Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
En itsekkään ymmärtänyt tätä muodonmuutos hommaa. Jos aletaan etsiä artistia miksei häntä oteta vastaan sellaisena kuin on eikä aleta muokkaaman häntä. Aitous on se mikä viehättää eikä kenenkään muun muottiin muokkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Se Anni Lahen biisi oli hirvee. Väkinäistä huutolaulua. Jotenkin väärällä tavalla agressiivinen.
Minusta taas tulkitsi ja artikuloi hyvin. Katsoa en oikein pystynyt, sen verran vaivaannuttavaa oli tuo lavaesiintyminen. Aikanaan, kun tuo kappale soitettii puhki Vilkkumaan esittämänä radiossa, niin nuo sanat meni jotenkin ohi. Nyt vasta kuulin mistä siinä laulettiin. Kiitos Anni tuosta!
liiankylmä kirjoitti:
Poromuija oli vähän mun suosikki tytöistä, mutta jotenkin järkytyin tuota stailausta ja sitten puoliseksikästä keimailua lavalla joka oli kyllä varmaan koreografin suunnittelema tai ohjaama, luulisin.
Siis mielestäni oli paremman ja luonnollisemman näköinen vanhassa lookissa ja nyt jotenkin tuli mieleen sellainen 'kylmä bitch'. Ja kun asteli lavalle, mulle jostain tuli vaan mieleen mustista hiuksista ja punaisesta huulipunasta Jenni Vartiainen 'looklike' vaikka hiukset oli lyhemmät.
Meni koko laulukin vähän ohitse kun äimistelin tuota muutosta ja esitystä.
Mutta tämä vain oma mielipide.
No olihan se ihmeellistä kyykkyveivausta se 16-vuotiaan Lotta-Mariankin esitys. En nähnyt kyllä Julian esityksessä mitään seksuaalista... Ja vaikka olisikin niin miksi ei saisi? Hän on täysi-ikäinen ja tuossa etsitään popparia, ja seksi myy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös juontaja-anni saa mun otsasuonet pullistelemaan.
Sama täällä! Oon joskus yrittänyt kuunnella tuota mölyapinaa Aamulypsyssä. Ihan järkyttävä.
Ja miksi sen pitää olla (yhtä aikaa vielä) useammassa tuotannossa? Sitä kaikki vs.1-juttua en oo voinut katsoa yhtään, kun jo siinä mainoksessa toi K I R K U U
Miksiköhän naiset ei tykkää Annista, ja miehet tykkää. Koska naiset on kateellisia; menestyvä ja hyvännäköinen nainen on edelleen tabu. Harmi, eletään jo vuotta 2017.
Mä en tykkää naisista jotka käyttäytyy typerästi, ja kirkuu. Jos nyt jotain tv- tai radiopersoonia ajatellaan niin on siellä paljonkin naisia joista pidän - Pääskysaari, Perho, Pumpanen vaikka alkajaisiksi.
PUMPANEN??????
Vierailija kirjoitti:
Mulle selvis vasta eilen, että Anni on 24v eikä 34v. Ihan menee kyllä naamansa puolesta 34vuotiaasta. Instastory oli kyllä ylimielistä settiä.
Ei se nyt yli kolmekymppiseltä näytä, tiedät itsekin että solvaat ulkonäköä vain koska et jostain syystä pidä hänestä. Menisi ehkä 27-29-vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Se Anni Lahen biisi oli hirvee. Väkinäistä huutolaulua. Jotenkin väärällä tavalla agressiivinen.
Ja se lavaliikehdintä oli kyllä ihan kamalaa! Mut hei, Annillehan annettiin mahdollisuus tulla kisaan takaisin. Tuomaristo osaa pelata Annia idoliksi.
Edelleen Anni Lahe on pudonnut kisasta ja tänään valitaan pojista toinen putoaja villi kortti -kisaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se turbohuuli. Jotenkin myötähäpeää koko esitys. Ei vaan saanut seksiä siihen vaan vaivautuneisuuden.
Tuo nimittely on ikävää, jos ovatkin aidosti omat huulet.
Antti on ihana! <33 Pitäis harjoitella kokeeseen...:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten se turbohuuli. Jotenkin myötähäpeää koko esitys. Ei vaan saanut seksiä siihen vaan vaivautuneisuuden.
Ei tosiaan ole aidot huulet. Esim. instasta näkee, että oli aiemmin paljon ohuemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on täytettä, verratkaa voice of finland aikaiseen Juliaan
Miks ukaan ei kommentoinu Antti Tuiskun järkyttävää fledaa?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä kun lokit olisi paskoneet päähän. Yök.
Onko toi Anni raskaana, vai miksi on pukeutunut kuin venäläinen maatuska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Söpö pari tuo Leevi ja Roope.
Tuiskun kampaus on erikoinen, liekö Silverin ideoima?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
No nyt tätä ei pysty kattomaan, kun Anan naaman paikalla näkee vaan jonkun lokkien paskomiskiven! Argh! 😣
Mike tippuu varmasti. Unohti sanat eikä osannut mielestäni hallita tilannetta kovin hyvin.
Mä en tykkää naisista jotka käyttäytyy typerästi, ja kirkuu. Jos nyt jotain tv- tai radiopersoonia ajatellaan niin on siellä paljonkin naisia joista pidän - Pääskysaari, Perho, Pumpanen vaikka alkajaisiksi.