Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols Suomi 2017 - keskusteluketju

Vierailija
13.09.2017 |

Jutellaan tässä.

Alkoi juuri Nelosella.

Kommentit (2582)

Vierailija
1061/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhdessä livessä tippuu 2?

Vierailija
1062/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksän Julia vaihtanu sukunimen voice of finlandin jälkeen? Onko muka naimisiin menny nuin nuorena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuo Annin suun mutristelu mielenosoitus oli? :D Apua! Ei noin vain VOI käyttäytyä.

Vierailija
1064/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan muu huomannut Annin instassa melko tuoretta kuvaa, missä oli joku katse kaukaisuuteen ja teksti "Vihdoin mun musa saa ansaitsemansa huomion" tms paskaa. Siis niin ylimielistä!!! Ei täällä oikeesti varmaan ees todella kovan luokan artistit kehtaa tuommoisia mölistä. Vaikka kovia biisintekijöitä ja artisteja olisivatkin..

Vierailija
1065/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeeesss jumala on olemassa, Anni putos! \O/

Samaa mieltä, nyt voi taas katsoa kisaa. Ei ollut oma biisi laulettavana niin ei suoriutunut teknisesti, melkein hengitys salpautui joissain kohdissa. Hänen ylimielinen ja teennäinen käytöksensä on erittäin luotaantyöntävää.

Toivottavasti Juliasta, joka on taitava laulaja ei tule putoajaa hieman samoista syistä. Nöyryys pukee aloittelevaa artistia oaremmin kuin ylimielisyydeksi kääntyvä tekoitsevarmuus

Vierailija
1066/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä tuo Annin suun mutristelu mielenosoitus oli? :D Apua! Ei noin vain VOI käyttäytyä.

Oli omasta mielestään paras ja saanut tosi paljon ruutuaikaa, joten uskoi varmasti, että tie vähintään livelähetyksiin on jo varma, aivan kuten katsojatkin pelkäsivät.

Ohjelma on kyllä tällä kaudella osannut yllättää juurikin sen suhteen, että useasta kilpailijasta on tehty erillisiä "henkilökuvia", jolloin heidän on olettanut olevan ohjelmassa mukana pitkään, mutta ovatkin tippuneet ensimmäisten joukossa ja toisaalta kaikista vielä jatkossa olijoista ei tällaisia "esittelyvideoita" ole tainnut edes olla.

Vierailija
1067/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ankeat stailaukset Vesalta. Ilmeisesti kasari- ja ysärilookeja haettiin, mutta huonosti onnistuttiin.

Lottiksen tukka oli raskas ja tunkkainen. Kiharat takkuiset ja viimeistelemättä. Se entinen sivuotsis oli paljon kivempi.

Anni näytti yli kolmikymppiseltä. Look kuitenkin parempi kuin se entinen pubiruusu meets yli-ikäinen teini -tyyli.

Julia oli stailattu Evelinaksi. Anniina näytti Eriniltä lapsena. Tiian muodonmuutos oli tylsä.

Tänään oikeastaan kukaan ei ollut laulullisesti parempi kuin aiemmin kisassa.

Huomisessa jaksossa näköjään Mike, yllätys yllätys, unohtaa sanat...

Vierailija
1068/2582 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuukohan huomenna sitten Mike ja Kevin..? Joista toinen taas jatkaakin (veikkaan Kevin). Huoh. Miksei vaan voitu sanoa, että molemmissa uimahallijaksoissa tippuu 1 kilpailija.

Vierailija
1069/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös juontaja-anni saa mun otsasuonet pullistelemaan.

Sama täällä! Oon joskus yrittänyt kuunnella tuota mölyapinaa Aamulypsyssä. Ihan järkyttävä.

Vierailija
1070/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Anni Lah(j)e on ihan sikaärsyttävä!

Sitäpaitsi eikö näitä nenäänsä "laulavia" ole meillä jo ihan tarpeeksi! 

Vierailija
1071/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Lahe eilisen jakson jälkeen instagram story -videossaan:

"Mä tiiä et mä oon se puuttuva palanen Suomen musiikkiskenessä täl hetkellä... Ja te ette pääse must näin helpolla :) Todellakaan."

Aikamoista käytöstä väittää olevansa puuttuva palanen Suomen musaskenessä 😒

Vierailija
1072/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Lahe eilisen jakson jälkeen instagram story -videossaan:

"Mä tiiä et mä oon se puuttuva palanen Suomen musiikkiskenessä täl hetkellä... Ja te ette pääse must näin helpolla :) Todellakaan."

Aikamoista käytöstä väittää olevansa puuttuva palanen Suomen musaskenessä 😒

Huippuhuvittava kommentti Annilta. Todellisuudessa on se turhaakin turhempi pala Suomen musaskeneen.

Vierailija
1073/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tytöllä suuret luulot omasta erinomaisuudestaan.

Vierailija
1074/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sais Anni Hiha jo poistua kisasta.

Vierailija
1075/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistui jo

Vierailija
1076/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Annia kiusattu paljonkin menneisyydessä, kun hänestä tuli heti inhokki. Itse ärsyynnyin heti alkukarsinnassa hänen s-äänteitten sihautteluunsa ja suhautteluunsa sekä muuhun tyylilliseen jäljittelyyn. Ja lisäksi olemus, jossa on päällimmäisenä rauhaton näyttämisen halu, alkoi myös tökkiä.

Toisaalta, ei Anni ole tehnyt yleisölle mitään pahaa eli ei ole aktiivisesti ansainnut dissausta. Varmaan kauheaa olla ihminen, joka herättää negatiivisia reaktioita niin monissa. 

Vierailija
1077/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistui jo

Hyvä. En oo viimesintä jaksoo vielä nähny. Pitää ruudusta kattoo.

Vierailija
1078/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Annia kiusattu paljonkin menneisyydessä, kun hänestä tuli heti inhokki. Itse ärsyynnyin heti alkukarsinnassa hänen s-äänteitten sihautteluunsa ja suhautteluunsa sekä muuhun tyylilliseen jäljittelyyn. Ja lisäksi olemus, jossa on päällimmäisenä rauhaton näyttämisen halu, alkoi myös tökkiä.

Toisaalta, ei Anni ole tehnyt yleisölle mitään pahaa eli ei ole aktiivisesti ansainnut dissausta. Varmaan kauheaa olla ihminen, joka herättää negatiivisia reaktioita niin monissa. 

Se nyt ei ole yllätys, ettei ihmiset tykkää ylimielisyydestä. Toisenlaisella asenteella ja nöyryydellä olisi voinut olka toisenlainen lopputulos.

Vierailija
1079/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei ole yllätys, ettei ihmiset tykkää ylimielisyydestä. Toisenlaisella asenteella ja nöyryydellä olisi voinut olka toisenlainen lopputulos.

Ei se ole pelkkää ylimielisyyttä. On kuin hän olisi terästäytynyt valmiiksi torjumaan jotain kuviteltuja hyökkäyksiä.

Vierailija
1080/2582 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli negatiivisemmat vibat kun luin siitä Sanni keissistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä