Laitoin 300€ tonne lippaaseen,entäs sinä
Kommentit (19)
Laitoin muutaman satasen rahastoon. Mahdollisesta tuotosta maksan sitten aikanaan veroa, josta osa menee kehitysapuun ja sosiaaliturvan kustantamiseen.
Potkaisin saksipotkulla lipasta. Oli kerjääjän ilme näkemisen arvoinen!
Minulla on kotona lipas, johon säästän lomamatkarahoja. Laitoin siihen taas pari sataa!
En ropoakaan..
Viimeisin juttu minkä spr:stä muistan,
Rahastonhoitaja oli kavaltanut yli 440 000€.
Meni jotenkin luottamus lahjoittaa rahaa.
Nykyään niin paljon kuspäitä joka paikassa töissä.
Joten no thank you vaan.
Hyvä ap!
Kukaan ei voi auttaa kaikkia, mutta jokainen voi auttaa jotain. Mulle se on pelastusarmeija, sinne laitan pienen roponi silloin tällöin.
hyväntekeväisyydellä kehuminen ei kirkasta kruunuasi ap.Tosin hyväntekeväisyyttä ei oikein voikaan tuollaisen järjestön kautta harjoittaa.
Jos haluat tehdä hyvää, teet sen, etkä kehuskele. Tuo ei ole hyväntekeväisyyttä, vaan kruunun kiillottamista. No, järjestö sai rahansa, joista ehkä joku lantti menee jonkun tarpeessa olevan avustamiseen. Yhtä suuri vitsihän tuo taitaa olla kuin joku John Nurmisen itämeren suojelu, lol.
Suosittelen suoraa käteislahjoitusta kotimaan kärsiville, eli anna rahaa sitä pyytävälle.
Tuollainen lipas on kätevä + liivi. Sillä isommassa ruuhkassa tienaa tunnissa viikonlopun ryyppyrahat.
En ole koskaan antanut rahaa huijariyhdistyksille, enkä anna jatkossakaan.
Rahat menee johdon jätti-isoihin palkkoihin, ei oikeille apua tarvitseville.
Mutta saihan ap. nyt hyvän mielen lihottaessaan rikasta johtajaa.
En laittanu mitään kun oon köyhä ja lahjoitan jo kuukausittain toisaalle.
En syydä rahaa millekään valtavalle, kasvottomalle hyväntekeväisyysjärjestölle. Lahjoitan enemmän kuin mielelläni esimerkiksi kissanruokapaketteja ja lääkärimaksuja paikalliselle löytöeläinkodille.
Tuen vain Fidaa eli kirkonulkomaanapua. Tutkitusti apu menee heidän kauttaan parhaiten perille.
laitoin 20e. Lippaita tulee vastaan useita, enkä kehtaa olla laittamatta rahaa. Siksi 20e riittää kerralle.