Kuinka rakastaa ihmistä, joka ei halua lasta kanssani
Kommentit (82)
Jos kerrot lasten iät, niin helpompi kommentoida.
Mä itse olen jo sen ikäinen etten taivu tähän enää pitkään, se aiheuttaa paniikkia.
Ei nyt sentään minkään kinuskiprturin tyrkyttäessä,, edes sen loveakaan. Itkeköön kampin e - kerroksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentään minkään kinuskiprturin tyrkyttäessä,, edes sen loveakaan. Itkeköön kampin e - kerroksessa.
Täh?
Niin, ehkä ero on väistämätön tuossa kohtaa.
Tilanne edelleen se, että päätöstä ei ole syntynyt.
En halua lasta kenenkään kanssa. Ei vaan kiinnosta.
No, jos viimeisiä mahdollisuuksia iällisesti viedään, niin voi katkeroittaa.
Nyt on tilanne se, että en enää halua läheisyyttä miehen kanssa, koska hän ei halua lastakaan. Ap
Voisiko tuon hoivavietin purkaa johonkin. Jos lapsia ei enää ole tulossa. Miten olisi kissanpentu?
No, kissakin meillä on. Tyhjän sylin syndrooma. Ap
On lapset kotona. Ja mies ei halua enempää. Ja mulla on kriisi tästä ja tietenkin se vaikuttaa koko perheeseen. Ap
Minua puistattaa tuollaiset naiset, joilla on vaan loputon himo tehtailla lisää vauvoja eikä osata löytää sitä onnea niistä jo olemassa olevista lapsista. Parasta olisi ollut jättää ne ensimmäisetkin hankkimatta.
Aika vaikea hyväksyä miehen päätöstä, kun siihen ei ole mitään hyviä perusteluita. Ap
Ja yksi lapsi lisää ei muuttaisi asioita mihinkään. Ap
Niin. Mutta joku kompromissi on löydyttävä.
Itse en enää kaipaa läheisyyttäkään kun tämä asia on niin hankala. Ja se ei ole hyvä merkki. Ap
Jos sillä ihmisellä ei ole hyvä olla sun kanssas, eikä se ole tyytyväinen, niin eroa! Miksi pitää odottaa, että se tyytymätön eroaa? Oletan, ettei kumppanisi ole enää kauaa tyytyväinen, koska sinä halusit jotain, mitä hän ei ja siksi sinustakin tulle känisevä bitch.