Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Huonoa somekäytöstä Lindalla, kun joku kommentoi putoamista ettei tyttö olisi pärjänny alalla tolla meiningillä. Hän vastasi, että "se ärsytys ei kerennyt edes päivää kestää! Mut tosi hienoa et tiedät mitä mä kestän ja mitä en tuntematta mua 😂"
Vierailija kirjoitti:
Lindan käytös tiputtamisen jälkeen mielestäni kuvastaa millainen ihminen kyseessä. Lauloi hyvin mutta vaatisi henkilökohtaisen avustajan jos meinaa uraa viedä eteenpäin.
Anni todella kylmä ja toivon että tippuu ensiviikolla nenä pystyssä.
Annin kylmyys saattaa johtua siitä, että joutuu peittelee epävarmuuttaan kovaan ulkokuoreen.
Hänestä tulee mieleen takavuosien tähdenlento Emmi (Kangasjärvi). Emmin joku video tai kappale tais päätyä johonki MTV Europe äänestysloppukilpailuihin, en muista sen tarkemmin.
Emmillä on enkelimäinen ääni, mutta lavalla näytti siltä kuin sitä vituttais koko ajan. Vielä pahemmalta näytti jossain baarissa, todella tylyn näköinen (näin monta kertaa, käytiin silloin samoissa paikoissa).
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on ylimielinen, niin se on Antti.
Jaa, mä kun luulin, että "jurek"
Vierailija kirjoitti:
Onneksi se esityksissä naamaansa väännellyt, yliteatraalinen Linda tippui vihdoin.
Todella heikkoitsetuntoisen vaikutelman antoi kyllä itsestään vaikka lauluäänessä olikin paljon potentiaalia. Oli haastatteluissakin aina tosi hermostunut, vältti katsekontaktia ja se feikki artistin esittäminen jokaisessa esityksessä... kun ei vaan tule aidosti, niin ei tule.Ja nyt tuo tökeröä lapsekas käytös pudotuksen jälkeen... ”siis miten mä voin muka tippua, kun kaikkien mielestä mä oon paras laulaja täällä”.
Miten niin vihdoin? Joo ei ollut Lindan käytös ehkä ihan korrektia, mutta koska on parhaita laulajia ja tuolla on huonoja laulajia jäljellä niin HEIDÄT olisi pitänyt pudottaa ensin. Tämä on laulukilpailu.
Ainut joka esittää artistia on Anni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuskaa oli tämä "This is me" -vaihe. Onko tosiaan niin, että kaikkia näitä kilpailijoita on koulukiusattu, syrjitty ja muutenkin nokittu elämässä. Ainoana Roope, jota ei ole äkkiseltään kiusattu. Mikä tämä tämmöinen kurjuusnäytelmä on? Varmasti jokaista on kiusattu jossain määrin, toisia enemmän, toisia vähemmän.
Eli Idols 2017 starter kit: ole 16-19-vuotias, pukeudu kuin massat ja ole entinen koulukiusattu. Pääset finaaliin, onneksi olkoon.
Lindan lähtö oli minun mielestäni siitä johtuva, että hän ei ollut ihan niin massaa kuin nämä muut ovat. Kaikki nämä loput laulajat on kutakuinkin samanlaisia, samanlaisissa vaatteissa ja samanlaisilla tarinoilla (pl. Anni) Tietysti hänen reaktio putoamiseen oli hieman huonosti hoidettu, mutta nuorena ihmisenä ei varmasti osannut käsitellä pettymystä aikuismaisesti.
Tämä Annin ylimielisyys ihmetyttää minuakin. Oli jotenkin koelauluista lähtien niin itsevarma - ja kyllähän sitä pitää itsevarma ollakin, mutta hänellä se itsevarmuus näkyy ylimielisyytenä.
Jotenkin tuntuu, että tällä kaudella kaikki laulajat on alle 20-vuotiaita. Eikö tosiaan ole yli parikymppisiä, joista olisi Idoleiksi tai eikö heidän levyt sitten möisi?
Annihan se kaikista massoin on noista, miksi sanot että pois lukien Anni
On Antin antama palaute paljon rakentavampaa mitä se itse sai aikanaan. Joka kerta tuomarit vaa lyttäsi lauluääntä eikä antanut mitään vinkkiä miten voisi olla parempi. Silti viikosta toiseen pääsi jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa somekäytöstä Lindalla, kun joku kommentoi putoamista ettei tyttö olisi pärjänny alalla tolla meiningillä. Hän vastasi, että "se ärsytys ei kerennyt edes päivää kestää! Mut tosi hienoa et tiedät mitä mä kestän ja mitä en tuntematta mua 😂"
Julkisuuteen kuuluu erilaiset mielipiteet ja olishan se aika outoa jos vaiks päätuomari Tuisku kommentois vihaviesteihin, että hyvähän sun on sanoa kun et tiedä koko totuutta.
Miten muka Antti on ilkeä? Miettikääpäs entisiä juontajia, jotka ihan päin naamaa nauroivat huonoille laulajille ja vähän liian suoraankin kertoivat palautetta 😃
This Is Me -vaiheen jälkeen kuvattiin heti Top10 Round. Lindahan oli kipeenä ja ääni huonossa kunnossa. Ollaan sen verran pitkällä kisassa, että jokainen veto on ratkaiseva. Todennäköisesti Lindan esitys olisi kipeydentakia epäonnistunut seuraavassa vaiheessa ja se olisi epäreilua, että hyvin onnistunut esitys ei ansaitsisi jatkopaikkaa. Lindan tie tulee aukenemaan tähtiin jos vaan jaksaa tehdä tästäkin eteenpäin töitä ja löytää ympärille muita musiikkialan tyyppejä.
Anttihan on asiallinen ja hyvä tuomari, todella positiivinen yllätys. Antaa rakentavaa palautetta eikä pilkkaa.
Suurimmalla osalla näistä kilpailijoista lukee jo instoissa ja faceissa "muusikko, laulaja, finnish singer"
Olisin kyllä tahtonut nähdä Lindan jatkossa. Erottui joukosta, ja mitä tulee kommentteihin huonosta itsetunnosta ja käytöksestä; hänhän on vasta mitä, 19? toivottavasti Linda ei luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindatakasheti kirjoitti:
Siis mitä ihmettä???!!# Linda, joka oli top3 parhain lsulaja,tippui! Olen järkyttynyt. Persoonakilpailu tuntuu olevan, eikä laulu :(
Joo. Ja se joka osaa olla kaikista huomaamattomin eikä valita että on paineita. Eli paineensietokykykilpailu, ei laulukilpailu. Ei Suomessa vaan osata! Aivan käsittämättömiä ratkaisuja. Ne, joissa olisi oikeasti luonnetta kuten Linda ja Taru, putosivat. Samoin Nelli ja monta muuta hyvää. Ja sitten tuonne otetaan Leevin ja Anniinan kaltaisia tylsimyksiä, joilla ei pitkällä tähtäimellä ole mitään annettavaa. Putoavat ensimmäisinä livelähetyksissä.
No paineensietokyvystä ja kypsyydestä kertoi pudotustilanne melko paljon.
Kyllä tuossa pettymys on valtava, kun on asennoitunut niin että pääsee jatkoon. Mielestäni olisi ollut täysin itsestäänselvää, että pääsee.
Tuotanto oli nyt kanssasi eri mieltä.
Mitähän yrität tuolla sanoa? Sitä, että minun mielipiteeni on invalidi, vai?
Onneksi sinä osaat olla tuotannon kanssa samaa mieltä ja jaella täällä neuvoja, kuka on oikeassa ja mitä mieltä saa olla.
Nyt luit rivien väleistä puutaheinää. Ikävä jos tunsit noin. Uskon, että olet järkevä ihminen ja nyt vaan tosi harmistunut idolisi puolesta ( tai ehkä hän/ystävänsä?). En riidellä halua, palstariitely on mielestäni kurjaa.
Jopas vitsin murjaisit. Linda ei ole tosiaan ole idolini enkä tunne häntä henkilökohtaisesti, nimikin piti tarkistaa ennen kuin kirjoitin tänne, kun en muistanut.
Jäi kuitenkin mieleen hyvänä laulajana ja hän ei persoonansa eikä laulunsa puolesta ollut edes suosikkini, mutta on täysi vääryys ja kohtuutonta lähettää yksi parhaista laulajista kotiin, ja päästää jatkoon Anniinan kaltaiset "laulajat". Tässä ei kuohahduta nimenomaan Lindan putoaminen, vaan se, että hänen sijastaan huonot laulajat, joilla ei ole lavakarismaa tai ulkonäköä, saavat jatkaa.
Viestistäsi huomaa että suhtaudut minuun kuin lapseen "olet järkevä ihminen mutta fanityttöilit liikaa." Eli tulkitsit viestini täysin väärin tahallasi.
En ollenkaan. Mutta en varmasti voi vakuuttaa sinua joten totean vain, että olen pahoillani aiheutettuani sinulle pahan mielen.
Ei kai nyt kukaan oikeasti usko tuomarien päättävän jatkoon menijöistä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan oikeasti usko tuomarien päättävän jatkoon menijöistä?
Niinpä. Levy-yhtiöt haluaa jonkun helpon ja mukavan tyypin, laulutaidot ei todellakaan tätä kisaa ratkaise.
Mitä muuten sille edelliselle voittajalle Mitralle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten sille edelliselle voittajalle Mitralle kuuluu?
Työskentelee baarimikkona eikä keikkaile ollenkaan.
Ei kai kukaan idolsvoittaja oo enää "pinnalla".
Heikko taso on kyllä. Ei jaksa katsoa.
Jos joku on ylimielinen, niin se on Antti.