Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä "titteli" minulle, kun aviomiehestäni tulee isoisä?

Vierailija
13.09.2017 |

Mieheni tytär saa joulukuussa lapsen ja tämä on ensimmäinen lapsenlapsi. Ollaan kaikki todella innoissamme asiasta ja tänään mietittiin, että tuleeko miehestäni pappa vai vaari tai joku muu. No mietittiin myös, että mikä minä olisin tälle lapselle? Isoäiti tai mamma/mummi ym menee tyttären äidille niin kuin kuuluukin. Haluaisin kuitenkin olla joku muu, kuin pelkkä etunimi vaikka kyllä sekin käy. Miten muut ovat tittelöineet isoisän vaimon lapsen syntyessä? Tai vastaavasti isoäidin aviomiehen?

Kommentit (220)

Vierailija
81/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oman isäni vaimo on mumma, ihan yhtälailla kuin muutkin "mummot". Lapselle tämä on ihan normaalia, ja kertookin aina, että hänellä on kolme mummoa.

Vierailija
82/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mummu niin omille lapsenlapsille kuin miehen lapsenlapsille, miehen lapsenlapset sanovat vain etunimi-mummoksi. :) Rakkaita ovat jokainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsot miehesi lapsenlapsia miehesi toisena vaimona, niin näetkö heissä sinua?

Etpä niin, joten miten ihmeessä voit tai vaaditkaan itseäsi kutsuttavan mummoksi?

Et ole miehesi lapsen/lasten ihan oikea äiti ollutkaan ikinä, ja miehesi lapsen/lastensa saatua omia lapsiaan, et voi siis olla heille myöskään mummo, vaan sen osaroolin saa automaattisesti miehesi lasten oma oikea äitinsä, joka on miehesi ex.vaimo; ymmärrätkö vaiko et?

Vierailija
84/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äitini on mamma ja äitini mies pappa ja rakas pappa onkin meille kaikille.

Lisäksi on vaari, ukki, mummo, mummi ja isomummo.

Vierailija
85/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mummo.

Vierailija
86/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi tehdä kaikki lapset yhdessä ainoassa avioliitossa jossa pysytään kunnes kuolema erottaa, niin vältyttäisiin tällaisilta ongelmilta.

Vierailija
87/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky tunkeilija talonvaltaaja kiusaaja tapaamisten estäjä avionrikkoja mummo. Katoa näköpiiristä mummo, painu kuuseen mummo.

Vierailija
88/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole onneksi vielä ajankohtaista, mutta etunimellä olen ajatellut esiintyä, koska sitä mieheni lapsetkin minusta käyttävät.

Vierailija
89/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi tehdä kaikki lapset yhdessä ainoassa avioliitossa jossa pysytään kunnes kuolema erottaa, niin vältyttäisiin tällaisilta ongelmilta.

Tuliko sulle järjenjättiläinen mieleen että joskus se kuolema voi erottaa hyvin nuorenakin.. Ja loppuelämä pitäs sit yksin olla vai?

Vierailija
90/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä impulssikontrollittomat ihmisethän ovat alapäidensä vietävissä eivätkä ymmärrä mahdollisia pidemmän tähtäimen seurauksia. Kaikki ei läheskään aina suju kuin Strömsössä tai kauniissa ja rohkeissa vaikka päiväunissa, kiimassa ja alkuhuumassa niin kuvitellaan. Siitä seuraa kaikenlaisia ikäviä tilanteita.

Vierailija
91/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tytär saa joulukuussa lapsen ja tämä on ensimmäinen lapsenlapsi. Ollaan kaikki todella innoissamme asiasta ja tänään mietittiin, että tuleeko miehestäni pappa vai vaari tai joku muu. No mietittiin myös, että mikä minä olisin tälle lapselle? Isoäiti tai mamma/mummi ym menee tyttären äidille niin kuin kuuluukin. Haluaisin kuitenkin olla joku muu, kuin pelkkä etunimi vaikka kyllä sekin käy. Miten muut ovat tittelöineet isoisän vaimon lapsen syntyessä? Tai vastaavasti isoäidin aviomiehen?

Anna miehen tyttären päättää se, älä itse ota mitään titteliä.

Vierailija
92/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on länsisuomessa ihan normaali vaarin synonyymi.

Vierailija
93/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maho

Vierailija
94/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsot miehesi lapsenlapsia miehesi toisena vaimona, niin näetkö heissä sinua?

Etpä niin, joten miten ihmeessä voit tai vaaditkaan itseäsi kutsuttavan mummoksi?

Et ole miehesi lapsen/lasten ihan oikea äiti ollutkaan ikinä, ja miehesi lapsen/lastensa saatua omia lapsiaan, et voi siis olla heille myöskään mummo, vaan sen osaroolin saa automaattisesti miehesi lasten oma oikea äitinsä, joka on miehesi ex.vaimo; ymmärrätkö vaiko et?

Ota lääkkeet tai mene hoitoon!! Taitaa olla paha aggressio sulla..

Niinkuin tästäkin ketjusta huomaat moni lapsi kutsuu isä-/äitipuoltansa myös mummoksi.. Ihan miten ovat sopineet..

Vierailija
95/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarin hoito

Vierailija
96/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sulle järjenjättiläinen mieleen että joskus se kuolema voi erottaa hyvin nuorenakin.. Ja loppuelämä pitäs sit yksin olla vai?

Nykyisin on erot tavallisempia kun munahaukat iskee vastuuttomia pikkulasten isiä. Nimitys olisi munahaukkamummo.

Vierailija
97/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarin hoito

Eli isohoito.

Vierailija
98/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaarin hoito

Tää on hyvä, mä valitsen tämän vaikka väitinkin esiintyväni etunimellä. ;)

Vierailija
99/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. et tule olemaan miehesi lapsenlapselle muuta kuin isoisänsä uusi muikki.  Miehesi ex.vaimo tulee olemaan isoäiti miehesi lapsenlapselle. It's true!

Vierailija
100/220 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaarin hoito

Eli isohoito.

Tai suurhoito jos on vähän laajempi peräsin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä