittavan.

Miksi minun olisi TAAS selitettävä teille miltä minusta tuntuu?

Näin vaan on... enkä ole ainut. Ja olen kyllä vastannut kysymyksiin jotka on esitetty juuri minulle tässä viestissä.

Olisin mielelläni JT, ellei... minua maalattaisi näin " syntiseksi"

Ja en ole luopiokaan omasta mielestäni, sillä todella usein puolestelen jehovan todistajia.

Ja kyllä, se miten sinut kasvatetaan lapsena, vaikuttaa koko lopun elämääsi, ellet sitten pääse erittäin hyvälle terapeutille.

MINULLE uskonnollinen kasvatus on ollut juuri tätä, syntiä, syntiä, pelkkää syntiä koko toimintani.. vaikka en ole tehnyt mitään väärin.

Vierailija
42/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos tarkoitat lakiliiton aikaisia kuukautissäännöksiä (mm. nainen epäpuhdas 7pvää jne),niin ne olivat sen ajan hygienia käsitysten mukaisia. Tämän lisäksi Jeesuksen uhrikuolema lopetti lakiliiton.

t. 17

Missä kohdassa sanotaan, että kuolema lopetti vanhan testamentin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä ollut katkera etten viettänyt joulua, ehkäpä tässä on pakko sanoa " vian" olleen teidän perheessänne, koska oikeassa Jt opetuksessa oppii kyllä sen,ettei tuollaisista asioista tarvi kantaa katkeruutta.

Jo ihan pienet Jt lapset,kuten nyt omani tajuavat kyllä MIKSI joulua ei vietetä ja koska ymmärtävät,niin ei siitä katkeruutta synny.

Huono seura tosiaan turmelee hyvät tavat. kaikki ei Jt:t eivät kuitenkaan ole huonoa seuraa. Kyllä lapset leikkiä saavat keskenään :) Oli sitten Jt eli ei.

Itse olet ilmeisesti kapinoinut jo aika pienenä kun sanot karanneesi konventeista....? Ehkäpä Jumalan sana ei syystä tai toisesta ollut juurtunut sydämeesi...

Kokouksiin tai kentälle ei ole pakko mennä,mutta Jehovaa raskatava haluaa niin tehdä.

Vitsaa sain kintuille minäkin iloisena 70-lukuna :D:D se kun oli ihan käytäntö kaikissa perheissä,ei vain Jt.

Nykyinen laki sen onneksi kieltää KAIKILTA :)

" Vitsaa säästää vihaa lastaan" tarkoittaa sanallista kuritusta,kysyppäs huvinvuoksi isältäsi (jos hän on edelleen Jt),että tulikohan hänelle itselleen pikku käsitysvirhe...

Vierailija
44/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli MINUN. Minun kokemani. T:AP

Vierailija
45/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tarkkaa Raamatunkohtaa muista, toki voin hakea jos tahdot..? mutta uuden testamentin ensimmäisissä kirjoissa on selitetty aika hyvin..

Vierailija
46/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin jäi kiinnostamaan MITÄ ne vanhimmat (?) niissä seurakunnissa sulle sanoi?? ET ole siis vastannut näihin kysymyksiin!!!

Sinuun on tosiaan iskostettu joitain asioita niin,ettet taida osata niitä käsitellä järjellä ollenkaan.

Veikkaan sinulta löytyvän aikalailla henkisiä ongelmia muutenkin.

t: ei Jehova,mutta mielenkiinnolla seuraannäitä aika hyviä perusteluita

Vierailija:

taas mua pyydetään selittämään menneisyyttä, ja sitä että muka olisin niin kovin väärässä...

Voi, uskon edelleen moniin juttuihin joihin jt:tkin. Mutta se, miten MINUUN on iskostettu tiettyjä asioita, on tehnyt MINUN liitostani mieheni kanssa vähemmän nautittavan.

Miksi minun olisi TAAS selitettävä teille miltä minusta tuntuu?

Näin vaan on... enkä ole ainut. Ja olen kyllä vastannut kysymyksiin jotka on esitetty juuri minulle tässä viestissä.

Olisin mielelläni JT, ellei... minua maalattaisi näin " syntiseksi"

Ja en ole luopiokaan omasta mielestäni, sillä todella usein puolestelen jehovan todistajia.

Ja kyllä, se miten sinut kasvatetaan lapsena, vaikuttaa koko lopun elämääsi, ellet sitten pääse erittäin hyvälle terapeutille.

MINULLE uskonnollinen kasvatus on ollut juuri tätä, syntiä, syntiä, pelkkää syntiä koko toimintani.. vaikka en ole tehnyt mitään väärin.

Vierailija
47/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanasta sanaan ne sanoi sinulle!!?

Mä olen käsittänyt, että näihin piireihin kuuluu nimenomaan kuulustelu meininki. ja syyllistäminen. Ap on nyt mielenvikainenkin, paitsi että on ymmärtänyt kaiken väärin. Eiköhän niiden vanhimpien ole tarkoitus pitää huolta, että ihmiset ymmärtää asiat oikein? Tuskin siellä muuten koko ajan kokousteltaisiin.

Vierailija
48/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän samalla poisti vanhan " lakiliiton" jonka Jumala oli tehnyt vanhanajan juutalisten kanssa uskonnon toteuttamiseksi.

Näin ollen Jeesus itse sanoi (en muista nyt raamatunkohtaa),että " annan teille uuden liiton" ja siihen kuuluvat käskyt.

Tämä uusi liitto siis korvasi vanhat.

Vierailija
49/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli on ihan mahdollista?

Vierailija
50/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanasta sanaan. Eikä kuulustelu. Ap suostuu vain sanomaan,että suuseksi on kielletty. Kukaan Jt ei vaan ole tällaisesta tietoinen ja siksipä olisi kiva kuulla MIKSI ap luulee näin olevan.

Hän ei kuitenkaan suostu lähemmin kertomaan mitä vanhimmat muka hänelle sanoivat...

Vierailija:

Mitä sanasta sanaan ne sanoi sinulle!!?

Mä olen käsittänyt, että näihin piireihin kuuluu nimenomaan kuulustelu meininki. ja syyllistäminen. Ap on nyt mielenvikainenkin, paitsi että on ymmärtänyt kaiken väärin. Eiköhän niiden vanhimpien ole tarkoitus pitää huolta, että ihmiset ymmärtää asiat oikein? Tuskin siellä muuten koko ajan kokousteltaisiin.

Vierailija
51/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan minua kuulustella koska olen muka väärässä ja nyt mielenvikainenkin. Mutta jos sinä joka kutsuit minua mielenvikaiseksi, olisit oikeasti uskova, et olisi sanonut noin.

Mutta kiitos siitä että vahvistit käsitystäni. Ja tiedoksenne, kirjoitin tupakointitapauksesta niin että koski minua..ikävää jos ette ymmärtäneet.

T: ap joka on nyt siis mielenvikainen.

Vierailija
52/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasivat ettei siitä sitten ole kyllä kysekään.

Ja minä siihen, että siitäpä siitä ja antakaa jo olla. Kiitos näkemiin.

Että mitä helvettiä ne kiertää ovilla. Minulla ei kiinnosta jonkun poppoon päsmötys, miten elämä tulee elää.

Hypätkää jehovat järveen ja jättäkää toiset rauhaan.

Vierailija
53/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samat kohdat löytyy kummastakin versiosta, vähän eri sanoin ehkä..

Vierailija
54/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eriasia on sitten tuleeko. Tuolla uudella liitolla Jumala mahdollisti tahtonsa tapahtumisen maanpäällä. Vanha liitto sai väistyä,koska se oli jo täyttänyt tarkoituksensa.

Jos elintarvikevirasto antaa jonkun uuden suosituksen jostain ruuasta niin jäätkä sinä roikkumaan vanhaan?

Miksi Jumala ei siis voi korvata vanhaa lakiliittoa uudella?

Sitäpaitsi raamatussa selitetään kyllä miksi näin tapahtui ja mitä sillä saavutetaan nykyisin.

Jos tämä asia kiinnostaa niin keskustele aiheesta ovellesi tulevien Jt:n kanssa?

Vierailija
55/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi oli kielletty avioliitossa, näin kuulema kerrottiin raamatussa sekä seurakunnassa. Mitä osaa te ette ymmärrä? T: ap joka on ollut monessa eri seurakunnassa.

Näin myös uskoivat monet muut. Miksi mun pitää kertoa mitä vanhimmat sanoivat, kun juuri niin kirjoitin? T:ap

Vierailija
56/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta osoitit minulle hyvin,että lukutaidossasi on puutteita!!!!!

t. se joka sanoi sulla SELKEESTI olevan jotain henkisiä ongelmia!!!

ps. olen muuten alalla töissä,joten tunnistan tapaukset...

Vierailija
57/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi ei ole kielletty. Ole hyvä ja osoita tietoni vääräksi ja kerro minulle raamatunkohta josta olet löytynyt tuon?

Seurakunnassa jollain yksittäisellä ihmisellä voi olla omat käsityksensä,mutta sitä ei siltikkään kielletä missään.

Kysymyshän tässä onkin siitä,että vaikka olet ollut useissa seurakunnissa,et osaa yhtään sanoa mitä sinulle on sanottu suuseksistä.

Siis menikö se näin:

AP: Onko suuseksi kiellettyä?

Vanhimmat: kyllä

??

t. 17

Vierailija:

Suuseksi oli kielletty avioliitossa, näin kuulema kerrottiin raamatussa sekä seurakunnassa. Mitä osaa te ette ymmärrä? T: ap joka on ollut monessa eri seurakunnassa.

Näin myös uskoivat monet muut. Miksi mun pitää kertoa mitä vanhimmat sanoivat, kun juuri niin kirjoitin? T:ap

Vierailija
58/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka uskoisin miten, aina olisi joukko sanomassa että olen hullu. Kiitos taas selkeyttämisestä. Onneksi minulla on ymmärtävä mies.

T:ap

Menen kohta kokeneelle seksuaaliterapeutille, ehkä palaan kertomaan mitä hän sanoi, ehkä en.. mutta se taas johtuu siitä, että kutsuisitte meitä molempia hulluiksi.

Vierailija
59/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,jos et parempaan perusteluun pysty niin ei voi mitään :)

Edelleen kertauksena:

-suuseksi ja seksilelut on sallittu niin kauan kuin ne pysyvät aviomiehen ja vaimon välillä

-joulua ei vietetä (hyvät perustelut löytyy)

-synttäreitä ei vietetä,mutta lahjoja annetaan kyllä :)

Tupakointi ja huumeet ovat täysin kiellettyjä sen vuoksi mitä raamattu sanoo itsensä saastuttamisesta vahingollisilla tuotteilla.

Vierailija
60/134 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t, ei ap.. ei tod. ole sallittuja, synttärit on syntiä. Ei saa antaa lahjojakaan.. t. jt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi