Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Mua vähän harmittaa Annin puolesta. Ekoista jaksoista lähtien kommentoin poikaystävälle, että miten voikin olla noin epämiellyttävän näkönen ja olonen ihminen. Kuitenkin siinä kartanoviikolla hän sanoi ihan vilpittömän oloisesti, ettei ole koskaan ajatellut olevansa ylimielinen/näyttävänsä sellaiselta. Varmaan kauheaa olla ihminen, josta kaikki saa heti epämiellyttäviä viboja. Sen takiahan hän tippui, kun on niin vaikeasti lähestyttävä, ei laulutaitojen takia.
Tiia (pitkätukkanen blondi) ei ole sitten yhtään mieleenpainuva henkilö. Ulkonäkö niin tavallinen, laulajana ihan ok, persoonallisuus vähän tylsä. Ei oikein mitään erikoista. Lotta on ollut mun suosikki alusta alkaen, mutta tämänpäivänen esitys meni kyllä penkin alle. Myös muodonmuutos oli epäonnistunut, ellei tarkoituksena ollut tehdä henkilöstä rumempaa.
Anniinakin on ollut vähän niin ja näin. Tämä esitys oli kuitenkin tosi onnistunut, lavaesiintyminen oli aivan nappiin. Ääni ehkä vähän ärsyttävä, mutta symppis tyyppi.
Annin Instapoustauksesta sai taas semmosen kuvan, että sitä todellakin ärsyttää putoaminen ja kettuilee Universalin tyypeille, kun valitsivat Anniinan "Me yhdessä näytetään vielä näille Universalin majesteettisille äziäntuntijoille KAAPIN PAIKKA."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös juontaja-anni saa mun otsasuonet pullistelemaan.
Sama täällä! Oon joskus yrittänyt kuunnella tuota mölyapinaa Aamulypsyssä. Ihan järkyttävä.
Ja miksi sen pitää olla (yhtä aikaa vielä) useammassa tuotannossa? Sitä kaikki vs.1-juttua en oo voinut katsoa yhtään, kun jo siinä mainoksessa toi K I R K U U
Miksiköhän naiset ei tykkää Annista, ja miehet tykkää. Koska naiset on kateellisia; menestyvä ja hyvännäköinen nainen on edelleen tabu. Harmi, eletään jo vuotta 2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! Oon joskus yrittänyt kuunnella tuota mölyapinaa Aamulypsyssä. Ihan järkyttävä.
Ja miksi sen pitää olla (yhtä aikaa vielä) useammassa tuotannossa? Sitä kaikki vs.1-juttua en oo voinut katsoa yhtään, kun jo siinä mainoksessa toi K I R K U U
Miksiköhän naiset ei tykkää Annista, ja miehet tykkää. Koska naiset on kateellisia; menestyvä ja hyvännäköinen nainen on edelleen tabu. Harmi, eletään jo vuotta 2017.
Jokainen alapeukku todistaa lauseen todeksi.
Jos muistan oikein koelaulujaksoissa, kun esiteltiin Annia olikohan sen kaveri vai jopa ite joka sano jotenkin että "helsingin halutuin miesten ja naisten keskuudessa". Ei ehkä sana sanalta, mutta sen kommentin jälkeen kaikki sen tekemiset, olemus ja kommentit on ällöttäny ja ärsyttäny.
Toinen kommentti oli nyt viimesin jakso missä sano tulleensa hakemaan Idolsista näkyvyyttä, sitä ainakin sai. Onko tämä nyt näillä kommenteillaan haluamassa huomiota (tosin negatiivista) vai onko ihmisenä oikeesti noin rasittava. Ugh.
Mietin kans sitä että ei sillon ku oli anna abreu ja ari koivunen nii idols ollu mikää missä etittii popparia. Eihän ari koivunenkaa oo mikää poppari ja silti voitti.
Tällä kaudella ei tunnu noiden tuotannon päättämien biisivalintojen perusteella, että etsittäisiin poptähteä vaan pikemminkin iskelmätähteä. Saisivatpa kilpailijat itse valita biisinsä eikä jokaista yritettäisi painaa tuohon suomi-iskelmämuottiin. Puhutaan tuoreudesta ja nykyaikaisuudesta joita muka haetaan, vaikka todellisuus on ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli negatiivisemmat vibat kun luin siitä Sanni keissistä.
Ja sekin vain av-mammojen juoru.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella ei tunnu noiden tuotannon päättämien biisivalintojen perusteella, että etsittäisiin poptähteä vaan pikemminkin iskelmätähteä. Saisivatpa kilpailijat itse valita biisinsä eikä jokaista yritettäisi painaa tuohon suomi-iskelmämuottiin. Puhutaan tuoreudesta ja nykyaikaisuudesta joita muka haetaan, vaikka todellisuus on ihan muuta.
No eikös ainakin eilen saaneet valita itse biisinsä? Toisessa vaiheessa on aina laulettu sitä mitä tuotanto päättää.
Jos Mike ei putoa tänään kisasta pois niin kyseenalaistan kunnolla tuomarit. Nyt ollaan tosi pitkällä kisassa eikä sanojen unohtamista voi katsoa läpi sormien.
Vierailija kirjoitti:
Jos Mike ei putoa tänään kisasta pois niin kyseenalaistan kunnolla tuomarit. Nyt ollaan tosi pitkällä kisassa eikä sanojen unohtamista voi katsoa läpi sormien.
Mitä väliä. Moni menestyväkin artisti unohtelee sanoja keikoilla. Sillanpäästä metalliyhtyeisiin.
Ennemminkin jos laulaja vetää biisin läpi niin ettei yleisö edes huomaa että joku kohta laulettiin (väärät sanat) väärin niin kertoo taidosta ja on valmiuksia artistiksi.
Hyvin voin kyllä kuvitella että jotkut tuomarit heittäisivät vaikka Adelen pihalle jos unohtaisi jonkun sanan keskeltä kappaletta. Eihän sillä laulutaidolla, karismalla yms ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan Hautalalla on jo valmiiksi nuhainen, nasaali ääni, joka kuulostaa sietämättömältä silloin kun Annin innostuu/huutaa ja ääni nousee korkeammalle.
Tiedän lukuisia kauniita ja menestyviä naisia, joista pidän, vaikka teoriasi mukaan niitä pitäisi kadehtia. Annihan on muuten ihan mukava, mutta se kimeä ääni ei vaan miellytä kaikkien korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Moni menestyväkin artisti unohtelee sanoja keikoilla. Sillanpäästä metalliyhtyeisiin.
Ennemminkin jos laulaja vetää biisin läpi niin ettei yleisö edes huomaa että joku kohta laulettiin (väärät sanat) väärin niin kertoo taidosta ja on valmiuksia artistiksi.
Hyvin voin kyllä kuvitella että jotkut tuomarit heittäisivät vaikka Adelen pihalle jos unohtaisi jonkun sanan keskeltä kappaletta. Eihän sillä laulutaidolla, karismalla yms ole väliä.
Ei yhdestä kerrasta tarvitsisikaan välittää, mutta tämä taitaa olla Mikelle jo kolmas tai neljäs kerta kun sanat unohtuu. Tuomarit on aiemmin epäilleet, ettei Mike ota kisaa tosissaan ja sluibailee harjoittelun sijasta, minkä hän kartanoviikolla myönsikin. Luottaa ilmeisesti liikaa ulkonäköönsä..?
Mulle selvis vasta eilen, että Anni on 24v eikä 34v. Ihan menee kyllä naamansa puolesta 34vuotiaasta. Instastory oli kyllä ylimielistä settiä.
Se Anni Lahen biisi oli hirvee. Väkinäistä huutolaulua. Jotenkin väärällä tavalla agressiivinen.
Sitten se turbohuuli. Jotenkin myötähäpeää koko esitys. Ei vaan saanut seksiä siihen vaan vaivautuneisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuo Annin suun mutristelu mielenosoitus oli? :D Apua! Ei noin vain VOI käyttäytyä.
Saattoi pidätellä itkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ja noinhan se menee yleensä kuten sanoit. Mike ei vaan jatka laulamista vaan jäätyy tuttuun tyyliin ja lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen kyllä tykkää kovasti Annista. Tuskin ne pelkkiä miehiä ovat jotka häntä äänestävä gaaloissa, kuuntelevat radiossa, katsovat tv:ssä.
Mutta voi olla, että joskus heikko itsetunto myös saa näkemään rumia (ja toisaalta taas, Annin hömppätyyli, enkä tarkoita ulkoasua, varmasti ärsyttääkin monia. EIkä tarkoita, että olisivat kateellisia).
Luulin, ensin, että puhuit eilesestä putoajasta ja mietin, että mitähän ihmettä nyt?
Poromuija oli vähän mun suosikki tytöistä, mutta jotenkin järkytyin tuota stailausta ja sitten puoliseksikästä keimailua lavalla joka oli kyllä varmaan koreografin suunnittelema tai ohjaama, luulisin.
Siis mielestäni oli paremman ja luonnollisemman näköinen vanhassa lookissa ja nyt jotenkin tuli mieleen sellainen 'kylmä bitch'. Ja kun asteli lavalle, mulle jostain tuli vaan mieleen mustista hiuksista ja punaisesta huulipunasta Jenni Vartiainen 'looklike' vaikka hiukset oli lyhemmät.
Meni koko laulukin vähän ohitse kun äimistelin tuota muutosta ja esitystä.
Mutta tämä vain oma mielipide.