Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols Suomi 2017 - keskusteluketju

Vierailija
13.09.2017 |

Jutellaan tässä.

Alkoi juuri Nelosella.

Kommentit (2582)

Vierailija
861/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Anniinan ulkonäöstä ja tyylistä mieleen ihan ensimmäisen Idols-kauden finalisti Anniina Karjalainen.

Vierailija
862/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lindalla oli ollut liian rankkaa. Oli koko ajan sen oloinen, että häntä lähelle on vaikea päästä. Eivät halua sellaista idolia vaam varmaan juuri jonkun Tuiskumaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee jotenki tosta Anniinasta mieleen tää aataminaikanen koelaulu

:D tohon aikaan oli kyllä tuomareilla hippasen erilaiset reaktiot verrattuna nykyiseen 😂

Vierailija
864/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lindatakasheti kirjoitti:

Siis mitä ihmettä???!!# Linda, joka oli top3 parhain lsulaja,tippui! Olen järkyttynyt. Persoonakilpailu tuntuu olevan, eikä laulu :(

Joo. Ja se joka osaa olla kaikista huomaamattomin eikä valita että on paineita. Eli paineensietokykykilpailu, ei laulukilpailu. Ei Suomessa vaan osata! Aivan käsittämättömiä ratkaisuja. Ne, joissa olisi oikeasti luonnetta kuten Linda ja Taru, putosivat. Samoin Nelli ja monta muuta hyvää. Ja sitten tuonne otetaan Leevin ja Anniinan kaltaisia tylsimyksiä, joilla ei pitkällä tähtäimellä ole mitään annettavaa. Putoavat ensimmäisinä livelähetyksissä.

No paineensietokyvystä ja kypsyydestä kertoi pudotustilanne melko paljon.

Kyllä tuossa pettymys on valtava, kun on asennoitunut niin että pääsee jatkoon. Mielestäni olisi ollut täysin itsestäänselvää, että pääsee.

Tuotanto oli nyt kanssasi eri mieltä.

Mitähän yrität tuolla sanoa? Sitä, että minun mielipiteeni on invalidi, vai?

Onneksi sinä osaat olla tuotannon kanssa samaa mieltä ja jaella täällä neuvoja, kuka on oikeassa ja mitä mieltä saa olla.

Nyt luit rivien väleistä puutaheinää. Ikävä jos tunsit noin. Uskon, että olet järkevä ihminen ja nyt vaan tosi harmistunut idolisi puolesta ( tai ehkä hän/ystävänsä?). En riidellä halua, palstariitely on mielestäni kurjaa.

Jopas vitsin murjaisit. Linda ei ole tosiaan ole idolini enkä tunne häntä henkilökohtaisesti, nimikin piti tarkistaa ennen kuin kirjoitin tänne, kun en muistanut.

Jäi kuitenkin mieleen hyvänä laulajana ja hän ei persoonansa eikä laulunsa puolesta ollut edes suosikkini, mutta on täysi vääryys ja kohtuutonta lähettää yksi parhaista laulajista kotiin, ja päästää jatkoon Anniinan kaltaiset "laulajat". Tässä ei kuohahduta nimenomaan Lindan putoaminen, vaan se, että hänen sijastaan huonot laulajat, joilla ei ole lavakarismaa tai ulkonäköä, saavat jatkaa.

Viestistäsi huomaa että suhtaudut minuun kuin lapseen "olet järkevä ihminen mutta fanityttöilit liikaa." Eli tulkitsit viestini täysin väärin tahallasi.

Vierailija
865/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Lahe lauloi ihan hyvin ja arvostan sitä, että tekee itse kappaleensa, mutta persoona tökkii edelleen pahasti.

Vierailija
866/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee jotenki tosta Anniinasta mieleen tää aataminaikanen koelaulu

:D tohon aikaan oli kyllä tuomareilla hippasen erilaiset reaktiot verrattuna nykyiseen 😂

Tätä minäkin olin yrittänyt hahmottaa, kiitos

Vierailija
867/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aio luopua mun itsevarmuudesta.

JHES.

Vierailija
868/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin jo tua aiemmin että Josen esitys ei iskeny joten ei yllättäny putoaminen. Jos mietitte millä tunteella Reino sen biisin vetää, nii siihen tarvitaan sellasta jotain mitä Josella ei ollu. Lindan pudotus yllätti vähän, mut Veto ei ollu niin hyvä kun aiemmat.

Vierailija
869/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua sellaista idolia vaam varmaan juuri jonkun Tuiskumaisen.

Mä pidin Anttia ennen tosi symppiksenä ja helposti lähestyttävänä, mutta nyt kun oon katsonut Idolsia niin Antti vaikuttaakin aika pelottavalta, joustamattomalta ja ankaralta, hui :D

Vierailija
870/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni Lahe lauloi ihan hyvin ja arvostan sitä, että tekee itse kappaleensa, mutta persoona tökkii edelleen pahasti.

Erin oikein painotti tuota naama totisena, että Anni on nimenomaan biisintekijä(ei -esittäjä).

Vierailija
871/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoin jo tua aiemmin että Josen esitys ei iskeny joten ei yllättäny putoaminen. Jos mietitte millä tunteella Reino sen biisin vetää, nii siihen tarvitaan sellasta jotain mitä Josella ei ollu. Lindan pudotus yllätti vähän, mut Veto ei ollu niin hyvä kun aiemmat.

Ei se Linda huono ollut, mutta Fighterin kaltainen biisi tarvitsee aivan älyttömän määrän munaa ja asennetta. Lindan versio jäi vähän puolitiehen. Kun tuota lopun ragekohtausta katsoo niin ehkä parempikin että putosi... siis mitä ihmettä :D

Ja yleisö? Miten nuo voi olla tunnin liikkumatta ilman että räpsyttää silmiään edes :D tuolla porukka vetää sydän täysillä lavalla ja yleisö on kuin kuolemansellin jonossa odottamassa tuomiotaan.

Vierailija
872/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin lempparit/suojakit tuntuu olevan Leevi, Mike, Kevin, Anni, Anniina, joten nuo ei varmaan heti tipu.

Veikkaan, että Jurek toivoo voittoa Leeville tai Annille, koska niillä "yleisöön vetoava tarina". Ja näkee jo söpön ja herkän Leevin kassaan tuomat rahavirrat nuorilta naisfaneilta.

Erin varmaan liputtaa eniten laulataidon puolesta, lempparit ehkä Lotta-Maria, Samuli, Julia..?

Vierailija
873/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se Linda huono ollut, mutta Fighterin kaltainen biisi tarvitsee aivan älyttömän määrän munaa ja asennetta. Lindan versio jäi vähän puolitiehen. Kun tuota lopun ragekohtausta katsoo niin ehkä parempikin että putosi... siis mitä ihmettä :D

Ja yleisö? Miten nuo voi olla tunnin liikkumatta ilman että räpsyttää silmiään edes :D tuolla porukka vetää sydän täysillä lavalla ja yleisö on kuin kuolemansellin jonossa odottamassa tuomiotaan.

Tuo lavastettu yleisöhomma on tosi outo. Tulee mieleen jotkut -70-luvun Ilkamat...

Vierailija
874/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vedot oli tosi tylsiä. Koko ajan jotain ellinooraa ja haloo helsinkiä. Sit kuulostaa siltä kun noiden ääni ei tulis kunnolla läpi vaan taustanauhat pauhaa päälle.

Monella hyvä ääni mut aina sitä vaan odottaa jotain parempaa ja yllättävämpää vetoa, sellasta vau, lisää tätä! Ehkä äänentoisto ja fiilis on sitte eri tuolla paikan päällä kun tuomarit ainakin fiiliksissä. Roope oli kyllä hyvä.

En kestä enää tota Annia, toivottavasti jos live-esityksiin pääsee niin äänestettäis ulos. Sehän tästä vielä puuttuis että voittais koko kisan.

Vierailija
875/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa tytössä on potentiaalia, koko muu sakki jotain jääskeläisen ilkkoja...

Vierailija
876/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Lahe TODELLA YLIMIELINEN. Onko kukaan muu aistinut siitä samaa jo ensimmäisistä esityksistä lähtien? ja miten tän päivän jaksossa jotenki näytti taas niin ämmältä siinä ku sille sanottiin että alota ku valmis "yeez" ja vittumainen ilme tuomareiden, ihan ku olisi nyt jotenkin todella katkera siitä ylimielinen-kommentista. Jotenki mun silmään näyttää just sellaselta kenen kanssa olis todella raivostuttavaa työskennellä ja no, en tiedä huomasiko kukaan muu Erinin ilmettä esityksen aikana + kommentit...

Vierailija
877/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Anni mitenkään voisi pärjätä oikeilla musamarkkinoilla. Ei ihme että ei ole päässytkään ennen Idolsia minnekään, vaikka "studio oli tuttu paikka" ja niin edelleen...

1. Anni itse tekeytyy valmiiksi artistiksi. Ei millään lailla samaistuttava ja jotenkin asettaa itsensä muiden musahommien kanssa kokemattomampien kanssakilpailijoiden yläpuolelle.

2. Liian samankaltainen Sannin kanssa, ja selvästi yrittää ollakin Sanni kakkonen ilman S:ää. Kuvitteleeko, että Suomen kokoiseen maahan mahtuu kaksi samannäköistä, samansoundista ja samanlaiset biisit omaavaa artistia, jotka kaiken lisäksi erottaa nimestäkin vain yksi kirjain?

Tyyliltään on Sannia astetta poikamaisempi, kuin Sannin lesboversio. Ai niin, siinäkin Sanni jo ehti ensin :D En siis mitenkään yritä tässä tehdä Sannista jotain ylijumalaa, en itse asiassa pidä hänen äänestään, musiikistaan tai persoonastakaan sen kummemmin. Silti hänellä on se oma fanikunta, eikä niistä riitä toiselle samanlaiselle.

Ja mitä juttuja täälläkin siitä Annista on ollut, Sanninkin sydämen särkenyt jo kertaalleen mökkibileissä vai miten se meni?

Mutta joka tapauksessa, ne omat tekeleensäkin kuulostavat ihan Sannilta ja sanoituksissa oli ihan suoraa kopioimistakin havaittavissa. Ehkä voisi sitten tosiaan kirjoittaa Sannille niitä biisejä, mutta esiintyväksi artistiksi hänestä ei kyllä ole.

Vierailija
878/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää puhua Annista ja samalla lisätä sen tunnettavuutta.

Esittelyvideossaki tuntu et suunnitelmallisesti kuvas meikittömän ja itkusen videon näyttääkseen ”oikeaa Annia” ja saadaksee tuomarit perumaa puheensa.

Samalla kun arvostan, että esittää luomaansa taidetta ja jahtaa unelmaansa, toivon ettei hän menesty. Ei vaan herätä minussa myötäylpeyttä.

Pelottavaa, että kaikkein kusipäisimmän tyypin nimen tietää kaikki. Sairas bisnes. Kiinnostavaa nähdä miten pärjää yleisöäänestyksessä.

Vierailija
879/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko se "X"-biisi Sannista?

Vierailija
880/2582 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti koulukiusaus tarinoita tullut Leevin tarinan jälkeen. Yrittääkö muut kilpailijat saada huomiota sillä, mene ja tiedä.

Muutenkin Leevi aidosti tunteella mukana, henkilökohtaisesti pidän siitä että lauletaan tunteella eikä väen väkisin koiteta olla tunteellinen tai heilua lavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä